Együtt I.

90 3 0
                                    

*Bálint szemszöge*

Miután megnyugodtam, Gyurival lelkiztünk egy kicsit, majd csináltunk valamilyen sütit. Giorgio csinált még egy olaszos pizzát, amire azt mondta, hogy "Ez sZAkSzerŰeN van elkészítve!".

Miután minden készen lett, kinyitottam a kanapét, majd megágyaztam ott kettőnknek. Szépen behordtuk a kajákat tálcáinkon, majd enni kezdtünk. Közben néztünk egy random filmet, majd a felénél az evést befejezve, vittük ki a kis konyhába a mosogatni valókat. Nyilván nem mosogattunk el, hanem egyből siettünk is vissza a kényelmes kanapéra, folytatni a filmezést.

Na és most itt tartunk, éppen azon gondolkodom, hogyan is kérdezzem meg Giorgiot az alvás dologról, de abban maradtam, hogy a számomra tipikus kérdést fogom neki feltenni.

*Giorgio szemszöge*

Miközben Bálintot- V-vagyis a filmet néztem, felém fordult.

-Na Gyuri, hogyan alszunk? Vagyis te hol szeretnél aludni? -Tette fel nekem a kérdést Bálint, majd simogatni kezdte a vállamat.

Veled! Örökre veled, s senki mással! Veled akarok lenni, senki mással! Felőlem az utcán is, csak hadd aludjak veled!

Persze, persze. Az ember kitervelt sokmindent ami a fejében szépnek, jónak hangzik. De utána már képtelen elmondani annak az embernek, akinek, a fejében szövögette kis terveit. Most is ugyan így volt velem, mint legtöbbször.

Végül csak egy "Nekem mindegy!"-et tudtam kinyögni. Mire Bálint tovább gondolkozott. Pár perc után megszólalt.

-Dönts! Vagy alszom én a kanapén, és te az ágyamban, vagy fordítva. -Mondta a lehetséges választásokat, majd egy egyértelmű választ adtam rá.

-Én fogok aludni a kanapén ugyan is neked kell az ágyban aludni, mivel az a te ágyad. Ennyi, le van rendezve. Veszekedést nem szeretnék ebből. -Mondtam, majd megindultam a mosdó felé. Hirtelen Bálint vissza rántott a csúklómnál fogva.

-Figyelj Gyurci, mi lenne ha te is bent aludnál velem?

-------------

Sziasztok! Remélem tetszeni fog ez a rész! Tudom, rövid részeket írok csak. De egyszerűen nincsen mostanában időm és azt gondoltam, hogy ebben az évben már nem rakok fel részt. Remélem ez senkinek sem baj, de ha valakinek igen, szóljon nyugodtan.

További szép estét/ reggelt! ❤️

Pedig én tényleg, tényleg, tényleg szeretlek... [Befejezett]Where stories live. Discover now