Multidekinin kim olduğunu bölümü okuyunca anlayacaksınız adı Batu tşkler.Sabah uyandım ve drek aklıma dün geldi.Ne içti lan bu Mert? Ben hallederdim ama neyse.O mütüş pijamalarımla kahvaltıya indim.Annem whatsapp'da kankileriyle ses kaydedip konuşuyodu.Töbest ne diyim şimdi.Gittim yanağını öptüm ve kahvaltı masasına oturdum.2 dilim salatalık ve 1 salam attım ağzıma.Bir yudum da ev yapımı portakal suyumdan içtim ve gitarımı alıp Sude'yi aradım.
-Sude kanki kalktınız mı gidiyoz mu?
-Evet evet biz çıktık şimdi.Elif'i ara o da çıksın.
-Tamadır bb.
Telefonu kapattıktan sonra hemen Elif'i aradım.
-Alo Elööf.
-Alo Cemröö.
-Alo Elööf.
-Alo Cemröö
-Alo... Ne dion sen ya mal her neyse hazır mısın kursa hadi.
-Babam götürüyo beni çıktım ben çoktan.
-He tamam geliom hadi bb.
-Sensin bb
-Ya Elif kuzu bak şimdi...
Dııt dııt.Yüzüme kapattı yaw terbiyesiz.Her neyse zaten gelmiştim 10dklık yolum kalmıştı.Dün gece de yağmue mu yağmış lan yaz yaz.Her yer çamur.Derken şom ağzımı açtım ben tabi.Bir Passat sağolsun bana çamur banyosu yaptırdı.Ardından yanımda durdu ve camı açtı.
-E yuh be hayvan beni görmüyor musun?
-Hımm.Görmememe şaşırmaman lazım aslında.Melekler görülmez diye biliyorum ben.
-Ya bi git işine ya senle mi uğraşcam.
-Bari gideceğin yere bırakayım.Ya da bir avm'ye gidelim sana t-shirt fln alalım üstün mahvoldu.
-Hayır be napcam ben senin paranı bas git artık geç kalacağım.
-Peki ama borcumu mutlaka ödeyeceğim
Dedi ve gitti.Abi sen bir daşsın bari yavşaklık yapma da ben yavşıyım dimi yani.Üstüm başım da mahvoldu ya napcam ben şimdi.Biraz daha yürüdükten sonra kursa vardım zaten.Dersin başlamasına iki dk vardı.Bizimkileri bulmadan hemen wc'ye gittim ve üstümü yıkamaya çalıştım.Ama dediğim gibi çalıştım.Kıyafetim beyaz olduğu için çamur bulaştı ve iyi mahvoldu.Çamura atlamış domuza benziyordum.Biraz daha oyalandıktan sonra ders aklıma geldi.Kesin hoca girmiştir diye dersimizin olduğu kata doğru koşmaya başladım.Dediğim gibi hoca girmişti ve bizimkiler de oradaydı.Kapıyı tıklattım ve içeri girdim.
-Hocam geç kaldığım için özür dilerim.
-Kızım bu ne hal?
-Ufak bir kaza hocam.
-Üstünü değiştirmeyecek misin?
-Ha...
Dediğim an sabahki bana çamur banyosu yaptıran çocuk girdi sınıfa ve sözümü bölüp konuşmaya başladı.
-Hocam pardon.Arkadaş kıyafetlerini almayı unuttu da onları getirdim.
-Şey ama bunlar...
-Senin kıyafetlerin ya arkadaşım aşağıda unutmuştun getirdim.
Dedi ve göz kırptı.Ben de gülümsedim.
-Teşekkür ederim.
-Tamam çocuklar.Batu gir evladım sen de sınıfa.
-Peki hocam.
Sınıfa girdi ben bizimkilerin olduğu yere gittim.O da önümde bir yerlere geçti.
-Kızım bu kim çabuk anlat.
-Of çok uzun molada anlatırım.
-Of be tamam.
Ders başladı.İlk olarak kendimizi tanıtmamızı istedi hoca.Herkes tanıttı falan.Batu'ya gelince dinlemeye başladım.
-Batu evladım.Sen hala niye geliyorsun ki? Daimi öğrencimizsin artık.Gitarı benden daha iyi çalıyosun.
-Hocam ben kız kesmek için geliyorum buraya.
-Çok açık sözlüsün.Gözüne kesdirdiğin var mı peki.
-Var.
Dedi ve hemen ardından bana döndü ve göz kırptı.Ay ben şok tabi.
Neyse tanıtmalar bittikten sonra hoca ilk olarak notaları bilip bilmediğimizi yoklamak için tek tek yanımıza gelip notaları sormaya başladı.Genel olarak tüm sınıf bildi.Sıra gitarın tutuluşuna ve parmak hareketlerine geldi.Bunu da öğrenelim derken mola vakti geldi.Molaya çıkar çıkmaz merkezin kafesine gittik.Elif hemen konuşmaya başladı.
-Anlat artın şu cocuğu.
-Ya işte ben buraya gelirken çocuk arabayla üstüme çamyr attı.Sonra işte üstüm kirlenince kıyafet alıp geldi.
-E bu mu yani?
-Evet bu Sude.
-Peki şu kız olayında sana bakması.
-Ben ne bilem be of.
-Tamam sakin ol.
Biz böyle konuşurken Mert bey hiç sesini çıkarmadı.
-Mert iyi misin?
-Evet.Neden?
-Ne biliyim hiç konuşmuyosun.
-Yok bişey sen sadece şu Batu'dan uzak dur hadi eyw.
Dedi ve gitti.Kızlarla birbirimize bakışmaya başladık.
Mert'in ağzından
Cemre'nin şu çocuğa yaklaşmaması gerekiyor.Cemre benim kardeşim gibi.Ona zarar gelmemeli.Her zaman yanında ben olmayacağım sonuçta.En iyisi şu Batu denen çocukla konuşmak.Sınıfa gittim.Beklediğim gibi sınıfta kızlarla konuşuyordu.
-Pişt maviş bi baksana.
-Bana mı dedin.
-İlla anlaman için piç diye mi seslenmem lazım?
Güldü ve yanıma geldi.
-Buyur bilader sorun ne?
-Cemre'den yzak dur.
-Sana ne? Beni istiyorsa?
-İstemiyor.O kız olmaz anladın?
-Neden senin malın mı?
-Ne diyosun lan sen.
Dedim ve kavga başladı.En çok yüzüne vurdum.Sonuçta daş gibi çocuk.Biraz yüzü dağılsın da hem karizması çizilsin,hem,de kardeşime yavşamak ne demekmiş anlasın.Derken tam son darbeyi indirip pert edecektim onu ki etraftaki kızlar beni çekiştirdi.Ben de onlara zarar vermemek için kendimi tuttum ve kalktım bu yavşağın üzerinden.Bir daha yanaş da görelim.
Cemre'nin ağzından
Mert gittikten sonra birbirimize bakakaldık.İlk konuşmaya Sude başladı.
-Benim kuzenim korumacıdır.
-Evet fark ettim.Dünden sonra.
Dedim ve gidip kendime tost aldım.Tostumu sindire sindire yarım saate yemişimdir.Prensip meselesi sonuçta.Her neyse yemekten sonra tekrar sınıfa çıktık.Sınıfda korkutucu bir sessizlik vardi ve herkes Mert'e bakıyordu.Ortada Batu da yoktu ayrıca.Noluyo lan?
Neyse ders böyle devam etti.Hoca sormadığına göre Batu'nun nerede olduğundan haberi vardı.Ama sorarsam yanlış anlaşılırdı.O yüzden sustum ve günün geçmesini bekledim
Bitti.Batu çok daş lan dimi?Her neyse bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
HumorBatu ile Cemre; Zıt iki insan.Tatlı bir ikon oluşturdular.Fakat işleri hep iyi gitmeyebilir.Ancak zorluklarda birbirlerinin yanında mı olacaklar yoksa tüm desteklerini birbirlerinden çekecekler mi?Desteklerini birbirlerinden çeker iseler bu GERÇEK...