BÖLÜM 10

424 36 13
                                    

Selam nasılsınız? Hatam olursa kusura bakmayın iyi okumalar.
______________________________________

Esneyerek yataktan doğruldum. Ateşim düşmüş olsa bile boğazım ve başım hala ağrıyordu. Hava aydınlanmıştı kuş sesleri kulağımı dolduruyordu. Bugün burda ikinci günümdü ve parayı vermelerine son iki gün kalmıştı.

Ayağa kalkıp lavaboya doğru ilerledim. Aynadan kendime baktığım da berbat halde olduğumu gördüm. Saçlarım birbirine girmiş, neredeyse aralıksız ağladığım için gözlerim şişmiş, gözlerimin altları mosmor olmuş ve ruhsuz gibi duruyordum.

Başka biri görse uyuşturucu kullanıyorum sanar ve direk buradan uzaklaşırdı. Küvete gidip sıcak suyu açtım. Biraz bütün olanlardan uzaklaşmam gerekiyor. Sıcak suyu açtım o sırada da kıyafetlerimi çıkardım.

Dün gece Taehyung'un beni burada izlemesi aklıma gelince utandım, yanaklarımın kıpkırmızı olduğunu hissedebiliyorum şuan. Küvetin dolduğunu farkedince suyu kapattım ve yavaşça küvetin içine girdim. Küvete iyice yerleşince gözlerimi kapattım. Çok iyi gelmişti suyun içinde her yerimin gevşediğini hissedebiliyordum.

Aniden kapı açıldığında yerimden sıçradım o kadar mayışmışım ki Taehyung'un geldiğini bile duymamışım. "Aaaa ne yapıyorsun sen be sapık herif. Öyle girilir mi insan bir kapıyı falan çalar hayvan." bacaklarımı kendime doğru çektim.

"Sakin ol iyi misin diye kontrol etmeye geldim. Ayrıca sapık filan da değilim ben." sinirli bakışlarımı üzerinde gezdirdim. Altına rahat bir pantolon üstünde de beyaz bir tişört vardı. Tişört hafif dar olduğu için vücudu belirgindi.

"Sanane iyi olup olmadığımdan. Arkanı dön." dedim arkasını döndüğünü anda hemen küvetten çıktım. Hızlı bir şekilde vücudumu kuruladım üstüme de kıyafetlerimi geçirdim. Lavaboya doğru ilerlerken, "Tamam." dedim.

Aynanın karşısına geçip saçıma şekil verdim o sırada Taehyung'la gözlerimiz kesişti. "Daha iyi misin?" geldiğinden beri hiç hareket etmemiş kapı eşiğinde öylece duruyordu. Yanından onu ittirerek geçtim ve yatağa oturdum.

"Sence ne kadar iyi olabilirim. Küçücük odaya kapatıldım arkadaşlarım şuan ne yapıyor onu bile bilmiyorum. Tabi iki gün sonra arkadaşımı öldürme ihtimalinde var." boynunu bir sağa bir sola yatırıp boynunu kıtlattı. Kapının ordan ayrılıp karşımda dikildi.

"Haddini aşıyorsun Jungkook karşında kim olduğunu unutuyorsun." çok pardon ya farkedememişim. İçimden sabır diledim. "Napayım işte bu küçücük oda da delirmemeye çalışıyorum. Diyecek başka bir şeyin yoksa gidebilirsin." elini yumruk yaptığını gördüm sinirlenmişti kendini sıktığı belliydi.

Tam bir şey diyecekken yine gözüm kararmaya başladı elimi başıma koydum. Midem bulanmaya başlamıştı öğürdüm ama kusmadım. Diğer elim karnıma gitti hemen koşar adımlarla tuvalete gidip eğilmemle kusmam bir oldu. Taehyung yanıma geldi sırtımı sıvazladı.

Sırtımı Taehyung'un göğsüne yasladım ve tüm ağırlığımı ona verdim. "Jungkook bana bak iyi misin?" sesi çok uzaktan geliyordu. Eliyle yanağıma vurmaya başladı. Konuşmak istedim ama konuşamadım. Etraf bulanıklaşmaya başladı. "Jungkook duyuyor musun beni nolur cevap ver?" sesi çok uzaktan geliyordu. Daha fazla bu acıya dayanamayıp gözlerimi yumdum.

*

Uyandığımda sağ tarafımda sandalyede oturan doktoru gördüm. Koluma serum takmış sürekli durumumu kontrol ediyordu. Taehyung'a baktıpımda endişeli duruyordu. Çatlak sesimle konuşamaya başladım, "Noldu bana?" dedim. Yerimden doğrulmaya çalıştım ama doktor omzumdan tutarak tekrar yatamamı sağladı.

"Kan değerlerin düşmüş sağlıklı beslenmen gerekiyor. Hemen ayağa kalkma biraz dinlen." dedi ve çantasını toplamaya başladı. Ayağa kalktı, "Dediğim gibi Bay Kim beslenmesine dikkat etmeli serumu çıkarmak için daha sonra gelirim geçmiş olsun." odadan çıktı. Taehyung'ta sandalyeye oturdu.

Neden benim için bu kadar endişelenmişti? Her hareketimi dikkatli bir şekilde inceliyordu. Eliyle saçımı okşamaya başladı. Terlediğimi bile yeni anlamıştım. "Sana yiyecek bir şeyler getireyim istediğin bir şey var mı?" başımı hayır anlamında salladım. Odadan çıktı.

Elinde tepsiyle geldi. Yiyemeyeceğim kadar bitkin hissediyordum bu yüzden yedirmesi için ricada bulundum. Neredeyse tepsideki her şeyi zorla yedirdi. "Yeter Taehyung daha fazla yemek istemiyorum." ağzım dolu konuştuğum için sesim boğuk çıkmıştı. Hafif gülümsediğini, gülümseyince de kısılan gözleri çok hoştu.

"Tamam bunuda ye." dedi ama itiraz ettim. Ağzımda ki kocaman lokmayı zar zor çiğneyip yuttum. Hava karanlıktı kaç saattir uyuyordum acaba ama yine de ne kadar uyursam uyuyayım hala uykum vardı. "Bir şeye ihtiyacın olursa kapıdaki korumaya söyleyebilirsin." dedi ve kapıdan çıktı. Ardından iki tane hizmetçi kadın içeri girdi. Tabakları aldılar ve yeni kıyafet vermişlerdi. Gözkapaklarım ağırlaşmaya başlayınca karşı koymadım ve gözlerimi kapadım.

*

Aniden uykudan uyandırılmanın etkisiyle sersemledim. Oda da Taehyung ve ben vardım. Kıyafetlerimin değiştini sonradan farketmiştim. Taehyung'un elinde ip vardı hemen sanki biri onu kovalıyormuşçasına hızlıca bileklerimi bağladı. "T-t-taehyung ne yapıyorsun." hem hasta hem de yeni uyandığım için sesim boğuk çıkmıştı.

Cevap vermedi. Kendimi ondan kurtarmaya çalıştım. "Rahat dur Jungkook gebertirim seni." siyaha dönmüş gözlerinden alevler fışkırıyordu. Komidin de farketmediğim çuvalı kafama geçirdi.

Bileklerimden tutup beni odadan dışsrı çıkardı. Göremediğim için yürüme hızım normalinden yavaştı. Taehyung önde bileklerimi çekiştirerek beraber ilerliyorduk.

Hafif gelen esintiyle dışarıda olduğumuzu anladım. "Nereye gidiyoruz." boğuk çıkan sesim umarım dışarıdan iyi anlaşıyordur. Araba kapısının açılma sesini duymamla beraber beni içeri ittirdi. Düşerken kafamı tavana çarptım.

Kalp atışlarım düzensizleşti sık sık nefes alıp vermeye başladım. Oturur pozisyona geldim. "Nereye gidiyoruz bırak beni." arbanın içinde deli gibi bağırıyordum. "Jungkook kes artık sesini yoksa kafana sıkmam kaçınılmaz olacak." tırnaklarımı avuç içime sert bir şekilde bastırıp sakinleşmeye çalıştım.

______

Bölüm bitti.

Umarım beğenmişsinizdir. Görüşürüz zzz<33

Mafia Love| TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin