AŞIK OLMA

102 11 0
                                    

Vee yine sabah oldu.Gitar kursuna gideceğime hiç bu kadar üzülmemiştim.Mert ile karşılaşmak istemiyorum.Ama gitmeliyim.En azından Elif var,Sude var inanması zor ama Batu var...
Gideceğim ulan başlarım gururuna.Bir hışımla ayağa kalktım.Kursun başlamasına bir buçuk saat vardı. Dolabımın başına geçtim.Beyaz askılı bir badi (doğru mu yazdım bilmiyorum) altına kumaş püskül bir etek. Ayağıma beyaz bir babet giydim.Hava bugün de kapalı olduğu için beyaz bir hırka aldım üstüme. Saçlarımı düzleştirip saldım. Gitarımı da alıp odamdan çıktım.1 saatim kalmıştı ve annem kahvaltiyi hazırlamıştı.

-Annelerin bi tanesi sen kahvaltı mı hazırladın?

-Hazırladım işte gel otur.

-Ben sadece çayımı içip kalacağım.

-Kahvaltı?

-Bizimkilerle yapıyorum ben orda.

-Tamam kızım.

Kahvaltı sıradan geçti hiç konuşmadık annem instagramda takılıyordu.Ben de tv izliyodum.Pek konuşmayız zaten biz annemle. Çayımı içip masadan kalktım.Annemi öptüm ve yola çıktım.Evden çıkar çıkmaz Batu aradı. Açtım

-Oo prensesimiz uyanmış

-Kurs var mecburen uyandım.

-Hım peki o zaman seni bırakmamı ister misin?

-Gerek yok ya ben giderim.

-Geldim bile arkana bak.

Arkama baktım.Bartu ve arabası.Pardon Bartu ve son model arabası.

Hafifçe Gülümsedi. Zaten o da arabadan indi kapımı açtı ve ben girdikten sonra kapattı. Ardından arabanın ön tarafından dolanip sürücü koltuğuna oturdu.

-Nasılsınız prenses?

-Iyiyim de sen benim evimi nereden biliyorsun?

-Her gün seni araştırıyorum her şeyini biliyorum çünkü ben... seni seviyorum Cemreğee

-Ha?

-Of Cemre ya çok safsın.Bugun teyzemlere geldim.Onlardan çıkarken seni gördüm evden çıkıyordun.Hemen aradım seni.Arabayı park yerine park ettiğim için yetişmem biraz daha uzun sürdü.

-Hım. Şu anlattıklarından tek dikkatimi çeken teyzenle komşu olmamız.

-A evet evleriniz çok yakın teyzem yeni taşındı zaten.

-Teyzenin evi, nerede?

-Yaşamkent sitesi, evinizin çaprazında.

-He biliyorum orayı.Neyse kursa geliyor musun?

-Evet de yürürken konuşalım yoksa prensesin cenesi yüzünden geç kalacağız.

- Ne prensesi ya ben kraliçeyim.

- Ego yenileme modu:Aktif

-Çik kimik

-Ergensin Cemre

-Of qes

-Ergen

-qes

-Ergen...

Biz böyle konuşa konuşa en son kendimizi gençlik merkezinin önünde bulduk. Aslında dünden sonra Mert'in yüzüne nasıl bakacağımı da bilmiyorum. Hiç gitmek istemiyorum.

- Batu?

- Cemre?

- Of ben hiç gitmek istemiyorum.

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin