2018. 08. 14.
Giorgio éppen a vidéki házuk kertjében üldögélt, miközben beszélgetett testvérével, Paoloval. Egy hideg sör társaságában hallgatta testvérét, miközben mesélt a barátnőjéről. Giorgiora szomorúan hatott minden amit Paolo mesélt. Hogy miért? Giorgioval nemrég szakított Hanna, a (mostmár) volt barátnője. Kb. egy éven keresztül együtt voltak, de Hanna megcsalta őt.
Szomorúság.
Semmi többet nem lehetett észrevenni Giorgio arcán, míg nem kezdett el csörögni a telefonja. Bálint hívta, egy jó barátja. Felvette, majd füléhez emelte a készüléket.
-Szia Gyurci!! Arra gondoltam, hogy holnap elmehetnénk fagyizni a fiúkkal! Vagy akár Balatonra, így utolsó kiruccanásként. Mit szólsz hozzá? -Hadarta el Bálint, mivel izgatott volt.
-Szia Bálint! Felőlem oké mind kettő, amúgy is mindjárt indulok vissza Budapestre. -Válaszolta Giorgio.
-Jó, akkor szólj hogyha felértél Pestre. Kimegyek érted kocsival. -Mondta Bálint. Mivel Giorgio vonattal jön, vagy hív egy drága taxit, vagy a BKK-t fogja használni. De mivel Bálint elég közel lakik a nyugatihoz, ezért megoldható, hogy Bálint szinte minden alkalommal elmenjen Gyuriért. Ha viszont ő nem tud, akkor Barni megy el érte.
-Jó jó! Majd szólok, na sziaaaa! - Köszönt el Gyuri Bálinttol, mire Bálintnak csak egy "Szia, sz-" volt a válasza, mivel Giorgio kinyomta.
Itt az ideje pakolni. Amúgy is fél tizenkettőkor indul a vonat, és már tíz óra. (Délelőtt)
-Na Paolo, nekem mennem kell pakolni. Tudod ma megyek vissza Pestre. -szólt öccsének.
-Jó, de majd szólj, el akarok köszönni tőled,... Ugyanis lenne valami... - de a végét már Paolo halkabban mondta.
-Ugyan is lenne valami, mi? Nyugodtan mond. -Bátorította Gyuri.
-Hát majd mielőtt elmész, elég szerintem akkor ha rákérdezek... -mondta Paolo, de Giorgio megféleműlt arccal nézte tovább testvérét.
-Oké. Na tényleg megyek pakolni!- majd Giorgio elment.
Fejében kusza gondolatok jelentek meg. Mit is akarhat kérdezni testvére? Mi van akkor, ha...? Ne, ne, ne, NE, NE!!! Csak azt ne kérdezze meg... De mi van akkor ha nem is azt akarja megkérdezni, hanem a másik dolgot... Az a baj, hogy az egyikből tud következtetni a másikra.
-----------
Hát, igen! Új könyv! Nem tudom mennyien vártátok, de a Peti X Barni-nak lassan vége lesz. Szóval gondoltam beújjitok.
Pusziii<33
YOU ARE READING
Pedig én tényleg, tényleg, tényleg szeretlek... [Befejezett]
FanfictionGiorgio x Bálint fanfiction! 16+/18+- os dolgok is észre vehetőek lesznek a történetben. Jó olvasást!