Bana iyice deli cesareti gelmişti.Mert'i seviyordum.Tamam aşkla pek aram yoktur ama sevmeyi unutmadım.Çok vakit geçirmedik onunla.Çok fazla tanımıyorum bile ama seviyorum ulan.Ne yapabilirim ki?Benim için yaptığı şeylerle de kendine iyice bağlamıştı.Adı geçince falan istemsiz gülmeler,saçma saçma cümleler kurmalar,hatta hiç cümle kuramamalar....
Ne olursa olsun hislerimi içimde tutmaktansa her şeyi anlatırım daha iyi.
Telefonumu elime aldım ve Sude'yi aradım.-Sude ayarladın mı? Gidiyor muyuz cafeye?
-Evet saat 2:30'da çıkalım.Sen peki emin misin söyleyecek misin?
-Evet.Eminim.Belki o da beni seviyordur?
-İhtimal var tabii.Neyse saat 1:50 zaten biz hazırlanalım yavaştan.Hangi cafe?
-Beast&Beastes
-Orası nerde ya?
-Cadde cafenin yanı.
-Peki o zaman görüşürüz.
-Bay
Evet hazırım kabul etmezse en fazla
Rezil olurum
Hayal kırıklığına uğrarım
Birdaha yüzüne bakamam
Depresyona girerim...Of daha ne olsun ya?İlk defa birini doğru düzgün sevdim.Sevgime karşılık almazsam birdaha sevmeye cesaret edemem ki.Ama olsun ya ben söyleyeceğim.
Dolabima yöneldim ve çiçekli kısa elbisemi aldım.Hava kapalıya benziyirdu.Bu yüzden üstüme yeşil hırkamı aldım.Ayağıma da elbisem ile uyumlu kırmızı converse türü ayakkabı.Saçlarımı sadece taradım.Artık hazırdım.Evde benden başka kimse olmadığı için hemen dışarı çıktım.Yarım saate kafeye vardım.Herhangi bir masaya oturdum daha gelmemişlerdi.10-15 dk sonra gülerek içeri girdiler.Mert'in gamzeleri belli oluyordu.Yerim ya.Mert'in gamzelerinde ayrı bir ülke vardı.Neyse beni gördüler ve yanıma geldiler.Mert konuşmaya başladı.-Geç kaldık kusura bakma.
Ayy canım sen varken kusura mı bakılır?
-Hı şey yok önemli değil oturun.
Oturdular ve Mert konuşmaya başladı yine.
-Ee bizle ne konuşacaksın?
-Elif gelsin de öyle anlatıyım.
-Peki.
Sude bana sadece ağzını oynatarak emin misin dedi.Ben de evet eminim dedim.Ardında. garson geldi.
-Hoşgeldiniz efendim
-Hoş bulduk ben kahfe alıyım
-Ben de
-Ben çay istiyorum
-Peki efendim.
Ve gitti.Masada sessizlik oluştu.Sessizliği Sude bozdu.
-Elif hanım bugün gelmeyi düşünüyor mu?
-Şey gelmesi gerekiyordu ama.
Telefonumu çıkardım ve Elif'e mesaj attım.
Gönderilen=Elif reyiz
Elif nerdesin sen ya?3dkya varmadan tekrar mesaj geldi.
Gönderen=Elif reyiz
Ben geç kalacağım.Beni beklemeyin.Mesajı okuduktan sonra konuşmaya başladım.
-Elif geç kalacağını söyledi.
-Tamam sen anlat bize.
-Son kez soruyorum.Emin misin Cemre?
-Evet eminim.
-Neye eminsin?
-Ben seni seviyorum Mert.Hem de çok seviyorum.Odaya daldığın ilk günden beri,güldüğün ilk günden beri,beni koruduğun ilk günden beri.Kısaca seni seviyorum ulan.
-Ş-şey şaka mı bu?
-Ne şakası ya sence şaka yapıyor gibi miyim?
-Cemre ya nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama...Sen benim kardeşim gibisin.Yani seni öyle görüyorum.Sude ile sen hatta Elif aynısınız benim gözümde.Ayrıca... Bunu kimseye söylemedim.Süpriz yapıp tanıştıracaktım,benim sevgilim var ve şuan buraya geliyor.Özür dilerim ama sen ve ben olamayız.
Dedi ve bize doğru gelen kıza el salladı.Kız koşarak Mert'e sarıldı ve öptü.
Son.... Benim sonum.Bekliyordum böyle bir şey olacağını ama tam her şeyi söylediğim zaman sevgilisinin gelmesi,onu öpmesi,sarılması...sanki benim için hazırlanmışlardı.Kız bizim yanımıza geldi ve kendini tanıttı.-Ben Pelin.Mert'in sevgilisi.Siz?
-Sude benim kuzenim oluyor.
-Memnun oldum Sude.
-Ve Cemre.Benim ..... K-kuzenimin arkadaşı.
-Memnun oldum Cemre.
Çok içten gülüyordu.Ben de acı bir şekilde güldüm ve masadan kalktım.Koşarak cafeden çıktım.Yağmur çoktan yağmıştı.Asfalt bunu kanıtlıyordu.Koşarak caddeye çıktım.Peşimden Sude geliyordu.Ben hem koşuyor hem Sude'ye bakıyordum.Derken bir vücuda çarptım.Sert bir vücud.Kafamı kaldırıp kim olduğuna baktım.Batuydu.Zaten patlamak üzereydim.Dayanamadın.Omzuna kafamı koydum ve ağlamaya başladım.O ise hiç bir şey sormadı.Sanki her şeyi biliyor gibi.Ben ağlarken o saçlarımı okşuyordu.Sonunda biraz sakinleşince konuşmaya başladı.
-Bak biliyorum şimdi sormamam gerektiğini ve sormuyorum şimdi biraz sakinleş ve anlatmak istediğin zaman anlat dinlerim.
-Ben M-Mert'i ç-çok seviyorum.Hislerimi anlattım.A-ama o beni ka-rdeşi gibi gördüğünü söyledi.Üstelik sevgilisini getirip tanıştırdı.
-Oh...a şey anladım.Gel otur biraz kendine gelirsin.
Bu sırada Sude de gelmişti.Sudeye gitmesi için işaret ettim.İlk itiraz etse de gitti
Kaldırıma oturduk.O bana su almaya gitti.Tel başıma kaldırımda oturdum (Multi)
1-2dkya geldi zaten.Bir yudum su içtim.Aslında içemedim.Yani çok zor oldu,sanki boğazımda bir taş var da engel oluyor gibi.Ne boktan birşeymiş aşık olmak.Her neyse.Bunları düşünürken Batu'nun omzunda uykuya daldım.Duygusal oldu sorry ama olsun iyidir iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
HumorBatu ile Cemre; Zıt iki insan.Tatlı bir ikon oluşturdular.Fakat işleri hep iyi gitmeyebilir.Ancak zorluklarda birbirlerinin yanında mı olacaklar yoksa tüm desteklerini birbirlerinden çekecekler mi?Desteklerini birbirlerinden çeker iseler bu GERÇEK...