*Bálint szemszöge*
Annak ellenére, hogy barátnőm van, tényleg érzek valamit Giorgio iránt. Elvégre nem is néz ki olyan rosszul, sőt egészen helyes! -BÁLINT! TÉRJ MÁR ÉSZHEZ! Nem lehetsz szerelmes egy olyan emberbe, akit nem rég ismertél meg. Főleg nem úgy, hogy barátnőd van...
Itt az ideje szakítanom vele... De bunkónak fog gondolni, s majd szégyenkezni fog, hogy ő velem járt, én meg azért hagyom el, mert belezúgtam valakibe. Egy aranyos, helyes, kedves, de mégis vicces fiúba.
Mivel egyre csak közeledett, egyre jobban kivehető volt a kezében lévő tárgy. Ami egy szál virág volt, de még nem is akármilyen. Egy szál tulipán, a kedvenc virágom.
-Szia! -Mondta, miközben nyitotta a jármű ajtaját- Na hogy vagy? -Kérdezett rá jelenlegi hangulatomra.
-Sziaaa! -Húztam el a köszönést- Fasza minden, veled? -Kérdeztem rá én is.
-Jól vagyok, semmi extra. Ja és ezt neked hoztam! Ha nem tetszik, akkor csak szólj vi -de itt félbeszakítottam mondandóját, majd egy kis pír lepte el mindkettőnk orcáját.
-Köszi, még senkitől sem kaptam virágot. És nagyon szeretem a tulipánt, kedvenc virágom. -Mondtam, majd beindítottam az autót.
-Na Bálint, az az igazság, hogy nem véletlenül hoztam neked virágot -mondta
Giorgio, majd Bálint szemébe nézett. Bálint lefagyott, hogy mégis mi lehet az a nagy ok, hogy az olasz virágot hozzon neki. Egy pillanatra még azt hitte, hogy a bajszos mély érzelmeket táplál iránta, de ezt a gondolatot Giorgio megszakította- Na az van, hogy kidobtak a lakásomból. És az új albérlet még nincs meg. Szóval, arra gondoltam, de persze hogyha neked is jó. Odaköltözhetek hozzád? Kb. Egy-Két hétről lenne szó, de lehet, hogy annyi sem.-Hát figyelj Gyuri, én benne lennék! De van egy barátnőm, Maja. Nem hiszem, hogy ő nagyon örülne neki. -Mondta szomorkásan Bálint.- Mondjuk szerintem rávehetjük arra, hogy max. pár napig nálunk legyél.
-Nagyon köszi Bálesz! M-mármint Bálint. -Mondta Giorgio, majd elindultak Bálinték lakása felé.
------------
*Később Bálinték lakása előtt*
-Na gyere Gyuri! Lift nincsen, de csak a másodikon lakunk. -Szólalt meg Bálint, majd beinvitálta Giorgiot.
Felértek az első emeletre, de megálltak egy pillanatra. Rossz előérzete volt a nagyobbnak. Mintha valami történne a barátnőjével.
Rossz előérzetét hátra hagyva, indultak el újra a kis lakásba.
-Bálint, de jó cipőd van! -Mondta Giorgio, majd felemelt egy New Balance márkájú cipőt.
-De hát nekem nincs is ilyenem! -Válaszolta, majd elindult egyre beljebb a lakásába.
Giorgio lefagyva állt az előszobában. Elméjét számos kusza gondolat lepte el. "Bálint mit csinál most? És kié ez a cipő, mivel ez egy férfi cipő, ezért... NE, NE, NE, NE, NE! Ha Bálint mérges lesz, akkor itt valaki meg fog sérülni."
-Bálint! Én elmegyek és ő jön velem! Nem szeretlek már! Szakítok! És amúgy is, végig megcsaltalak az egész kapcsolat alatt! -Ordította Maja, majd egy hatalmas bőrönddel kiviharzott. Én csak egy lenéző pillantást kaptam, amit meg is értenek. Igazából Bálintot megcsalta a barátnője, nem is egyszer! És Bálint sokat mesélt arról, hogy vele szeretne majd megöregedni.
Közben realizáltam, hogy Bálintot most dobták elég csúnyán, és kéne vigasztalni. Így hát beindultam a nappaliba, ahol Bálint a falhoz simulva ült a földön. Szörnyű volt így látni. Csak közelebb húzódtam hozzá, majd átöleltem.
------------
Na sziasztok! Tudom, hogy régebben volt már rész. Remélem tetszik azért valakinek, s örülni tud hogyha rakok ki sorit. Legyen szép napotok/estétek!
Na pusziii<333
YOU ARE READING
Pedig én tényleg, tényleg, tényleg szeretlek... [Befejezett]
FanfictionGiorgio x Bálint fanfiction! 16+/18+- os dolgok is észre vehetőek lesznek a történetben. Jó olvasást!