Branislav...
Nikolina ja bi voleo da razgovorama o onom iz Sarajeva od pre dve godine, ja zaista ne znam šta se desilo te noći osim da sam pio da sam otvorio onom skotu od Maše vrate od našeg stana posle toga se ne sećam ničega osim da sam te u jednom trenutak vidio u našem stanu, samo reci da se bila vratila u stan zbog nas molim te recimi to molim te jedina reci da si se bila vratila u stan zbog nas mila, samo me je pogleda onim svojim zaljubljenim pogledom rekla ne.
Nikolina....
Pogledala sam u bivšeg supruga u oči rekla mu besno ne nisam vratila u stan, a mislim da me treba Jana ipak sam kuma na venčanju a onda me je uzeo za ruku pitao da li je Anastasija njegova kćerka ili od mog novog muža ili od nekog trećeg čoveka?.
Tada sam okrenula prema njemu i udarila mu šamar, a zatim sam besno rekla da ja nisam kurva kao njegova buduća supruga koja već u društvu mladog Paviča i da ja rađam decu samo jednom čoveku a to je muškarac kojeg još uvek volim svim srcem, koji nije mogao da shvati da sam te noći u Sarajevu pre dve godine izabrala silovanu sestru, umesto svoje sreće i da bi i on to isto uradio za svoju sestru ili možda ne bi?.
Samo sam okrenula i otišla prema svom suprugu dok sam usput gunđala, i govorila idiote glupe zar ne vidiš da te volim još uvek i da me sa ovim brakom moj Zina čuva i da on voli moju sestru Irenu a ne mene i da je glup ako ne vidi koliko moja mala princeza liči na njega i ne samo to, već koliko ga volim još uvek svim srcem a onda sam ugledala kako Miloš izvodi Janu iz kuće, u tom trenutku sam uputila pogled svom bivšem suprugu i oblikovala usnama jedno volim te a onda mi je prišla ta njegova Maša i pitala kada ću mu dati crkveni razvod, našta sam zlobno nasmejala rekla nikada mu neću dati razvod crkvenog braka a onda sam zauvukla ruku pod njenu haljinu izvukla lazni stomak i rekla ups, izgleda da je naša lepa Maša lazna trudnica, i još nešto ja i moj suprug se nikada nismo razveli jer smo imali dogovor sa Zinom a sada se fino gubi ispred kuće mojih kumova, i poruči ocu da me se čuva i da ima pozdrav od crne mabe stvarno je glup ako je pomislio da mi je Cvele otac.
Šta mislite kakav su dogovor imali Zina, Nikolina, Branislav...
Nikolina izgleda igrala duplu igru zajedno sa Irenom, Zinom...
YOU ARE READING
Snovi jedne devojčice
RomanceBeograd 1992 malena devojčica Nikolina je sa ocem Goranom došla u veliki grad, gde je još uvek bio mir i nije bilo rata, u tom velikom gradu mala Nikolina je upoznala svoju teta Lenu i čika Miloša a pored njih jednu malu devojčicu Marinu Zelenski...