Együtt II.

93 3 0
                                    

Bálint várta a választ, amit Giorgio még mindig nem adott meg. Egy- két perc várakozás után, Gyuri csak átölelte Bálintot.

-Bálint, ha szeretnéd szívesen lesze- mármint alszok veled. -Mondta Gio, majd tovább ölelgette Bálintot.

-Köszi Gyuri, pont ezért vagy olyan jó barát! -Mondta Bálint, majd elengedte Giorgiot. Giorgioban összetört valami, egy eléggé fontos dolog. A szíve. Bálint semmi többet nem érez iránta barátságnál, ami nagyon is szomorú számára.

"-Csak egy barát, semmi több..." -Gondolta Gio, majd szépen lassan elkezdtek kifolyni a könnycseppek íríszeiből. Megtört, megtörtént, nincs mit tenni...

------------

Telt az idő, de Giorgionak, még mindig csakegy dolgon járt az esze, vagyis szón. Barát. Bálintnak biztos sok barátja van, de Giorgio nem szeretne ezek a barátok között lenni. Ő szeretne lenni Bálint életében az a bizonyos barát, akivel már régóta furcsa kapcsolatot ápol.

Mint Petinél és Barninál. Ők is csak barátok voltak nagyon furcsa kapcsolattal. De mióta a fiúk tudják, hogy Barni készült arra, hogy elhívja Petit egy randira, azóta minden megváltozott. Nekik is lement a randevú, majd még 1-2 alkalom után össze jöttek és egymással töltötték minden szabad pillanatukat, és valószínűleg most is. Valószínűleg Peti ott szuszog Barnabás mellkasán, miközben a nagyobb éppen sorozatot néz vagy játszik Péter göndörke fürtjeivel.

De szép lenne, ha ezt ők is átélhetnék...

*Time skip* Vagyis holnap reggel Bálint szemszögéből*

Hát felkeltem, gondoltam csinálok magamnak egy kávét. Majd kiülök vele a teraszra a barátnőm társaságában.
Hát igen, ezt gondolta a tegnapi Bálint, ma viszont miután felkeltem érdekes látvány fogadott.

Giorgio mellettem feküdt, semmi különös nem történt addig, amíg meg nem éreztem kettő rakoncátlankodó kezet derekam körül. Ő átölelt. Ő...

Kicsit szorított, de én már nem akartam kibújni az ölelésből, hanem inkább csak viszonoztam. Vagyis csak akartam, de Gio ébredezni kezdett mocorgásom miatt.

------------

Tudom, rövid lett, de én nagyon igyekszem hosszabb részeket írni.

Sziasztok, hamarosan új rész<33

Pedig én tényleg, tényleg, tényleg szeretlek... [Befejezett]Where stories live. Discover now