Sabah annemin Batu geldi gidiyorsunuz diye tepemde cırlaması ile uyandım.Hayır yani bi insan kızının gitmesine bu kadar sevinebilir mi?
-Geliyorum anne accık beklesin
Düm Batuyla avmye gidince aldığımız sadece romantiklik olsun diye bide snap atalım diye aldığımız çift bavulunun kendime ait olan kısmına eşyalarımı gelişigüzel fırlattım.Bavulu tarif etmek gerekir ise...Aslında gerekmez ama anlatasım geldi.2 tane kırmızı valiz hayal edin.Ettiniz mi?Heh şimdi bu valizleri birbirlerine birleştirin ve bir tanesine "LO" ve 1 kalbin yarısını,diğerine "VE" ve kalbin diğer yarısını yerleştirin.Tadaaa buna çift bavulu diyorlar.Cünkü 2 vaoiz de birlesik olduğu için kullanan kişiler ister istemez birbirlerine çok yakın oluyorlar.
Bu valizi ben uydurdum arkadaşlar.Ne demek Özgenur zeki diil fjfkf
Valizin kendime ait olan yerini doldurdum.Bol askılıları giydim.Saçımı yandan ördüm ve aşağı indim.Aşağıda Batu elinde kendi eşyaları yüzüme bakıyordu.Ben anlamayınca kendi eline ve bavula baktı.
-Birileri valizsiz mi kaldı?
-Ya bu çift bavulu evli çiftler içinmiş.Biz olayı çok yanlış anlamışız Cemrem.Bildiğin trilyonluk arabanın imajını bozdum.Üstü açık,ben yakışıklı ama yanımdaki koltukta iç çamaşırlarım.Bir de arabayı yine otoparka park ettim.Sizden 3km uzakta olana hani.Elimde afedersin kilodum geldim buraya kadar.
Annemle babam kahkahayı bastı tabii.Ben gülsem bitch please bakışı atacağı için havaya baktım,sonra Batuya döndüm.
-Ver hadi ver.Ben yerleştireyim.
*****
Şuan Batu ile yoldayız.Evet trafik var ama bizde de Jessie J, 5 Sos,The Wamps,Rihanna ve en önemlisi Demi var.Yani bizim karşımızda silahsızsın trafik come on!
Güle oynaya Bodrum'a vardık.
-Cemre?
-Noldu?
-Çok güzel bir tepki!
-Biliyorum.Normalde de gülüm derdim ama biz sevgiliyiz.
-Hatırladığına sevindim.
-Öf iyi be baştan alalım.
-Tamam.Cemre?
-Efendim aşk böcüğüm,prensim,brad pittim,manu riosum,lovatic boyum.
-?
-Öküz müsün sen de söylesene.
-Ne biliyim şaşırdım.
-Tamam hadi öv.
-Meleğim,prensesim,en değerlim,daha olmayan çocuklarımın anası,adriana limam-
-Adriana Lima kim be?!
-Tanımıyo musun yoksa?
-Of tanıyorum da benim yanımda kim?
-Git onla evlen o zaman.
-Sen varken Adriana bok yesin de Manu kim?Brad kim?
-Aa tanımıyo musun yoksaa?
-Sen de onlarla evlen o zaman.
-Ya senin o gözlerinin yanında onlar kim?
-Bence de.
-Dur sarılcam.
-Araba kullanıyorum.
-Sahiplenen kadın tutuşu yapıyım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
HumorBatu ile Cemre; Zıt iki insan.Tatlı bir ikon oluşturdular.Fakat işleri hep iyi gitmeyebilir.Ancak zorluklarda birbirlerinin yanında mı olacaklar yoksa tüm desteklerini birbirlerinden çekecekler mi?Desteklerini birbirlerinden çeker iseler bu GERÇEK...