Gürbüzden:
Evde otur otur içim şişmişti. Babam yorgun diye uyumaya gitmiş, benim sıkıcı ikizim ise dalgın dalgın bir şeyler düşünüyordu saatlerdir. Sorunca da tersliyodu beyefendi .
Yalandan esner gibi yapıp Denize baktım.
" Benim uykum geldi gidiyom ben."
Şüpheci bir şekilde tek kaşını kaldırdı.
" Sen bu saatte uyumazsın, hayırdır?"
Bi şeyide ye amk!
" Sen iyice paranoyak olmuşsun brom azcık azalt şu polisiye roman işini."
Ona fırsat vermeden odama çıktım.
Evet Gürbüz düşün bakalım ne gibi bir aksiyon bulabilirsin?
Odadan da çıkamam ki bu dedektif kılıklı ikizim kesin yakalar beni.
Kocaya kaçan kızlar gibi cama çıkıp evden mi kaçsam acaba
Evden kaçıp ne yapacaksın gerizekalı onu düşün ona göre çık.
Sen kimsin lo
Yazarım ben bebişim arada gelir maydanoz olur giderim ben, alış.
He okey.
Ne yapçam evden çıkıp, boş boş dolanırım sitede sonra geri dönerim.
Park var mıdır acaba burda iki sallanırdık?
Yazar?
Gittin mi lan?!
E deneyip görcez artık yapçak bir şey yok.
Balkona çıkıp aşağıya baktım. İkinci kattaydı benim odam, bu iyiydi. Ya dedektif kılıklı ikizim gibi üçüncü katta olsaydım. Tekrar aşağıya bakıp düşünmeye başladım.
Atlarsam çanak gider orası net. Filmlerdeki gibi çarşafla olcak iş değildi, ben güvenmem hayatta öyle şeye. Uğraşamam hem iki saat.
Yazar?
Bundan da ses yok. Artık maymun gibi tutuna tutuna incem yapçak bişi yok.
Balkon demirlerine tutunarak yan taraftan inmeye çalıştım ama tahmin ettiğimden daha zordu.
En son yere bir metre kala elim kaydı ve çimenlere yapıştım. İnlememek için kendimi çok sıkmıştım, duyardı kesin bizimkiler.
Betona değil de çimenlere düştüğim için şükür duaları ederek ayağa kalktım.
...
Yarım saattir boş boş dolanıyordum, en sonunda gördüğüm çocuk parkıyla gözlerimden kalpler çıktığına emindim. Oraya doğru yürürken ağlama sesleri duydum ve kafamı seslerin geldiği yere , salıncaklara çevirdim.
Bir kız ağlıyordu, dikkatli bakınca turuncu saçlarını farkettim, karanlık olsa da yüzünü incelemeye çalıştım. Ve evet tahmin ettiğim gibi bu gün markette Denizin çarpıştığı kızdı.
Ağlıyordu ve ben onu neşelendirme niyetiyle adımlarımı oraya doğrulttum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞA
Teen FictionBen çisem.. hayatımın 17 yılını tek başıma geçirdim, Topal soyadına layık olmak için yaşadım her zaman. Ne akraba, ne arkadaş, ne de aşk sahibi oldum şimdiye kadar. Ama şimdi hayatıma dahil olmak için çırpınan çok kişi var, üstelik ortada hiçbir seb...