Lena...
Posmatran tu tvrdoglavu devojku kako se igra sa decom u parku ispred svoje zgrade, znala sam da je u Sarajevu i da tera prkos majci koja nije kriva što joj otac bio slabić i nije znao da majci pokaze mesto i zaštiti voljenu i svoju decu, ni sada to ne zna umesto da stane ispred kćerke i kaze joj istinu o svom poslu i da dugo radi za Db sa mojim Milošem i da ju zbog toga gurao od sebe vidim da me je videla sa druge strane ulice, samo je uzela decu za ruku i ušla u zgradi samo na to na to nasmejala jer me upravo sa svojim ponašanjem posetila na moju strinu Maru, koju onaj mangup od mog strica Igora varao čak su je mom svekru podmetnuli za ljubavnicu dok nije ozenio onu moju sotonu od svekrve, a onda se setim da je moj stric Igor imao negde sina iz svoje vanbračne veze sa nekom elitnom hostesom kasnije ću da se posvetim tome kao i potrazi za tim detetom a sada je vreme da onog zvrka izvučem iz kuće, na brzinu joj šaljem poruku kako je treba Jana nešto oko Uroša, i da dođe do kafića Perla u Sarajevu oko 16 i 20 i da je hitno jer se plaši da je Milan vara sa bivšom devojkom na ovo se nasmešim jer znam da će se upecati, a zatim pošaljem i Branislavau poruku da mu je žena u opasnosti kao deca baš me zanima ko će se od njih dvoje upeca u moju zamku ipak sam ja Lena Pavić.
Nikolina....
Samo se nasmešim jer me je Lena pokušala da prevari sa porukom jer sam se ja čula sa Janom pre 20 minuta, bila je presrećna i a čula sam u pozadini glas Milana očito je da hoće da me namami na razgovor sa onom zenom, u tom trenutku začujem kucanje na vratima a zatim i glas svog supruga koji govori otvori ljubavi vrata jer znam kroz šta sada prolaziš, i obećavam ti da neću ništa više kriti od tebe ljubavi moja malena i srečice moja još neko vreme ga puštam da stoji ispred vrata, sve dok mi ne kaze da me voli isto onliko koliko i ja njega.
Branislav....
Znam da me namerno pušta da čekam ispred vrata, da bi joj rekao da je volim a onda odlučim da budem divljak izvučem pištolj iz fotrole i pucam u vrata koja se odmah otvore, vidim da me gleda prestrašeno sa svojim smeđim okama boje kafe par trenutaka a zatim prilazi udara šamar i govori da sam pravi divljak sa zapada i kabedahija kao onaj Boran aga iz serije Sila, na to sam joj samo odgovorio da je ovaj kabedahija voli i da je zeli kao lud i da ću je sada uzeti i voditi ljubav sa njom jer ona moje malo zlato i sreća.
Moj mali zvrk se zaleti moj zagrljaj i kreće da me ljubim sa puno strasti i pozude, u tom trenutku zaboravljam na ona razvaljena vrata, i da smo na hodniku ispred našeg stana dok je ljubim i nezno je dodirujem ispod haljine i lagano je drazim klitoris dok glasno stenje, i doziva moje ime jer je lomi orgazam ni ja ni ona nismo bili svesni da imamo publiku iz susednog stana koji su očito uzivali u vrućem filmu.
Xxx
"Dobro veče komšije".
"Dobro veće i vama komšije i kako mozemo da vam pomognemo ja i moja supruga !?.
" Da vi i vaša supruga ubuduće te bludne radnje radite iza zatvorenih vrata, a ne na hodniku ispred vašeg stana".
"Pa gospodo do malopre ste gledali naš seks na suvo i uzavali u tome , i nije vam smetalo do malopre ili ste previše glupi da ne znate razliku između brzog seksa i vođenja ljubavi".
Xxx
Kako vi to razgovorate sa nama znati li vi mladi gospodine ko sam ja, i da vas mogu uništi dok izbrojite do deste, dok ja pokušavam da ih zastrašim iza mojih se leđa se pojavio on besno mi rekao da odjbem od njegovog sinovca i žene u skokovima da boljem razmislim o tome ko mi jebe suprgu dok ja krešem plastične jebaljke po Sarajevu, samo sam tiho rekao oprosti te gospodine Savićeviću.
Aleksandar
Vidim vrata na podu očito ih ovaj moj sinovac razvalio, a vidim i snajki nije pravo što sam tu zbog toga se ponudim da popravim ulazna vrata od stana, dok sam popravljao vrata odlučim da je pitam zbog čega mrzi majku.
Nikolina priča....
Kada sam sa 3 godine došla u Beograd prvo me je otac ostvio na 6 meseci kod Bokija Arsića i njegove porodice, posle tih 6 meseci me je uzeo nakon što je dobio dnk da sam njegova kći kada sam napunila 6 godina ozenio je najveću kurvu na svetu, čak su me dva puta pokušalo silovati sa 6 i 7 godina, majka mog oca me je zvala kopiletom, ubila moju prvu bebu, platila moje silovanje da bi ubila i moju drugu bebu a ta moja nazovi majka stvarala drugu porodicu sa mojim ocem, pošto ona mene nije zelela ne zelim ni ja nju sada u svom zivotu, a sada bi vas zamolila da odete iz mog stana zajedno sa njom jer stoji kao pokislo kuće ispred mojih vrata sa mojim ocem ološem.
Ceca....
Nikolina kćerki molim te saslušajme bar pet minuta samo toliko, vidim da vaga i da razmišlja o tome da me sasluša i čuje moju stranu priče, samo me je pogledala i rekla ne zelim da vas slušam pre dnk testa i ko mi garantuje da vas ne šalje Ivana ili moja baba da me ubijete, dok ne dobijem dnk napolje iz moje kuće.
Šta mislite o Nikolini i o njenom ponašnju?
Branislav očito zna kako da smiri Nikolinu...
Ko je tajstveni sused?
YOU ARE READING
Snovi jedne devojčice
RomanceBeograd 1992 malena devojčica Nikolina je sa ocem Goranom došla u veliki grad, gde je još uvek bio mir i nije bilo rata, u tom velikom gradu mala Nikolina je upoznala svoju teta Lenu i čika Miloša a pored njih jednu malu devojčicu Marinu Zelenski...