BÖLÜM 4

622 45 4
                                    

Selamlarr keyifler nasıl hatam olursa kusura bakmayın iyi okumalar
______________________________________

Gözlerimi açtığımda sersem gibiydim. Her yerim ağrıyordu. O kadar çok bağırmıştım ki boğazım kurumuştu. Hemen etrafa bakındım kimse yoktu ve donuyordum karnımda acıkmıştı. Lanet herifler beni nereye getirdi böyle. J-Hope'a umarım bir şey olmamıştır yerini de bilmiyorum. Saklanacak bir yer bulmuştur çok korkuyorum hem bana hem de ona bir şey olacak diye. Gerizekalılar sandalyeye bağlamışlar kalkamıyorum da.

Kapının arkasında bir tıkırtı geldi sonra kapı açıldı. "Vay vay vay kimler uyanmış." Gelen Taehyung'tu kapıdan içeri girdi arkasından 3 kişi daha geldi. Taehyung yanıma gelip elini  çeneme koydu ve başımı yukarı kaldırdı. "J-Hope nerde?" dedi otoriter bir şekilde. Bilmiyorum demekten başka çarem yoktu ama dersem de beni ya öldürürler ya da döverler. Konuşmadan önce derin bir nefes aldım."B-b-ben gerçekten bilmiyorum lütfen bırakın gideyim." Gözlerini gözlerime dikti.

"Jeon J-Hope nerde son kez soruyorum?" dedi bağırarak. Ama ben gerçekten bilmiyorum neden bana inanmıyor. Sandalyeme bir tekme attı ve sandalye sarsıldı. Ohh yere düşmedi. "Bilmiyorum gerçekten bilseydim söylerdim bırakın beni" ağlamaya başladım.

Taehyung arkama geçti kafamı çevirip ona baktığımda cebinden çakı çıkardığını gördüm. Siktir beni öldürecek miydi? daha çok ağlamaya başladım. Elimi tuttu ve ipleri kesmeye başladı. Ne yani bana inandı mı? şimdi gitmeme izin mi? verecekti. Önüme geçti gözlerine baktım gözleri sinir küpü gibiydi.

Adamlarına eliyle gel işareti yaptı. "Dövün" dedi harflerin üzerine basa basa. Gözlerim şokla açılmıştı."Hayır dövmeyin beni yalan söylemiyorum" gözyaşlarımı daha çok akıtmaya başladım. Oturduğum sandalyeye sert bir tekme attılar ve yere düştüm. Ağzımdan küçük bir inilti koptu. Saçımıdam tutup yerde sürükledi diğeri karnıma tekme atıyordu diğeri ise sırtıma. Cenin pozisyonu almaya çalıltım. Ellerimle saçımı çeken adamı durdurmaya çalışıtım.

Biri karnıma o kadar sert tekme attı ki odanın içine derin bir inilti bıraktım. Gözlerim karardı öğürmeye başladım. Kollarımdan iki kişi tutup ayağa kaldırdılar beni. Taehyung'a baktım kenara geçmiş beni dövmelerini izliyordu. O anda yüzüme sağlam bir yumruk yedim "Aaaahh yeter bırakın beni" yüzüne ard arda yumruklar yedim ağzım yüzüm kan içindeydi. Beynim çalkalanıyordu. Taehyung'un boğuk sesini işittim "Tamam yeter bırakın" Adamları beni sanki bir çuvalmışım gibi bıraktılar.

Ağlamaktan etrafı bulanık görüyordum. Hiç bir yerimi kımıldatamıyorum. Boğazım kurumuştu. Kapının açılma ve kapanma sesini duydum. Kafamı zar zor kaldırıp etrafa baktığımda kimse yoktu. Ağzıma demir tadı gelince yere tükürdüm. Başım daha çok dönüyordu. Gözlerimi kapattım ve karanlık beni hapsetti.
_____

Gözlerimi açtığımda aynı yerdeydim. Zemin buz gibiydi. Ayağı kalkmaya denedim ama gücüm kalmamıştı. Tekrar denediğim de başarılı olmuştum hemen duvardan destek aldım. Yattığım yere bakınca kanlarım neredeyse her yere bulaşmıştı. Kapıya doğru ilerledim karnım zil çalıyordu. Kapıya vardığımda açmayı denedim ama tabikide kilitliydi. Kapıyı vuramaya çalıştım ama elimin acısından devam edemedim. Kulağımı kapıya yasladım hiç ses yoktu. "Kimse yok mu aloo yardım edin her yerim yara içinde" bağırmaya çalıştım ama boğazım taş tutmuşum gibi acıyordu.

Ses gelmeyince odanın bir köşesine geçtim ve orda beklemeye koyuldum. Yaklaşık 10 dakika sonra kapı açıldı. Taehyung gelmişti. "T-t-taehyung" hemen yanıma geldi. Çenemden tutup sağa sola doğru çevirdi. "İyi misin?" kolumdan tutup ayağa kaldırdı. Elleriyle vücudumu kontrol etti. Eli karın boşluğuma geldiğinde inledim. "İki dakika bekle geliyorum" dedi ve gitti.

Geri geldiğinde elinde ilk yardım çantası vardı. Yaklaştı ve önüme oturdu. İçinden pamuklar batikon ve yara bantlarını çıkardı. Beni dövdüren  kendisiydi neden şimdi bana yardım ediyordu ki. Yaralarımı temizledi birazcık acımıştı. Moraran yerlerime buz koymuştu.

__________

Evett bölüm bitti umarım beğenmişsinizdir görüşürüz

Mafia Love| TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin