Randi? Legyen úgy!

69 2 2
                                    

-Komolyan? Miért itt csináljátok? -Tette fel a kérdést Peti, mire mindketten meglepődtünk.

-Petii, nem csináltunk semmi olyat, ne legyen ez gond. -Válaszolta vissza Bálint. Közben már kicsit közelebb lépett Petihez, és újra védeni kezdte az ő gondolatmeneteit.

Mi is történt? Mire akadt ki ennyire Peti? Hát, annyira akadt ki, hogy a férfi mosdóban Bálint a falhoz nyomva csókolt meg egyszer- kétszer.

-De Bálint, hogyha valaki lefotóz titeket, és kirakja valahova? Akkor meg majd mérgelödtök. Örüljetek, hogy nem mondom el a fasziknak mit akartok majd csinálni! -Fejezte be Peti a mondandóját. Mi még mindig csendben álltunk, belegondolva mindenbe amit Peti mondott.

-Pötyi kicsit felkapta a vizet. -Mondta Bálint. -Mondjuk igaza volt, nem lenne jó visszanézni, főleg nem neten. -Törődött bele, az igazságba.

-Én nem értem, hogy Peti hogyan tudja mindig az igazat mondani. -Kezdtem - De szerintem is rosszabbul kezelte a dolgot. -Mondtam, majd kisétáltam. Peti éppen Barni mellett ült, majd mikor megjöttünk belesúgott valamit a nagyobb fülébe, majd elmosolyodott. Barni látszólag megszeppent, ezért mi is megszeppentünk, eléggé rendesen.

-Gio, beszélünk? -Állt fel Barni. Én abban a pillanatban csak bólogatni tudtam, ezért pár perccel később már el is indultunk kifele, egyenesen a benzinkút parkolójába.

-Na mi az Barni? -Kérdeztem, kicsit félve. -Mit mondott Peti?

-Giorgio! Több dologról szeretnék veled beszélni. -Kezdte el mondani- Először is, mit is akartok csinálni Bálinttal? Másodjára, mi az hogy kukkoltok engem amikor randim van? Harmadik. -Itt egy picit visszavett Barni. Én azt hittem, hogy le leszek szidva valamiért, de nem ez történt. -Na, a harmadik az... Hogy, nem is tudom, hogy mondjam...

-Csak mondjad Barni, nyugodtan. -Bíztattam

-Hát, Petit el akarom hívni randizni, és nem tudom, hogy csináljam, mert előzőleg is ő kérdezte meg, hogy elmegyünk -e valahova. És ja, te ilyen szerelem doktor vagy. Vagy mit vegyek neki? Mit mondjak? Mit csináljak? -Mondta, vagyis inkább hadarta Barni. Na hát ez sok kérdés, de menni fog ennyi válasz.

-Hát, sok mindent szeretnék csinálni Bálinttal, és nem mi tehetünk róla, hogy ugyan oda megyünk randevúra. És nyugodj meg, nem nehéz elhívni valakit randira, szerintem. -Válaszoltam Barninak. -Egyébként Barni, miért félsz ennyire lehívni Petit? Mindenki látja, hogy minden egyes percben csókolgatni próbál, vagy ha nem csókot próbál neked adni, folyton ölelget. Menjünk be, és csak simán tedd fel a kérdést.

-Jó jó, értem Gio, mondani könnyű, de hogyan kérdezzem meg? Meg amúgy is ha ilyen ügyesen mondod, hívd el Bálintot! -Mondtam Barni, mire felé nyújtottam a kezem.

-Akkor, hát alku az alku! Én elhívom Bálintot, te Petit. -Mondtam neki, majd megráztuk egymás kezét és elindultunk vissza az épületbe. A fiúk már vártak minket, megértem miért, majdnem fél órán keresztül kint voltunk. Barni visszament Peti mellé, átkarolta a derekánál amire Peti el is mosolyodott. Barni sugott valamit a kisebb fülébe, majd pár pillanattal később már egy lágy csókot ejtettek el. „-Akkor hát, én jövök!"-gondoltam, szóval közelebb hajoltam Bálinthoz.

-Bálint, eljössz velem valahova? Tudod mint egy randi.

-Most ez honnan jött?-
Kérdezte nevetve Bálint. Gio nem tudta eldönteni, hogy ezt nevetségesnek tartja, vagy csak nagyon örül neki.

-Csak gondoltam, tudod ha már ilyeneket csinálunk a férfimosdóban...-

-Beteg perverz.-
Kuncogott rajta a fiú. Először nem válaszolt, amit az olasz egy nem-nek vett. Dehát vannak csodák, és válasz érkezett a kérdésre.

-Benne vagyok, olasz.-
Giorgio csak egy nagyon mosolygott, majd a mellette ülő vállára hajtotta a fejét.

-Majd keresek valami jó helyet, ahol nincsenek ott a Barniék!-
Bálint ezen akaratlanul is, de felnevetett. Tetszett neki az, ahogy a barátja egyik pillanatról a másikra teljesen más, és vadabb.

-Legyen úgy.-

------------

Sziasztok! Hát, talán behozom a lemaradásom, amit eddig felhalmoztam, de nincsen valami sok időm. Innen is szeretném megköszönni a segítséget Lauralveti-nek mivel tényleg nagyon nagyon sokat segített ebben a részben. Köszi hogyha valaki még olvassa ezt a sztorit, és igérem jó lesz a randi...

Pusziii❤️

Pedig én tényleg, tényleg, tényleg szeretlek... [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora