Selam yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz hatam olursa kusura bakmayın iyi okumalar
______________________________________Nerdeyse yarım saat geçmişti ve ikimizden biri bile konuşmamıştı. Tamamen buz kesmiştik. Bacaklarımı karnıma çekmiş başımıda dizlerime yaslamıştım. Kafamı kaldırarak konuşmaya başladım "İş ilanlarını aramaya başlarım günde 3-4 tane işte çalışman lazım o parayı ödemek için."
Dudaklarının arasından garip bir ses yükseldi. Yanına yanaştım ağlıyordu. Onun ağladığını görünce dayanamayıp ona sarılarak bende ağlamaya başladım. Sırtını sıvazladım."Ağlama bir yolunu buluruz sen çok fazla buralarda dolaşma karnın aç olduğunda buraya gel iş bulduğumda sana haber veririm" dedim. Kafasını kaldırdı "Teşekkür ederim her şey için seni çok seviyorum"
İkimizde ayağa kalktık birbirimize sarıldık ardından konuşmaya başladım. "Bende seni seviyorum" Sırtını sıvazladım. Birbirimizden ayrıldık kapıya doğru ilerlerken "J-Hope dur sana yiyecek bir şeyler hazırlayayım" J-Hope arkasını döndü bense mutafağa doğru ilerledim o da peşimden geldi.
Dünden kalan yemekleri bir çantaya doldurdum. Bu yemekler ona beş gün yeterdi. Çantayı alıp dış kapıya doğru ilerledik. Çantayı ona doğru uzattım "Her şey için çok minnettarım" dedi çantayı alarak. Son olarak bir kez daha sarıldık. Kapıyı açtım. "Dikkatli ol" diyerek el salladım. O da el salladı ve gözden kaybolana kadar onu izledim.
**
Akşam olmuştu ve J-Hope'un olayından sonra moralim bozulmuştu bu yüzden canım bir şey yapmak istemedi. Boş boş oturmaktan sıkılıp telefonumu aldım ve iş ilanlarına baktım. J-Hope'a şuanlık uygun çok fazla iş yoktu o yüzden telefonu bırakıp mutfağa doğru ilerledim.Karnım çok acıkmıştı. Sabahtan beri bir şey yememiştim. Kendime ramen yaptım. Salona geçip masaya oturdum duvara boş boş bakarak yemeğimi yemeye koyuldum.
Yemeği yedikten sonra odama çıktım. Banyoya girip bugünün gerginliğini atmak adına sıcak bir duş aldım. Saçlarımı havluyla hemen kurulayarak pijamalarımı giymeye gittim. Pijamalarımı giydikten sonra yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.
1 Hafta Sonra
J-Hope'tan neredeyse 1 haftadır haber yoktu endişelenmiştim. Evine gitmeye karar verdim hemen üstüme bir şeyler geçirdim ve dışarı çıktım.
Evimiz yakın olduğu için hemen varmıştım. Evinin kapasını bir kaç kez çaldım kimse açmadı. Evin etrafındaki sokaklara bakmaya karar verdim. Hemen aşağı inip dışarı çıktım kapının önünde siyah arabalar vardı ama pek fazla umursamadım. Neredeyse tüm sokakları dolaştım ama kimse yoktu. Neredeydi bu aptal çocuk.
Dolaşmayı bırakıp evimin yolunu tuttum. O sırada J-Hope'u telefondan aramaya başladım. Kahretsin ulaşılamıyordu. Artık korkmaya başladım.
Evime varmıştım. Korkudan tırnaklarımı kemiriyordum. Yerimde duramıyordum sonra sakinleşmem gerektiğini kendime hatırlattım. Derin derin nefes alıp verdim. O kendine iyi bir yer bulmuştur sakin ol her şey yolunda yemekte koydum yanına aç kalmamıştır diyerek aklımdan geçiştirdim.
Birden kapı çaldı. Yerimde korkudan sıçramıştım. J-Hope'un gelmesi ümidiyle kapıya doğru ilerledim. Ama gelen J-Hope değildi.
________
Evet bölüm bitti
Umarım sevmişsinizdir bir sonraki bölümde görüşmek üzere görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love| Taekook
Fiksi PenggemarJungkook'un arkadaşı J-Hope mafya olan Kim Taehyung'tan borç para alır ve ödeyemez. Jungkook J-Hope'un evine gider ve kimse açmaz. Mafya Jungkook'u görür ve evine kadar takip eder.