Batu İyi Ki Var

112 15 6
                                    

Multideki fotolar temsili Batu Ve Cemre.Keyifli okumalar.

En son hatırladığım şey Batu'nun omzunda uyuduğumdu.Şu anda ise bir odadayım.Batu'nun odası olması lazım çünkü o da tekli koltukta uyuyor.Odada siyah ve beyaz renkler hakim.Lamba yok,yerine spot aydınlatmalar var.Büyük bir dolap ve kitaplık.Köşede bir gitar.Dolal ile duvar arasında kas geliştirici aletler var.Oda çok büyük.Odada bir de extradan kapı var.Spor odası yazıyor üstünde.Her neyse.Batu uyurken çok tatlı oluyormuş gerçekten.Saate baktım.4:30 artık gitmem gerekiyordu.En azından bir evde bulunmamalıydım.Batu'yu uyandırmak için yanına gittim.Ama o kadar masum uyuyordu ki,kıyamadım.Kitaplığın oraya bir not bıraktım.

Yanımda olduğun için çok teşekkür ederim.Artık gitmem gerekiyor biraz hava almalıyım.Seni uyandırmak istemedim.Yarın kurs var zaten orada görüşürüz.

Tam odadan çıkacakken aklıma bir şey geldi.Ya ailesi evdeyse?Yapacak bir şey yok sessiz sessiz ineceğim.Kapıyı açtım.Oda üst kattaydı.Merdivenlerden indim ve kapıya doğru yöneldim.Tam çıkacakken bir kadın arkamdan seslendi.

-Kızım gidiyor musun?

-Gidiyorum da...?

-Batu anlattı,her şeyi biliyorum.Bak sana bir şey anlatmak istiyorum.Biraz zamanın var mı?

-Ta-tabi ki.

Elini sırtıma koydu ve beraber salona geçtik.Oturmam için işaret verdi ve oturdum.Ardından o da oturdu.

-Bak kızım Batu olanları anlatınca inanamadım.Yani inanamadığım şey o çocukla senin arandaki değil.Batu'nun sana tepkisi.Batu'nun bir tane ablası var,evin tek erkek çocuğu olduğu için dedesi ve babası çok fazla şımarttı onu.Her gün eve bir kızla gelir.Ses çıkardığım zaman ise babası karışmamamı söylerdi.Ayrıca Batu çok vurdumduymaz biri.Yani şöyle başkalarına ne olursa olsun umursamaz.Sen ilksin.İlk defa seni umursadı.Hergün eve kız atan çocuk,senin iyi olman için başında bekledi.Saçını okşadı,hatta rahatsız olma diye koltukta uyudu.Söylemek istediğim Batu'yu değiştirdin.Olumlu bir değişiklik.Bu devam edeceğr benziyor.Oğlumu düzelttiğin için teşekkür ederim.Onu tek başına bırakma olur mu?

Söylediklerine çok şaşırmıştım.Batu benim sayemde mi değişmişti?Her neyse.

-Şey ben bilerek bir şey yapmadım.Yani... kısaca onun yanında olacağım.Şimdi benim gitmem gerekiyor.İzininizle.

-Tabi kızım izin senin.

Dedi ben de hemen dışarı çıktım.Biraz şaşırmıştım.Bilerek bir şey yapmadım.Aman her neyse.Tayfa'yı toplayacağım.Onlara ihtiyacım var.
İlk olarak liderimiz Murat'ı aradım.

-Murat.

-Efendim kardeşim.

-Bizim tayfayı toplar mısın.Her zamanki cafede.

-Tamam bir sorun mu var.

-Gelince anlatırım.

-Peki bb.

-Bb

Etrafıma baktım.Tanıdık bir yere benzemiyordu.Bizim cafeye nerden gidiliyor ya? Biraz ilerledikten sonra meydana geldim.Demek ki ara sokakların birinde oturuyormuş Batu.Her neyse karşı kaldırıma geçtim.10dk yürüdükten sonra bizim cafeye vardım.Kimse yoktu.Her zamanki 10numaralı masamız boştu.Oraya oturdum.Kendime cola istedim.Kolamı içerken yine o an geldi aklıma.Kardeşi olarak görüyo beni.Sevgilisi var.Onu öptü.

Derken bizim tayfa geldi.Sude ve Elif de vardı.Bana acıyarak bakıyorlardı.Kahretsin bana acıyorlardı.Kendinize acıyın of.Masaya geldiler.Murat ve Kemal yanıma Sude ve Elif masanın sağına ve Melih de soluna oturdu.Olayları sadece Murat bilmiyordu.

-O konu mu?

-Evet be Melo.

-Hangi konu söyleyin.

-Siz anlatın ben anlatamayacağım.

Kemal yanına gitti.Kulağına eğilip bir şeyler anlattı.

-Cemo be üzüldüğün şeye bak elini sallasan ellisi.

-Ben o 50yi değil onu istiyorum.Ama unutacağım.Çünkü nefret etmeye başladım.

-Seni sevmeyeni sen de sevme Cemo.

-Tamam

-Ee bugün hep burda mıyız ya film fln izleyelim.Sinemaya gidelim.Çocukken yaptıklarımızı yapalım.

-Çok iyi olur,kafamı dağıtırım.

Aynen hadi gidiyoruz.

Çıktık yola.Ben her zamanki gibi Murat'a sarıldım,Melih Sude'ye,Kemal Elif'e sarıldı.Bu şekilde otobüs durağına gittik.10 numara gelince bindik.Parayı Melih'e kakaladık.Arabayı bindik ve Form'da indik.Korku filmi gelmişti,ona girdik.Ben korku filminden korkmazdım.Ama bu beni çok kötü etkiledi.Sinemadan çıktığımızda en çok korkmuş olan Kemal'di.Sonra da ben. Benim ile Kemal'i delirdi lan bunlar diye öne aldılar.Biz kol kola herkese 'katil uşak olabilir' gözüyle bakıyorduk.Gidip hamburgerlerimizi de yedikten sonra evli evine köylü köyüne diyerek evlere dağıldık.Melo beni ve Sude'yi  eve bıraktı.Elif zaten zengin.Kendi taksime bincem ben dedi ve gitti.İlk beni evime bıraktı.İkisine de el salladıktan sonra eve yöneldim.Kapıyı çaldım.Açan olmadı.Tam anahtarla açacakken kapı açıldı.

-Nerdeydin kızım?

-Bizimkilerle beraberdim.

-Tamam ben duşa gireceğim.Sen de yat yarın kursun var.

-Tamam

Dedim ve odama çıktım.


GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin