' Daddy '
Daddy
Sevgilim
( 20;00 )
* İletildi *Orda mısın güzelim?
( 20;30 )
* İletildi *Pekâlâ bunun hesabını da yarın sorarım. Yatıcam yarın görüşürüz :)
( 22;00 )
* İletildi *___________
Hongjoong arkadaşlarıyla beraber şuan evde oturmuş bira yemek partisi yapıyordu. Çünkü Jongho gram dayak yememiş hatta nasıl olduğunu anlamadıkları bir şekilde iki ay sonraya nişan kararı vermişlerdi. Buna Hongjoong bile şaşırmıştı.
" İki ay sonra bizim ayıcık nişanlı bir ayıcık olucak." Dram yaratan Woo'nun kafasına ayağı ile vuran Mingiyle gülüp kutu birayı tekrar dudaklarına bastırıp büyük bir yudum aldı.
" Bende çok şaşkınım hâlbuki dayak yemeye, işten konulmaya ve hatta şakasız öldürmelerine bile hazırdım. San zaten çok zor durdu. Bağırıp durdu amın oğlu."
" Biricik San'ım hakkında düzgün konuş ayıcık bombo!" Bağıran Woo'nun sarhoş olduğunu anlayan üçlü ' he he ' diyip onu geçiştirince Hong gerçekten gururlu bir babaymış gibi Jongho'ya bakıyordu. İçlerinde bir düzgün ilişki yaşayıp ona sahip çıkan tek oydu ve bir çok güzel şeyi hak ediyordu. Bu güzel şeylerden ilki Yeosang'dı.
" Seonghwa ile tekrar barıştık." Sarhoş Woo'nun bile gözlerini pörtletmesi ile sırıttı. Son kalan bir kaç yudum birayı da içip metal kutuyu ezip masanın üstüne atınca elinin tersiyle dudağını sildi.
" Mesajda gerçeklerden bahsetti bende kabul ederim ama gerçekleri diceksin dedim kabul etti." Jongho olayını bilerek söylememişti zamanı gelince illa öğrenirdi ama olay taze iken yanlış bir durum yaratabilirdi.
" Vay be Mingi~shi bir biz sik gibi kaldık." Ağlayarak konuşan Woo ile Jongho ayağa kalkıp bir koltuğa kendini attı. Zaten Mingi diğer koltukta uzanıyordu. Hongjoong ayaklanıp çöpleri yarına bırakıp yerdeki Woo'yu kolundan tutup odasına zar zor taşıdı. Kendini yere atan arkadaşını halının üstünde bırakıp kendisi de yatağa atınca kendini çok geçmeden uyuklaya kalmıştı.
Wooyoung saçlarını karşıtıp uzandığı halıyı yatak sanırken biraz daha yayılıp aklına gelen şeyle telefonunu aradı. Cebinde bulunca hemen mesajlar kısmına girip o çok istediği kişinin adının üstüne tıkladı.
_____________
' Big Boss '
Bna bqk Sin efando
( Bana bak San efendi )
Batjn herks birbiririlri ile beabar
( Bütün herkes birbirleri ile beraber)
NEDNE Bİ olamayız?
( Neden biz olamayız?)
Kulun köpeğen olayım al
Al beni al beni al al al
( 01;14 )
* İletildi *
* Görüldü *Big Boss
Wooyoung sen iyi misin?
( 09;00 )
* Görüldü *Wooyoung
Ben mi
Evet evet biraz midem bulanıyor
Dün çok icmisiz içmişim ben
Özür dilerim neler yazmışım aman Allah'ım hep çok ayıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron Çıldırdı / Seongjoong
Fanfiction" Ya ayrıldık diyorum ben ayrıldık." Tamamen hayal ürünüdür! Gerçekle ilgisi yoktur! Yan karakterler ve shipler; ...