Drugi gubitak

13 1 4
                                    

Nikolina...

Posle onog dana u bolnici je prošlo desetak dana, ali ja opet osećam neku nelagodu u grudima zbog toga zovem dobro poznati broj, na koji mi se javlja zenski glas tiho pitam moguli dobiti Bokija a zatim mi taj isti glas kaze da je moj Boki umro, moj deka iz srca je umro to je sve što čujem sa druge strane telefona samo ispustim na pod slušalicu bolno vrisnem ne, ne ne opet Bože prvo si mi uzeo Zinu, pa Marinu a posle nje mog Bokija a po rođenju majku samo me interesuje zašto si mi to uradio čije grehe plačam samo uzela ključeve od auta krenula sam kod oca po odgovore zbog čega i koga plačam greh, i zašto me ne voli kao tata jesam li ja opšte njegove dete posle 5 minuta sam stajala razmišljala šta da radim da li da uđem ili ne ili da idem svojoj Leni u njen topli zagrljaj, ili da čujem tu gorku istinu bol i lazi sa usna mog oca ako mi je on opšte pravi otac jer od svoje 4 godine stalno slušam jednu te istu reč a to je da sam ja kopile od jedne drolje.

30 minuta ranije

Skupljam hrabrost i ulazim u zgradu vlade penjem se stepenicama prema očevom uredu, ulazim bez kucanja kad imam šta da vidim moj otac opet sa onom istom zenom ima seks preko stola samo sam rekla fuj, fuj kako možeš to da radiš varaš onu svoju sa drugom bez obzira na decu stvarno nemam reči stvarno, pre nego što sam odlučila da izađem namerno napravim par fotografija da ih imam kao svoju zaštitu samo izađem i usput ostvim širom vrata od njegove te kuplerej kencelarije da svi vide ko je njihov ministar.

Posle toga sam nastavila dalje da divljam ulicama Beograda sve do groblja na Jablaniku, stala sam ispred Bokijeveg groba i kroz vrisak pitala šta sam mu ja rekla da treba da živi bar još hiljadu godina, a zatim sam besno rekla da ti nije palo na pamet da uzmeš moju Micu još uvek imaš moju ludu babu, mog oca pa njih vodi jeli to jasno Boki a pošto si sada sa mojom majkom, Zinom, Marinom, mojom malom devojčicom reci im da ih jako puno volim a zatim sam spustila jednu belu ruzu rekla volim te deko Boki jako puno i još nešto nastavi da me čuvaš i dalje, još nekog vremena stajala pokraj njegovog groba sve dok nisam čula korake tada sam pobegla iza jednog spomenika i gledala prizor ispred sebe, moja Lena, Lina, Lela, Mica su stajali ispred groba dok sam ja tiho rekla doviđenja moje zaštitnice jer moram sada da idem moram nači sam sebe i moju mamu tiho sam na prističima izašla iako sam siguran da me je Mica videla ali da me je pustila da odem.

Branislav....

Ona moja devojka luda totalno iz Beograda do Jablanika je vozila kao luda sada opet to radi, ali sam je nastavio pratiti autom do našeg stana kada sam je konačno uhvatio ispred naše zgrade za ruku povukao u zagrljaj počela da je plače na glas i govori da je pustim da ide jer me ne volim, ok ako je tako idi gde hoćeš ali bori ču se za tebe do kraja života.

20 dana ranije ...

Več neko vreme se krijem u jednoj kući u Sarajevu sa puno paznje posmatram tu očevu ljubavnicu, ali kada sam ugledala njenog sina i kćerku moje srce počelo da kuca jače pogotvo jer u toj šestogodišnjoj devojčici vidim sebe, a njenom sinu svog oca taj momak od dvadeset i jednu godinu liči jako puno na mog oca što znači samo jedno a to je da moj tata ima još jednu porodicu napravila sam par fotografija, a zatim sam u tom istom dvorištu ugledala Danijela mog tatu a onda sam na glas rekla konačno sam našlu majku i svoju porodicu hvala ti Bože.

Xxx

Izgleda da nas mala konačno dovela mamici na vrata, ali da bi malu držali u rukama idemo na njenu slabu tačku a to je Vera za jedno sedam godina od male ćemo da napravimo kurvu , ali tek kada je mi probamo do tada pratimo stariju sestricu jer šefica ima od nje koristi kao i od njene majke, a šefica biti zadovoljna razvojom ovakve situacije jedinim udarcem ćemo da uništimo Saviće.

20 dana kasnije...

Nikolina...

Vreme je da se vratim u Beograd, na aedromu me ćeka obezbeđenje i moj dečko i budiči vernik a ono što niko ne zna od mojih je da sam vremenom ušla u agenciju za zaštitu ustvari u BIa, zahvaljujući Pavićima i što sam vremenom sazrela u malo opasniju devojku koja je spremna da za ovu žemlju da svoj život, a i da se saouči sa svojom ludom pordicom.

Šta mislite o tome što je Nikolina pobegala?

Ko ju pratio u Sarajevu?

Pomoću Pavića ušla je u agenciju za zaštitu tačnije u BIa iz koje nema izlaza...

Snovi jedne devojčice Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang