Nikolina...
Budi se u kući moje strine pomalo dezorjetisana spremna na svađu ali kada sam ugledala bivšeg muža kako me zabrinuto gleda sva ljutnja i bes nestala, jer mi je hvalio bez obzira na to što sam u braku sa Zinom i što imamo dete i savršen brak i život u Španiji i bez obzira na sve ja sam udata volim svog muža, pre nego što se vratim u Španiju mom muž mora ču da razgovoram sa ocem o tome ko mi je prava majka gde je ona.
Goran...
Znam da, ja, Ceca, Maja, Zina zvrku dugujemo neke odgovore ali isto tako će biti besna na nas sve zbog toga što smo je lagali, samo što sam pomislila na nju ona je ušla u dnevni boravak kad je ugledala Maju pala je u nesvest.
20 minuta kasnije
Moja mala princeza je došla sebi a zatim je postala svadljiva i besna na sve nas, a onda me je pitala koja je od dve prisutne kurve njena majka ili bolje da joj kazem koja se jebavala sa Arkanom tada sam joj udario po prilično jak šamar i rekao da se izvine majci i tetki, a onda je prišla Zini a zatim je uzla njegov pištolj i krenula prema Veri u tom trenutku sam bacio na Veru primio metak za nju pre nego što sam onsvestio čuo sam ono što sam dugo zelio a to je reč tata oprostimi nisam htela međutim tonem u ponor bez povratka, samo se nadam da će je Zina, Maja i moja voljena smiriti i da će je zaštiti posle istine ako ne prezivim, jer će se upravo nakon te istine prubuditi aveti prošlosti.
Sat vremena kasnije
Maja
Gledam u Nikolinu koja sedi sa nama u čekaonici zajedno sa nam tu je Irena, tu je moj budući suprug a najteže će biti objasniti toj hladnoj Nikolini da je njen brak sa mojim budućim suprugom bio lazan jer smo je morali zaštiti od jednog monstruma sličnom mom kumu samo mi je zao što nismo stigla ranije da zaštitim Veru, a ja sam odlutala na 19. februara i na svadbu veka kao moju borbu sa Peletom da je zaštim od onog monstruma jer sam saznala šta je radio moj sestri, a zatim sam sa ciljem ušla Db iscanirala svoju smrt, a kasnije i od Zi deset godina kasnije, samo što ja više ne vidim malu Nikolinu koja je bila nezna puna ljubavi već jednu hladnu i prorčunatu osobu kakvu napravi sluzba od nas, a onda me je iznenadila i zagrlila a zatim mi je rekla da mirišem kao njena mama samo sam je zagrlila i tiho šapnula tu sam srno moja mala.
10 minuta kasnije...
Doktor...
Hitno nam je potrebna Ab + krvna grupa, u tom trenutku je onaj mladić rekao ja sam ta krvna grupa, a zatim pitao koje Rh 0 + jer su pucali na malu Veru ispred bolnice samo pogledala u doktora i rekla ja sam ta krvna grupa ali sam anemićna svesno sam lagala doktora dok sam bila u Majinom zagrljaju, ali sam opet iz nekog razloga osećala ubod krvice jer sam slagala doktora za anemiju.
Ceca...
Izgleda da je vreme za istinu i to onu bolnu, pozvala sam tiho zvrk dođi moj zagrljaj samo me zagrli reci šta osečaš prema meni i pusti da tvoje srce govori, vidim da mi ne sigurno prilazi ali me je opet zagrlila i tiho zaplakala a zatim kroz jecaje i suze jedva izgovarila ti si moja mama, moja mama po mleku a tada sam podigla njenu glavu sa mog ramena i nezno joj rekla ne samo to ja sam tvoja prva mama i konačno smo zajedno u tom trenutku je ušao on i sa svojim gorilama i rekao kakav divan prozor moja kurva i njeno maleno zgepće samo nam hvali Goran, Cvele, Arkan pa da kazeš ko je otac tom tvom zgepćetu.
Šta mislite ko je ušao u bolnicu?
Nikolina je opet pucala u oca bez razloga...
Šta mislite ko je pucao u Veru...
Maja nekim čudom živa...
YOU ARE READING
Snovi jedne devojčice
RomanceBeograd 1992 malena devojčica Nikolina je sa ocem Goranom došla u veliki grad, gde je još uvek bio mir i nije bilo rata, u tom velikom gradu mala Nikolina je upoznala svoju teta Lenu i čika Miloša a pored njih jednu malu devojčicu Marinu Zelenski...