*Bálint szemszöge*
-Bálint -szólt Giorgio- minden oké? Miért nem alszol? -Kérdezősködött még álmosan. Annyira aranyos. Elmélyedtem szemeiben, azokban a gyönyörű barna szemeiben.
-Ja, persze. -Mondtam, de gondoltam, hogy nem győztem meg.- Csak már nem vagyok nagyon fáradt.
-Rendben, de tényleg, nincs semmi baj ugye? -Kérdezősködött tovább, figyelmen kívül hagyva a pózt, amiben fekszünk. Bármennyire is kellemetlen helyzetbe kerültünk, annyira élveztük.
-Giorgio -húztam magamhoz közelebb derekánál fogva, amire "alig észrevehetően" el is pirult. - Tényleg nincsen semmi baj, csak már nem vagyok annyira álmos. Ennyi az egész, de te hogyha szeretnél még aludni akkor nyugodtan mond és magadra hagylak, hogy tudj aludni. -Mondtam, majd ő is megszólalt.
-Akkor nem szólok. -Mondta, majd még közelebb húzta magát hozzám. Testünk szinte teljesen összesimult. Idilli pillanatok vele... Imádom.
*Giorgio szemszöge*
Minél közelebb kerültem hozzá, annál jobban vágytam már ajkaink összeérintésére. Vagy tapintására bárhol. (😏hihi)
Vajon, milyen lehet rólam a véleménye? És a szüleim, hogy fogadnák hogyha egy fiúval állitanék haza? Úgy szeret engem mint egy barát, vagy annál is többet jelentek neki? -Gondoltam magamban, majd az utolsó gondolatok jöttek
Olyan szívesen megcsókolnám végre, de nem lehet.Vajon ő is szeretné? Én szeretem, és szeretném...Kibújva gondolataimból, egy lágy csókot hintettem Bálint ajkaira. (Szerencsémre) Visszacsókolt, majd pár másodpercig tartó csókunkat, a kapucsengő zavarta meg.
-Az a rohadt csengő! -mondta Bálint majd megindult az ajtó felé, hogy kinyissa azt. Nagy meglepetésére volt barátnője állt ott. Már elkezdte becsukni az ajtót, de Maja gyorsabb volt és megpróbálta megakadályozni (sikeresen) az ajtó becsukodását.
-Mit akarsz? -Kérdezte Bálint, majd jobban kinyitotta az ajtót, hogy szemtől szemben tudjon állni vele.
-Bálint, kérlek. Próbáljuk meg újra! -Kérlelte Maja, mire nekem is feltűnt ez a jelenség és ez az alig pár szó. Ezért odasétáltam Bálint mellé. Majd enyhén elbújva mögött szólaltam meg.
-Szia, Fekete Giorgio! Bálint barátja vagy ha úgy tetszik párja. -Mutatkoztam be, majd mindkettőjük meglepve állt előttem. Végül. Bálint szólalt meg.
-Megcsaltál. Én meg már fülig szerelmes vagyok. Szóval... -Mondta Bálint, de Maja még mindig nem engedett.
-De Bálint, kérlek. Nekem szükségem van rád. Szeretlek... -Mondta majd közeledni kezdett Bálinthoz. Itt én is megelégeltem a dolgot. Erőt véve magamon álltam bele a lányba.
-Figyelj! Nem szeretném kétszer elmondani, hogy Bálint engem szeret és hidd el engem is fog! Te megcsaltad, szóval már alapból nincsen valami sok eséjed. Szóval, hogyha mégegyszer ide mersz jönni, vagy egyszer is zaklatsz minket feljelentelek! Csá! -Majd elégedetten rácsaptam az ajtót, majd azt bekulcsolva fordultam meg. Bálint az ajtóhoz nyomott (várható volt), majd heves csókcsatát kezdeményezett. Bele mentem a játékba, majd egy jó fél óra múlva készen álltunk az ajtóban. Mivel Bálint el visz engem randizni!
---------------
Sziasztok! Remélem mindenkinek tetszik az új rész. Próbálok gyorsabban írni, csak sok a tanulni való. Mindenesetre szóljatok, hogyha lenne valami kis óhaj-sóhaj (pl.: helyszín, személy, stb...) amit bele tudnék csempészni a történetbe.További jó estét/reggelt/ bármit!
Puszi<333
YOU ARE READING
Pedig én tényleg, tényleg, tényleg szeretlek... [Befejezett]
FanfictionGiorgio x Bálint fanfiction! 16+/18+- os dolgok is észre vehetőek lesznek a történetben. Jó olvasást!