Ponos

14 1 2
                                    

Zine..

Očigledno je da se između njih dvoje nešto dogodilo ili su posvađali nešto jer zvrk ne trpi bahatost, a mali je Savićevič ponekad jako ali jako tvrdoglav na Martu i to im zajednička crta, dok je sa druge strane zvrk ista Lena kopira je u svemu tako da sam odlučio da ih nateram da razgovoraju o toj svađi.

"Zbog čega ste se posvađali sinoč"?

"Oko gluposti jer je on glupi mamin sin, i budala koja misli da sve zna"!

"Nije tačno da samo svađali zbog gluposti"!

"Zbog čega ste jutros vas dvoje ratnoj nozi"?

"Jer sam zaljubljen u nju".

"Zvrk šta ti kazeš na ovo"?

"Da ja volim drugog dečka"!

"Ok ajmo ovako strpi te se 14 dana, i posle toga nemoj te pričati".

"Dogovoreno Zina"!

Nikolina 🔞🔞🔞

Nisam baš toliko glupa da poverujem da je zaljubljen u mene, ipak ja nisam kao one njegove koške imam i ja svoj ponos posle škole sam otišla do ginekologa po anti bebi pilule jer planiram da mu se osvetim za sve glupan glupi.

Posle pregleda me je Zine vratio u vikendicu samu jer je mamin sin ostao sa nekom od svojih fufa, imala sam vremena da smislim osvetu za tog maminog sina da će me zapamti za čitav život zbog odlučila da za nas dvoje napravim neki ručak.

2 sata kasnije..

Branislav ulazim u kuću i osetim mirs hrane očito mala zna kuhati, po ulasku u kuhinju video sam sa onim Sretnom polugolu samo sam blago nakašljao pozvao je da pođe samnom do moje sobe i to odmah, samo me je preko oka pogledala i rekla kasnije jer joj tu trenutno momak.

Ok mala hoče rati i dobi če ga pozvao sam Tinu i rekao da dođe do moje vikendice i da sam pozvao još jedan par da nam se pridruži, da dođe što pre kada sam krenuo iz svoje sobe prema kuhinji iz pravca njen sobe sam ćuo njene jecaje, očito je da je sa novim dečkom seksa ali zbog čega me toliko to boli.

Sreten

Kada me je uvela u svoju u sobu krenula da me ljubi jednostavno sam izgubio kontrolu, krenuo da je ljubim svuda po telu dok
je sve glasnije stenjala u tom trenutku nije vazno da li sam joj prvi ili ne jer je ona moja ušao sam u nju sa svojim penisom krenuo zestoko da je jebem kada sam bio pri kraju svrišio sam  po njenom trbuhu, a zatim je još jednom poljubio i povuko svoj zagrljaj i tako samo oboje zaspali u zagrljaju.

Sat vremena kasnije

Nas dvoje smo sišli zajedno a sa onim Savićevičem bila neka sponzorušica, kada nas je ugledao samo je rekao da izgledamo kao neko ko se upravo posle seksa tuširao samo sam nasmijao i još strastvenije poljubio svoju devojku rekao vidimo se srećo, većeras sa vam Zine  budi dobra ljubavi a potom sam je opet poljubio šapnuo volim te malecka puno.

Tina

Baš ti je zgodan dečko Nikolinice ali za moj ukus malo stariji, ali zato ja imam najlepšeg dečka na svetu a i volim, samo sam nasmešila i otišla da pravim kako za sebe jer moram da učim jer sutra imamo kontrolni iz hemije, a ova budale neka se jebu čitavu noč ako zele.

15 minuta kasnije

Ona budala je ušla moju sobu počeo da šeta gore dole po moj sobi, a onda sam ga besno pitala šta zeli koji kurac trazi moj sobi u pola deset uvuče i da mi smeta jer učim za kontrolni iz hemije kao iz biologije i da mi smeta jer trenutno nemam za njega vremena, i da mi fino kaze šta stvarno zeli od mene?.

"Zna li ti dečko da nije prvi malena"?

"Zna jer sam mu rekla jer nisam ko ona tvoja Tinica".

"Šta hvali moj Tini"?

"Hvali joj ponos".

Zine

Usput sam im kupio sok jer su im Mica i moja Zlata spremili hrane za desetak dana, jer njihov zvrk mora da ima jaku i ukusnu hranu kada sam ušao u kući iz kuhinje sam povikao na glas dali je mirno u gnezdu ili je opet letilo perje svuda, ali umesto toga njih dvoje su trazili da presudim koje upravu oko nekog zadatka iz matematike, da sam im na kraju rekao sa su oboje u krivu i da im rezultat nije tačan u zadnjoj cifri ali kako kada sam im objasnio kako onda su trazili da im malo pakzem matematiku za sutra samo tiho rekao neka mi je sada sami Bog upomoći sa ovo dvoje tvrdoglave dece koja uvek tvrde da su oboje u pravu, ali šta je tu je tako da smo do dvanaest nas troje iza divno čudo su bili dobri.

Šta mislite ko je najbolje shvatio matematiku od njih dvoje?

Nikolina je pre ponasa da prizna da je zaljubljena u Branislava..

Sreten je pokazao malom Savićevič da je Nikolina njegova..

Snovi jedne devojčice Where stories live. Discover now