Hyunjinden
O günün sonunda diğerlerini merak ettiğimiz için doğruca Felixlerin evine gittik. Kapıyı çaldığımız zaman kapıyı açan Jisungdu. Ve yüzünde güller açıyordu.
-Size bakmaya geldik
dedik.-Gelin gelin. Hatta durun gelmeyin. FELİİİİİX!
İçerden Felixin sesi yükseldi:
-NOLDUUU
-GEL DE DIŞARI ÇIKALIM
Kapının arkasında Felix göründü bu kez. Onun da yüzünde güller açıyordu. Onları böyle görmek o kadar güzeldi ki...
Hep birlikte gölün kenarında yürümeye başladık yine. Uzaktan ağır aksak adımlarla Jeongin de gözüktü. O bizim aksimize mutlu görünmüyordu. Dalgın bir hali vardı.
Doğruca yanına koştum
-Jeongin noldu iyi misin bebeğim?- Hyunjin ben.... Hyunjin ben...
-Jeongin noldu söylesene!
-Hyunjin ben galiba evleniyorum
Felix ve Jisung aynı anda:
-NEEEEE-Bağırmayın. Kızın babası gördü bugün bizi. Evleneceksiniz yoksa bir daha görüştürmem diye tutturdu.
-Görüşme o zaman
Diye atıldı Felix-Felix Miyeong'u ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun..
-Ee Napacaksın evlenecek misin gerçekten
Diye sordum-Onu ilk gördüğüm andan beri onunla evlenmek istiyorum. Ama daha 1 Ay bile olmadı. Bu kadar çabuk olması beni endişelenddiriyor.
-Ne kadar zamanda evliliğe hazır olursun
Diye sordu Minho-En azından 3 ay
-Tamam. Ben kızın babasıyla konuşacağım ve onu 3 ay sonra evlenmenize ikna edeceğim.
Jeongin şimdi çok mutluydu.
Kollarımı Minho'ya doladım.
-Seni çok seviyorum sevgilim.
-Ben de seni güzelim
-Changbin nerede bu arada
Diye sordu Jeongin-Muhtemelen Chan'dan bir ilişkinin nasıl olması gerektiğine dair 25. Nutuğunu dinliyordur.
Diyip kahkaha attı MinhoGerçekten çok doğru bir tahmindi. Üçünü öyle hayal edince bana da bir gülme geldi
- bu arada ben Jeonginin düğününde 31 yaşında olacağım
-Artık sana Ajushi deriz
Dedikten sonra gülmeye başladı Jisung- Gittikçe aramızdaki fark açılıyor. Bu durum beni üzüyor
- Gün gelecek senden 100 yaş büyük olacağım. Buna takılmamayı da öğreneceksin..
Biz böyle konuşmaya devam ederken uzaktan Changbin gözüktü. Bitkin bir hali vardı.
-Noldu lan böyle sana?
-Chan Hyungun amk! 30 saattir bir ilişki nasıl olmalı onu dinliyorum!
Hepimiz kahkahalarla gülmeye başladık. Changbin şok olmuş gözlerle bize bakıyordu.
-Ne gülüyorsunuz amınakoyim komik mi?
-Sen hem ölümsüz hem de sihirlisin sevgilim
-Hiçbir şey anlamıyorum şuan
Dedi Changbin-Sen gelmeden evel Jeongin seni sordu. Minho da dedi ki muhtemelen şuan Chan'dan bir ilişkinin nasıl olması gerektiğine dair 25. Nutuğunu dinliyordur
Changbin bunu duyunca hevesle atıldı
-Bundan 50 yıl sonra da yanımda Seungmin olacak mı?-Bilmiyorum ama sana o kadar katlanabilirse esas sihirli kişi Seungmindir bence
-Baya komik amınakoyim
-Bence komikti
Dedi Jeongin-YAH! ÜSTÜME GELMEYİN MUTLUYUM BUGÜN!
-Tamam tamam varmayın üstüne domşanın!
Domşan lakabını Changbine Minho takmıştı. Yüzü hem tatlı bir domuza hem de tavşana benzediği için
Sonra hep birlikte evlere dağıldık. Uzun bir gün olmuştu hepimiz için. Dönüm noktalarımız olmuştu...
3 AY SONRA
Bugün Jeongin evleniyordu. Bu yüzden hepimiz o kadar heyecanlıydık ki...
Özellikle Jeonginin kendisi. Yerinde duramıyordu sabahtan beri. Birlikte büyümüştük ve şuan evleniyor oluşu beni o kadar mutlu ediyordu ki ...
Hepimiz heyecan içinde kilisede beklemeye başlamıştık ve Nihayet gelin hanım babasının kolunda içeri girmeye başladı ağır adımlarla. Gerçekten çok güzeldi. Ve Jeongine bakarken gözleri ışıltıyla parlıyordu.
O gün çok tatlı bir tören eşliğinde evlendiler. Jeonginin henüz kendisine ait bir evi olmadığı için Felixle ikisinin odası ayrıldı ve Jeongin ve eşine yeni bir oda dizayn edildi. Artık Miyeong da onlarla yaşayacaktı.
Aynı evde yaşamaya başladıklarından beri Miyeong her gün Felixle birlikte tatlılar yapıyor ve bize getiriyordu.
Jeongin ise şehirde bir iş bulmuştu ve her gün gidip geliyordu. Amacı Miyeongu bir an evel kendi evine kavuşturmaktı. Ama bilmiyordu ki Miyeong için Jeonginin olduğu her yer kendi eviydi.
4 Ay içinde Miyeongda bir takım değişiklikler olmaya başladı. Ruh hali değişimlerine Jeongin bile yetişemez olmuştu. Sık sık Jeonginle kavga edip sonra onu üzdüm diye oturup ağlıyordu.
Jeongin kesin artık beni sevmiyor diye düşünmeye başlamıştı. Her gün kendi kendini üzüyordu. Bir gün göl kenarında hep birlikte oturuyorduk. Jeonginin izin günüydü. Uzaktan Ajumma ile Miyeong göründüler.
Miyeong çok utanıyor gözükürken Ajumma çok neşeliydi. Gelip önümüzde durdular.
Felix:
-Anne niye bu kadar mutlusun bakayım sen?-Amca oluyorsun da ondan! GELİN HANIM HAMİLE!
Hepimiz şok olmuş gözlerle birbirimize bakıyorduk. Bir süre sonra ilk sessizliği bozan Jeongin oldu.
-B-bu g-gerçek mi Miyeong?
Miyeong gözyaşları içinde başını salladı.
Jeongin ışık hızında kalkarak kollarını Miyeong'a doladı. Şimdi herkes sevinç içinde alkış tutuyor ve çığlık atıyordu.
En heyecanlımız Changbin sayılırdı. Gururla 'ben de amca olacağım' diyip duruyordu
Hamilelik boyunca hepimiz Miyeonga destek olduk. Neye ihtiyacı varsa elimizden geldiğince karşılamaya çalıştık. Bu süreçte Jeongin, işine ağırlık verdi. Daha çok para kazanmaya çalışıyordu. Bebek doğduğu zaman hep birlikte yaşamak zor olacağı için kendi evlerine geçmeliydiler.
Bir gün Minho ile ben Felixin çığlıkları ile uyandık.
-KOŞUN MİYEONG DOĞURUYOR!
Apar topar hazırlanıp evden çıktık. Vardığımızda tiz bir ağlama sesi evi doldurdu ve sesin duyulması ile zaten ateş üstünde bekleyen Jeongin Minhonun kollarına bayıldı.
Ay Jeongini de baba yaptık hadi bakalım 🥹🥹
Daha neler göreceğiz neler 🤭
Bu hepsinin uzun ömürlü bir fici olacak bol dram bzii bekliyor hazırlanın 🥹
Ama minific gibi olacak max 3 bölüme finale gitmeyi düşünüyorum 🥹
Yorum atmayı unutmayın lütfen 😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE - Hyunho
FanfictionEski çağlarda sessiz sakin bir göl kenarında yaşayan ressam Hwang Hyunjin, gölün üzerinde süzülen bir sepet görür... Hyunho