How I'm getting on?

580 66 62
                                    

Minho'nun anlatımıyla

Jisung ve ben bizim evin önünde durmuş nakliyatçıların eşyalsrımı çıkarmasını bekliyorduk. O ise telefondan birisiyle mesajlaşıyordu. Dudaklarını büzmüştü fark etmeden. Göğsümde birleştirdiğim kollarımı ayırmadan dirseğimle hagifçe dürttüm onu. "Hayırdır?"

"Bbama'yı Chan'a bırakacağım. O yüzden üzgünüm. "

"Bbama?"

"Cidden unuttun mu! Köpeğim."

"Unutmuşum ya. Neden ona bırakacaksın ki. Gelsin bizimle."

"Bbama kedileri sevmez. Senin üç tane kedin üç!" Kaşlarımı havalandırdım. Cidden hatırlıyor muydu?

"Cidden unutmadın mı?"

"Evet, Soonnie, Doongie ve Dori." İsimlerini de saymasıyla daha da şaşırdım. Ben biraz öküz müydüm acaba?

Sanırım evet.

Konuyu kapatmak amacıyla ona döndüm ve konuşmaya başladım. "Alışverişe gidelim. Evde hiç bir şey yokmuş."

"Gideriz." Bana gelen mesaj ile telefonuma gitti elim. Gruptan gelmişti.

Hyunjin bi sus aq

Hyunn
Aq
Aramizda hain picler var

Feltixx
Noluyo olm yine
Bir kac gun yoktuk

Minn
Hay aq
Biseyden de eksik kal hyunjin

Hyunn
Bu var ya bu
Yenge yapmis
Bize soylemiyo
Haberlerden ogreniyoruz aq

Jeongicerde
NE
SU ICIYODUM PUSKURTTUM

Feltixx
Lan
Lan dogru mu

Minn
Sahte aq
Cocugun adi fahiseye cikmasin diyeydi

Jeongicerde
Kim ki
Adi fahiseye ciksin

Minn
Su jyp entertainment var ya
3racha nin yapimcisi
Han Jisung

Feltixx
Vay amk
Guzel fizikli cocugu kapmissin😉

Hyunn
Benden yakisikli mi bare

Minn
Yes

Jeongicerde
Sg
SG
kimse hyun hyungumdan yakisikli olamaz

Feltixx yazıyor

Jeongicerde
1. Sirada felix var tabii ki

Feltixx
Cok konusma
Anani sikerim

Hyunn
Onu bunu birakinda
Bu minho bide
Bununla
Ayni eve cikacakmis

Jeongicerde
Hay
Ne
Nasi
O kadar

Feltixx
Sahte nisanlanmada
Yaptiniz mi
🤨

Minn
Hyunjin senin ben
Canim kardesim😊
Simdi soyleki
Bizi gercekten sevgili
Sansinlar diye
Ayni eve cikiyoruz
Bide bu jisung
Benim ilkokuldaki
Arkadasim
Simdi isim var
Bb

Hyunn
LAN
MINHO
EN HEYECANLI YERINDE
NIYE BIRAKIYORSUN
OROSPU
ISINI SIKEYIM

Jeongicerde
E yuh amk
Yakinda eski sevgili de
cikar bunlar

Feltixx
Harbi aq
Beklerim ben bundan
LAN
NE ISI

Hyunn
Ya bunun akli
Fikri hep
Cinsellikte

Jeongicerde
Hyung
Azdin mi

Feltixx
😾

Hyunn
Anani sikim
Cok tatli amk

Feltixx yazıyor...

Çevrimiçi

Feltixx yazıyor...

Çevrimiçi

Son görülme 15:43

-

Grup mesajlarından çıktım ve işlerini bitirmiş elemanlara döndüm. Onlara adresi verdim ve 1. Kamyon taşınacağımız eve 2. Kamyonda Jisung'un evine yola çıkmıştı. "Gidelim mi?" Jisung beni başıyla onayladı ve arabama geçti. Bende sürücü koltuğuna oturdum.

Arabayı çalıştırmış ve sürmeye koyulmuştum. Jisung'a döndüm. "Evine geçmeden önce Hyunjin'e uğramam lazım. Kedileri alıcam. Sonrada evine geçeriz." Yine tek kelime etmeden başını salladı. Tanıdığım enerjik Jisung yoktu. Somurtkan ama  bir o kadar da tatlı olan Jisung vardı.

Tatlı mı?

Aklımda ki düşünceleri uzaklaştırmak için radyoyu açtım. Rastgele bir şarkıda durdum. "And all I am is a man" diyordu şarkı. "The Neighbourhood sever misin?" Bir an dediğimi fark ettim ve kısa bir süre gözlerimi açtım. Sanki 'Messi sever misin?' Gibi olmuştu. Ama o takmamış olacak ki aynı ifadesiyle yine başını salladı.

Işıklara geldiğimizde Jisung'un kemerini takmadığını fark ettim. "Kemerini tak." Sanki uykudan uyanmış gibi sıçradı. Yol boyunca dalgındı. Kafası ile beni onaylayıp kemere doğru döndü. Bir kaç kere çekiştirdi ama çıkmadı. Bir yola bir ona bakıyordum.

Zaten yol düz diyerek ellerimi direksiyondan çektim ve Jisung'a eğilerek kemerini takmaya çalıştım. "Sikeyim,neden sıkıştı bu?" Ben hâlâ çekiştirmeye devam ederken Jisung bağırdı.

"Minho araba geliyor!" Hemen önüme döndüm ve frene basmaya çalıştım. Fren durmuyordu. Ya arabaya çarpacaktık ya da direksiyonu yana kıracaktım. O anki refleksle direksiyonu yana kırdım.

Son gördüğüm şey önümüzde duran ağaç ve kırılmış cam parçalarıydı.

-

Kaos

Tatlis bu hyunlix biraktim burayaa

Sarki sozuu

You ask me what I'm thinking about







Leave///MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin