Am I Falling In Love Break My Heart?

610 67 65
                                    

Hastaneden çıkalı 1 hafta olmuştu. Evimizin eşyalarını çoktan yerleştirmiştik ve artık orada kalıyorduk. Jisung ise hâlâ hiçbir şey hatırlamıyordu.

Uyandığımda Jisung yanımda yoktu. Yanımda ki telefona uzandım ve bildirimlerime baktım. Hepsine höz gezdirdikten sonra telefonu cebime attım ve yataktan kalktım.

Aşağıdan mis gibi kokular geliyordu. Merdivenlerden gülümseyerek indim. Gülüşüm yavaşça soldu. "Bunun burada ne işi var amına koyayım?"

"Aşk olsun Minhocuğum. Biricik arkadaşını özlemedin mi?" Hyunjin doğradığı salatalıkları tabakla masaya koyduktan sonra kollarını belinde birleştirerek bana döndü.

"Özlemedim. Hadi siktir git şimdi." Jisung ocağın altını kısarak bana döndü.

"Ne kadar ayıp balım. Ben çağırdım Hyunjin'i. Birazdan Felix de gelicek. "

"Balım mı?" Yüzümde hafif bir tebessüm oluşurken Jisung da güldü. Kafasını salladı ve utanarak önüne geri döndü. Bende arkasından beline sarıldım ve yanağına bir öpücük bıraktım. "Balım dersen Hyunjin'in durmasına birşey demeyebilirim." Jisung'un kıkırtıları kulağımı doldururken Hyunjin arkadan tch tch'lıyordu.

"Yapışık iğrençler." Ona dönerek öldürücü bakışlar attığımda ellerini sakin ol dercesine indirdi.

Kapı zili çalınca Hyunjin koşarak kapıyı açtı. Gelenin Felix olduğunu görünce sanki miyavlar gibi "hoşgeldin~" dedi.

"Bülent Ersoy." Dedim sessizce. Dediğime Jisung güldü ve bana döndü.

"Bülent Ersoy mu?"

"Hmhm. Bülent Ersoy gibi dönek bu da." O daha çok kıkırdayınca bende güldüm. Felix elinde ki simitlerle masaya geldi. "Hoşgeldin."

"Hoşbuldum hyung. Ben çok duramayacağım. Chaeryoung'un katilini basmaya gideceklermiş."

"Bulmuşlar mı? Kimmiş?"

"Adını söylemediler. 28 29 yaşlarında bir kadın." 28 29 yaşlarında bir kadın mı? Kim hemcinsine böyle bir şey yapardı ki? Hani kadınlar hep birbirinin arkasında olurdu?

"Katil hakkında daha fazla bilgi öğrendiniz mi?" Dedi Jisung masaya otururken.

"Asıl konumuz sendin zaten Jisung." Dedi Felix iç çekerek. İlgimi biraz daha vererek kollarımı masaya yasladım."Katilin seninle bir alıp veremediği varmış."

"Ne?" Diyebildi sadece Jisung. Bende şaşırmıştım açıkçası. Derdi Jisung ise neden Chaeryoung'a bulaşmıştı?

"Evet,sana ulaşmak için Chaeryoung'a ulaşmış." O zaman bizim arabamızı bozan kişi de Jisung'a ulaşmak için yapmıştı o zaman bunu. Jisung'a kim neden bulaşabilirdi ki? Bu çocuğun başına bir şey gelecek diye ödüm kopuyordu benim.

Sahi ben ne zamandan beridir Jisung'u düşünüyordum? Bizimkisi sadece bir oyun değil miydi?

Kalbimi kıracak birine mi aşık oluyordum?

-

Çerezlik bölüm

Sizce katil kim?

Leave///MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin