Son Gün

296 25 3
                                    

Sabah yine o çok sevdiğim alarmımın sesi ile uyandım.Tam alarma küfredecek iken bugün okulun son günü olduğunu hatırladım ve cığlık atmaya başladım.O sırada odama arkadaşım Elif girdi.

"Hoop bacım dingonun ahırımı burası ya kapısız yerden mi çıktın bir genç kızın o-

"Ayy ne abarttın be Cemom bidaha böyle girmem tamam sakin. Anan kahvaltıyı bize kakaladı hadi.

"Yine mi dizi izliyo?

"Sence?

"Ulan bu kadın teknolojiyi benden daha fazla kullanıyor lan.

Diyerekten banyoya gittim.Orada ne yaptığımı anlatmıyım bari.Tuvaletten çıktıktan sonra saçımı o müthiş ev topuzundan yaptım.Okul kıyafetimi giydim ve aşağı mutfağa indim.

"Anneğee bugün okulun son günü!"

"Ayy ne güzel belgeni getir de Facebook'ta paylaşıyım.

"He anne ok ok."

*****
Kahvaltıyı yaptıktan sonra okula geç kaldığımızı fark ettik ama koy götüne gitsin misali yavaş yavaş okula yürüdük.Elif okula gidene kadar telefonla konuştuğu için sohbet edemedik.Sevgilisiyle konuşuyo hanımefendi.İğrenç bir romantiklikleri var, hadi gidelim Osman.
Okula girdiğimiz an bizim tayfa bizi kapıda karşıladı.

"Olum bizi niye beklediniz girseydiniz sınıfa."

"Siz olmadan okula,sınıfa,hocalara katlanamadık kızlar"

"Siz ilmidin ikili,sinifi,hiciliri kitlinimidik kizlir.Yalancı ilk ders İngilizce. Hoca gelmedi demiyo da.

"Şimdi şöyle birşey var ki-"

"Of uzatma Kemal hadi kantine gidip bişeyler içelim."

Elif'in bu sözünden sonra Kemal ağzını fermuarlamış gibi yaptı ve beraber kantine gittik.Bizim tayfayı özliycem be her çeşit insan var;

Murat: Tayfanın en yakışıklısı,ayrıca kurucusu.

Kemal: Tayfanın en sebeği.

Melih (Melo):Tayfanın en aşığı.

Sude: Tayfanın en tatlı dillisi.

Elif:Tayfanın en voleycisi.

Me:Tanyafın en ineği oluyorum bys.

Kantinde tıkınırken bizim taş grup önümüzden geçti.Kız ve erkeklerden oluşan bu taş grubunu biz Allah'ın çoklu lütfü diye anlandırmaktayız.

"Oyş! Siz kızsanız Cemre,Elif ve Sude ne lan.

"Kemal kendine gel kardeşim hadi gel bi elini yüzünü yıkayalım"

******
Ver karne zamanı.Ben ineğiniz olarak taktir alıyom gençler ayıkss.

Hepimiz toplanıp karneleri hirbirimize gösterdik.Melihle Kemal hariç teşekkür aldılar.

"Ayy!Canım kıyamaam.Melih Siktirname almak nasıl bir duygu anlatsana biraz.

"Ulan mal!Ben siktirname aldım da sen ne aldın lan donu düşük.

"Şimdi söyle izzah ediyim ben ağaçlar kesilmesin diye bir belge almadım.Peki ya sen? Pis tembel ıyh lanet.

"Lan Kemal.Biraz daha konuşursan arkadaş katili olcam.Canım benim.Susar mısın bitanecik salak kardeşim?

"Susarım açkm susadım da hadi su getir."

"Siz mi sikceksiniz ben sikem mi?"

Klasik +9 Kemal'in Melih'i delirtme itemleri.

1.bölüm bitti.Okuyun inşallah seversiniz.Öptüm byü.







GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin