Már kettő nap telt el az a bizonyos reggel óta. Giorgio azóta is alig szól hozzám. Este van. Visszajöttem a boltból, és azt hittem mindjárt elájulok. Nem valami nagy dolog, de akkor is rossz volt ezt látni. Gyuri éppen pakolja ki az alvós cuccait a kanapéra. Beljebb megyek, mire észrevesz. Pár könnycsepp gördült ki szemeimen, azt hittem, hogy ki fogunk békünli és reggel egy hosszú csókkal köszönhetem, de sajnos nem.
-Giorgio, kérlek. Beszéljük meg. -Kérleltem, mire ő leszegezt a tekintetét a padlóra. Mint az előbb nekem, neki is könnycseppek hagyták el a szemeit.
-Bálint... Én, én ezt így nem tudom... -Mondta, majd közelebb lépett hozzám. Megölelt. El sem hittem, hogy ez meg fog történni, abban a pillanatban. - Nagyon szeretlek, de nekem nehéz rád úgy gondolni, mint egy olyan férfira aki nem bántana... Tudod, emlékek. -Fejezte be mondandóját. Még szorosabban megölelt, s én visszaöleltem.
-Gyuri, szeretnéd elmondani? Nem kell most, de én ezt szeretném megtudni és egyáltalán nem szeretném, hogy emlékek miatt legyen ennek vége. És én is nagyon szeretlek. -Mondtam, mire ő egy kicsit elvált tőlem. Elment a konyhába, majd oda hívott magához. Persze mindent megcsináltam amit kért.
-Figyelj Bálint. Nekem ezt nehéz lesz kimondani, és elmesélni mindent. De ne akadj ki, mert mindennek volt egy oka. -Mondta, majd belekezdett a sok-sok régi emlékébe.
__________ 2014 Március vége___________
Szép a március, de ez nem volt nekem az. Az egész ott kezdődött, hogy januárban végre elfogadtam a szexualitásom. Ez terjengett jó sokáig az iskolában, ami persze engem nem érintett túl jól. Álmatlan éjszakákat éltem át, de a legrosszabb mégis az ebédlőben történtek voltak. De ez megváltozott, mert egy nap leült mellém egy fiú. Egy "híresebb" fiú volt az iskolában. Meleg volt, amit tudtam és igazából mindenki tudott. Őt elfogadták, de engem nem, mégis ő olyan megértő volt. Gyorsan összebarátkoztunk, de utána már több is történt. Sokszor fogdosott, általában nem ott, de többször simította meg a derekam, vagy helyezte kezét a combomra. Először ez alig tűnt fel, de utána egyre feltűnőbb lett. Sokszor már belül fogdosta a combom, de volt olyan, hogy puszilgatott. Ezt sajnos akkor élveztem, de nem vettem észre, hogy ő többet is akarhat mint egy ártatlan barátság. Végül megtörtént, amire akkor vártam. Megcsókolt, majd elkezdtünk randizgatni, átmenni egymáshoz, meg stb... Ez addig ment ameddig még nem kérdezte, hogy leszek a barátja. Én akkor igent mondtam, de ez volt a legrosszabb döntés. Elkezdett belevinni a rosszba. Nem tanultam, rászoktam a dohányzásra és sokszor ittam energia italt vagy alkoholt. Volt olyan eset amikor át mentem hozzá, és kiderült, hogy egyedül van otthon. Ekkor már együtt voltunk 2 hónapja. Na ugye át hívott én meg mint valami csicska engedelmeskedtem. Átmentem hozzá, majd amint beljebb léptem a házban, és hozzá férhetett az ajtóhoz és kulcsra zárta. Ekkor döbbentem rá, hogy én innen nem szabadulok. Felmentünk a szobájába, és egy megvetett ággyal és szeretkezéshez "kellékekkel" találtam szemben magam. Itt jutott eszembe minden, amit eddig hallottam róla. Például, hogy nem egyszer vert meg valakit részegen, sokszor bukott, és több embert is erőszakolt már meg. Nem kell szerintem mondanom, hogy engem is többször erőszakolt meg, és akármikor próbáltam menekülni megütött. Szörnyű volt, de persze ezt senki sem tudhatta meg, mert ha igen én leszek hibáztatva... Szóval, így éltem hónapokon keresztül. Mire végre szakított velem, mert eljöttem az iskolából. Valószínűleg ezért sem szeretnék a szüleim, hogy barátom legyen, mert félnek, hogy ez újra megtörténik.
____________ Vissza a jelenbe____________
-Giorgio... É-én nem is tudom mit mondjak... -Kezdtem bele, mire egy szó sem jött a számra. Magyarázkodás helyett csak szorosan átöleltem. Ez kellet a hallottak után nekem is és neki is.
-B-Bá-Bálint ígérd meg, hogy te nem leszel ilyen szörnyeteg. Kérlek. -Mondta szipogva Gio, majd én egy biztató puszit adtam a homlokára.y
-Gyuri én megígérem, hogy nem leszek ilyen, csak kérlek, ha úgy érzed, hogy ilyen vagyok szóljál. Mostmár én is tudom milyen lehetett ez neked. -Nyögtem ki végül, majd folytattam a mondókámat. -És szeretnék kérdezni tőled pár dolgot. Az első az lenne, hogy alszol e bent velem, a második az az lenne, hogy megcsókolhatlak e, a harmadik az lenne, hogy megcsinálhatjuk ezt minden nap, mint egy pár?
-Igen, igen és igen! -Majd rátapadt az ajkaira. Imádom ezt a fiút.
-Nagyon szeretlek Giorgio -Mondtam, majd egy óriási mosoly közepette élvezhettem Gio társaságát.
____________
Este van, és már pár napja Giorgioval nem veszekedünk. Semmi különös nem történt, csak teltek a napok átlagosan. Egészen a mai napunkig. Most 18:00 van. Úgy terveztük, hogy elmegyünk egy kicsit iszogatni, táncolni és persze fiatalok vagyunk eztért bulizni is.
Minden tökéletes volt, ameddig Giorgioval ki nem mentünk mosdóba, mert, hogy „Pisilnünk kell".
Kimentünk a mosdóba, de NYILVÁN nem vécéztünk, hanem egymás ajkait kezdtük el falni. Idilli pillanat volt, de egy részen már (lehet, hogy az alkohol hatása miatt) többre vágytunk.
Megígértem Giorgionak, hogy az első sok alkalom nem fog megtörténni ilyen helyen, szóval kirángattam a vécéből, és haza indultunk.
Amint hazaértünk letéptük magunkról a cipőinket, és heves csók csata közben beestünk a szobába. Ott csak röpködtek le a ruhák, majd megtörtént az, amit annyira akartunk. Lehet, hogy nem ez volt abban a pillanatban a legjobb ötlet, de nekünk erre volt szükségünk, egymásra.------------------
Szerintem fasza ez a rész! Ha nem így van szerintetek az a ti bajotok :))Csővi, puszi <33
YOU ARE READING
Pedig én tényleg, tényleg, tényleg szeretlek... [Befejezett]
FanfictionGiorgio x Bálint fanfiction! 16+/18+- os dolgok is észre vehetőek lesznek a történetben. Jó olvasást!