Nikolina...
Kada sam vratila kući moja baba je ludila jer sam je ostavila samu nasred Ušča
i otišla kod dečaka u hotel na jedan dobar seks, ipak mi treba antistres terapija zbog veštica, uglavnom danas će babi srce da stane jer joj dovodim moju pravu mamu na vrata, iz svoje sobe izlazim samouvereno i sedam za doručak koji mi svako jutro spremi cura iz mog obezbeđenja Sara koja moja i Marinina drugarica.Međutim moj tata ne bi bio moj tata kada ne bi nešto pitao, ali ipak je to ministar mora nešto da pita ili da zna tako zeli da zna odakle ču da izađem na dan svoje svadbe i da li će to biti iz dedine kuće ili ču pak iz verinikove kuće izaći, da zna da može da pripreme sve kako treba i po običajima jednog oca?.
"Izlazim iz kuće svog budućeg svekra tačnije iz Mihajlovaca, a sada ču morati pristojno da se izvinim jer moram iči na aerodrom po spesijalnu gošču za moju verdbu"!
2 sata kasnije...
Kada sam ušla u kuću sa Cecom za koju sumnjam da mi nije strina već majka moja baba je poludela i rekla da sam dovela najveću kurvu u njenu kuću, bez da joj odgovorim rečima na provokaciju samo sam je udarila šokom u nos, a moj mami sam rekla da je tata čeka u radnoj sobi zbog moje svadbe, ali on što moj otac ne zna je da sam napravila igru kao u spotu dokaz gde čega Sandra uhvati sa mojom mamom u preljubi.
🔞 🔞 🔞 🔞
Ceca...
Koračam prema radnoj sobi svoje nekadašnje ljubavi i ulazim bez kucanja, i sa puno ljubavi prilazim iza leđa stavljam ruke na oči kaze pogodi koje ljubavi?.
Goran...
Kada sam hteo da kazem izlazi Sandra osetio sam mirs voljene žene, samo sam je nezno okrenuo prema sebi počeo da je ljubim jer je ona ta koju zelim pored sebe na dan kada se naša kćerka bude verila u ovoj kući samo je odignem sto i krećem da je ljubim zestoko, dok rukama kliz ispod njen haljine dok ona otkovača moje hlače i spušta dok grubo uvlači ruku moje bokserice i drka moj kurac, a ja sada sve brze i jaće krečem da je jebem prstlma a zatim sam samo grubo namestio na svoj kurac krenuo zestoko da je jebem dok je ona sve glasnije stenjala moje ime i govorila da me još uvek voli kao prvog dana, između naleta orgazma rekao sam i ja njoj da je volim da zelim nas i našu malu pordicu zauvek.
Sandra..
Gledam uzivo iz njegove radne sobe kako me vara sa majkom svoje kćerke, dok se njihove dete meni u facu smije besno silazim u radnu sobu, i to na završni čin kada joj kaze da je voli i dalje, ne samo to već da želi njihovu malu pordicu njoj govori ono što meni nikada nije rekao, još sam prihvatila njegovo dete u našem životu.
Samo besno povikala bravo Gorane doveo su tu svoju da jebeš pred našom decom, i pred roditeljima sram te bilo zbog ovoga, a zatim me je pitao čega dok je još bio u njoj dok se ona i dalje na njegovom kurcu pomerala a zatim su glasno oboje svršili tačnije on je svršio u nju, a onda ga je ta njegova samo gurnula rekla da ovo sve bio dio plana, i da slobodno sada nastavi jebati mene jer kurvi nije vazno posle koje će kurve da je jebe klijent i bacila je na sto 700 evra.
Malo kasnije se pojavila i Nikolina koja rekla da je uživala mom bolu, a zatim je oca pozvala na ručak sa roditeljima svog budućeg muža, samo sam besno i kroz zube rekla ovo još nije gotovo i neće biti dok kći ne bude ono što i majka kurva koju koristim za zaradu i luksuz, samo moram da smislim kako da se osvetim toj maloj zmijici zbog svega.
Šta mislite kako če se Sandra osvetiti?
Nikolina voli da igra igrice sa roditeljima...
Zbog čega želi da izađe iz Mihajlovca?
Da li Nikolina zna da joj Ceca prva majka?
YOU ARE READING
Snovi jedne devojčice
RomanceBeograd 1992 malena devojčica Nikolina je sa ocem Goranom došla u veliki grad, gde je još uvek bio mir i nije bilo rata, u tom velikom gradu mala Nikolina je upoznala svoju teta Lenu i čika Miloša a pored njih jednu malu devojčicu Marinu Zelenski...