Ljubav sestre je čudo

12 1 4
                                    

Nikolina...

Nakon razgovora sa Janom na trenutak sam pomislila kako bi bilo lepo da imam sestru, koja bi za mene dala srce kao Jana za mog supruga, tako mi u ovom trenutku treba moja mama odnosno mama po mleku zbog toga odlučim da odem do njenog stan jer mi je potrebna ne samo kao strina već kao moja prava majka, ali samo noćas jer sam jako preplašena.

30 minuta kasnije

Dolazim ispred stana u kojem živi moja strina i ostajem u blagom šoku, kada sam ugledala ni manje ni više već mog oca, koji se dere na nju i pita je kako je mogla da spava sa njegovim rođakom i kreće da je udari, ja sam stajem između njih dvoje i tako sam dobila ponovo šamar ali ovaj put zbog majke koja mi je falila celi moj život, nakon šamar sam pogledala u oca rekla bravo Gorane bravo oče godine umesto da si konačno otac i muž ti si dalje sin kurve, i još goreg preljubnika koji je pored divne žene i dvoje dece spavao sa najvećom ustaškom droljom kada je krenuo opet da me udari njegova ruka ostala u vazduhu.

Danijel..

E sada je bilo dosta Gorane i od ovog trenutka ćeš početi da govoriš jebenu istinu, kako si mogao 92 da uzmeš moje dete iz Sarajeva bez saglasnosti roditelja ili si kaznio Cecu jer zavolela mene, posle onog što si joj uradio i još uvek radiš jer si sebični gad a onda sam pogledao u Nikolinu pitao da li želi pravu istinu?

Ceca..

Dok gledam svoju devojčicu i molim Boga da sasluša Danijela jer vreme da budemo majka i kći ili će izaberati oca, ali ono što nije niko nije očekivao jeste da će taj mali zvrk da udari šamar Goranu i da kaže da bira mene i Danijela i svoje sestre i brata a ne njega koji nikad nije bio otac i muž i da izađe iz stana njenih roditelja.

Goran...

Opet je moja kćerka pokazala zube, i izabrala Danijela ali sam je poznavo malo bolje od Cece jer uputila pogled u kojem sam odmah pročitao da ovo nije Danijel u stanu već neko drugi, i da smo svi u opasnosti i da ovo moramo da odigramo kako treba i da laznog Danijela uverimo u laž ali da joj moram pomoći tako što ću da upadnem u kući mog pokojnog rođaka, ili da krenem prema bolnici da ubijem navdno njenog muža.

Šta mislite da li je Goran dobro pročitao poruku ako je pravi Goran?

Da li je Danijel pravi ili lazni?

Snovi jedne devojčice Where stories live. Discover now