Sadaka falan mi versem bugun yine dustum
Dizim yarildi aq
~
Adının söylenmesi ile hemen oturduğu yerden kalkmıştı Jisung. Hızla kapıyı açtı ve 2. Katın tam ortasında ki boşluğa baktı. Evet,Lee Minho adeta çılgına görmüş bir şekilde onun ismini seslenmişti.
Trabzanlara ellerini yaslamış ve ukala tavrıyla olacakları izliyordu. Yanına ise Yeji hemen gelmiş ve konuşmaya başlamışdı. "Jisung onu engellemeye çalıştım ama dinlemedi."
Jisung sorun yok dercesine eliyle bir işaret yaptı ve Yeji biraz daha uzaklaştı. Kafasını Minho'ya çevirmiş ve aynı onun gibi bağırarak konuşmuştu. "Ne derdin varsa odamda konuşalım Lee!" Minho tıpkı onun gibi yüzüne ukala bir gülüş yerleştirmişti ve konuşmaya başladı:
"Sen her beğendiğini tek gece de mk kullanırsın, Peter?"
Jisung duyduğu isimle şaşırmış ve donakalmıştı. Sadece ilkokulda ki sınıf arkadaşları bilirdi bu ismini. Ayrıca herkesten saklardı.
Sinirlsndiği herkes anlamıştı. Olabildiğince hızlı bir şekilde aşağı indi ve Minho'nun kolundan tutarak sanki savururcasına dışarı çıkardı. Şirketin bahçesine geçtiklerinde Jisung onun kolunu bırakmıştı. Minho da kollarını göğsünde birleştirdi. "Beni nerden tanıyorsun?"
"Önce soruma cevap ver. Sırf seni red ettim diye bunu nasıl yayarsın!"
"Dinle, bu olayda benimde başım yandı. Şirketden biri kıyafetin düğmesine dinleyici yerleştirmiş."
"Banane? İzin vermeseydin!"
"Sence bu tür şeylerle ben mi uğraşıyorum bebeğim?"
"Bebeğimmiş. Bebeğini sikiyim senin." Demiş ve Jisung'un yanından ayrılmaya kalkmıştı. Jisung ise onu kolundan yakalamıştı. "Bu je amına koyayım,dizi mi çekiyoruz burada?" Diyerke kolunu kurtarmıştı Minho. Jisung tam bir şey diyecek iken onu dinlemeden yanından ayrılmış ve arabasına yürümüştü.
~
Etraf biraz durulduktan sonra Jisung her hangi bir çalışana Chaeryoung'un nerde olduğunu sormuştu. Ama kime sorarsa sorsun herkes ya dikim odasının kilitli olduğunu ya da Chaeryoung'u en son konser sabahı gördüklerini söylüyordu.Jisung tüm anahtarların yedeğinin olduğu bir odaya geçmiş ve dikim odasının diğer anahtarını bulmuştu.
Dikim odasının olduğu kata çıkmak için asansöre bindi Jisung. Asansörde Jisoo ile karşılaşmış ve eğilerek selam vermişti. Elinde ki siyah eldivenleri çıkardı ve çantasına koydu Jisoo. Jisung'un selamına gülerek karşılık verdi.
Jisung'tan önce asansörden indi. Bu süre zarfında aralarında hiç bir konuşma geçmemişti.
Jisung da ondan sonra asansörden indi ve dikim odasına doğru yürüdü.
Kapının önüne ulaştı ve kilitli kapıyı açtı.
"Hassiktir." Diyebildi sadece.
Karşısında duran şey kanlar içinde duran Chaeryoung'dan başkası değildi.
-
İşler çirkinleşiyor
Bu sefer şarkı sözü yazmıycam dizim aciyo
Hadi kiyamadim
Secret I have held in my heart...