Mutlideki Cemre'nin tatil hali keyifli okumalar
Vee o çok sevdiğim alarmımın sesi ile uyandım.Saat 5:30.Kargalar bokunu yemeden kalktım.Nedeni ise bavulumu hazırlamamam.Yataktan kalktım.Tuvalete giderken yerdeki eşyalarımın sinsice saldırılarına maruz kaldım.Bir tanesinde başarılı geldiler ve yer ile selamlaştım.5 dk yerden kalkmaya üşendim ve orada kaldım ama sonra geç kalmanın sağlığım için hiç iyi olmayacağını hatırladım.Ayağımı yere süre süre banyoya girdim.Duş aldım.Saçlarımı kuruladım.Sonra düzleştirdim.Eyeliner çektikten sonra banyodan çıktım.Saat 6:20 olmuştu.Aşağıya indim.Annem kahvaltıyı hazırlıyordu.Yanağından öptüm.
-Anne ya bavulumu hazırlamada bana yardım eder misin?
-Aa kızım beyazlar makinede birazdan renklileri atıcam.Bugün altın günümüz var hem bizim evde olacak bide evi silip süpüreceğim.Sen de biraz yardım etseydin.
-O zaman sana kolay gelsin annecim.
-Hem birazdan Batu gelcekmiş o sana yardım eder.
-Evet anne beraber iç çamaşırlarımı seçeriz.
Derken zil çaldı.Batu gelmişti ve piç smile yapıyordu.Sessizce konuştum.
-Ne gülüyon ne oldu?
İlk cevap vermeyip gülmeye devam etti.İçeri girmeden önce de kulağıma fısıldadı.
-Sorun olmaz.Beraber seçrbiliriz iç çamaşırlarını.
****
Batu annemle sohbet ederken ben de bavulumu hazırladım.Yardım etmekte çok ısrar etti ama tabi ki kabul etmedim.
-Ben hazırım gidebiliriz.
-Kızım incecik giymişsin üşüteceksin.
-Annecim yol sıcak olur.Varınca giyerim.
-Merak etmeyin benim yanımda hasta olamaz o.
Dedi ve göz kırptı.Ne yapsam vaz mı geçsem ya.Neyse kapıda beni üstü açık kırmızı bir araba bekliyordu.Hemen koşa koşa girdim arabanın içine.Batu kapıyı açmadan kapının üstünden atladı arabaya.
-Hazır mısınız bayan.
-E hadi artııık!!
Gülümsedi ve radyoyu açtı.Şarkı
Demi Lovato~Cool for the summer.
Batu konuşmaya başladı.-Hobaa Demi Lovato.En sevdiğim.
-Lovatic misin?
-Tabi ki.Cd zaten bu yol boyunca Demi dinleyeceğiz.İtirazı olan?Onaylanmıştır...
(Lovatic olduğum için djfjf şimdiye kadar Demi'yi karıştırmadığıma dua edin dhdkf)
****4 saatlik Demi'li yolculuğun ardından.Çok güzel bir yere geldik.Dağ'ın tepesi,Kar yağmıyo.Yerdekiler de muhtemelen yapay ama harika ve soğuk bir yer.
-Hemen odalara gidelim de ceketleri giyelim yoksa buz kütlesi olacağız.
-Şey...Bizim odalar aynı mı?
-Aile süiti.Bir dairede 2 farkli oda olacak.Ben salondaki yatakta sen de odada kalacaksın.Kaldığımız yerlerin kendisine özel banyosu ve tvsi fln da var.Sorun yok değil mi?
-He yok aksine iyi bile.Bu tatil harika olacak.
Biz böyle konuşurken çoktan otel yerine varmıştık bile çok lüks bir yerdi.Birçok erkek vardı.Kadında vardı tabii de ilgi alanımın dışında oldukları için yok sayıyorum onları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
HumorBatu ile Cemre; Zıt iki insan.Tatlı bir ikon oluşturdular.Fakat işleri hep iyi gitmeyebilir.Ancak zorluklarda birbirlerinin yanında mı olacaklar yoksa tüm desteklerini birbirlerinden çekecekler mi?Desteklerini birbirlerinden çeker iseler bu GERÇEK...