Sa sa sa gencler uzatmiycm yeni bolum gelio iste vote de verin okumakla olmuyo öyle başlıyoz
Sudeyle Elif'e dünden tripli olduğum için gece kalkıp saat 6:00ya alarm kurdum.Üstelik şarkı da" I feel good".Güne iyi başlasınlar yani herşey onlar için nihahahaha (cadı gülüş randomu).Neyse alarmı kurdum ve yattım.Fakat sabah olaylar hiç de planladığım gibi şey etmedi.Alarmın saat 6:00 da çalmasına kadar her şey doğru fakat yaw insan kendi kazdığı kuyuya düşer mi ya?Ben düştüm şahsen.Daha kargalar bokunu yemeden alarm beni de kaldırdı onlarla beraver.Ben biraz yatakta kıpırdandım tabi.Ama gözlerimi açtığımda "Senin daha fazla yaşamana gerek yok" bakışı atan canım arkadaşlarımla karşılaştım."Benim suçum yok aplalar" bakışı atınca onlar da "This is Spartaaa" bakışları attılar be Elif oyuncak brokolimle üstüme atlayıp yüzüme brokoliyi bastırdı.O bunları yaparken Sude videomuzu çekiyordu.Elif biraz daha vurdu ve round 1 de Elif birinci oldu.Diğer roundları saymama gerek yok çünkü sonrasında tek hatırladığım şey Elif'in "die bitch" demedi brokolinin yardımı ile suratımla öldürücü darbeyi buluşturması oldu.Devamı sadece karanlık.
(Brokoli olayını herkes anlamaz ;) bu satırların birkaç bölümü gerçek hayattan esinlenilmiştir.)
Hanımefendi 6:30 'da tüm roundları bitirdi ve altın kemerini alıp tekrar yatağına uzandı.Sude ise videoyu en az 10 defa daha izledi ve her izleyişinde anırdı.Sonra da çok gülmekten midir nedir yatağa bayıldı.
Ben de tam başımı yastığa koydum yatcam odaya Mertcim girmiş dağınık saçlarıyla.Odaya girdiği an konuşmaya başladı."Sude kuzen kalk teyzem çağırıyo."
"Lan kuzen dingonun ahırına mı giriyon hadi tamam biz kuzeniz de burda benden başka 2genç kız daha var."
Allahım utanınca ne kadar tatlı oluyo lan bu çocuk.Önce başını önüne eydi ve ensesini kaşıdı.
"Şey kızlar pardon.Ama teyzem acil diyince.Neyse ben çıkıyorum kuzen çabuk gel."
*****
"Anne sen ne diyon ya ne kursu şimdi?""Kızım ne yapabilirim baban boş boş evde oturmasınlar da bir işe yarasınlar dedi.Ayrıca Elif ve Cemre kızımın da ailesini aradım zar zor da olsa ikna ettim onları da itiraz istemiyorum bu 4lü kursa gi-de-cek."
"Peki efendim ne kursuna gitmemizi istersiniz acaba?"
"Sıpaya bak hele istediğiniz kursa gidin beni ilgilendirmiyor."
"Teyzelerin en tatlısı gitara gönder ben de gitar biliyorum onları çalıştırırım."
"Peki yavrum kızlar siz de istiyor musunuz gitarı?"
"Oluur."
"Elif kızım sen istiyor musun?"
"Onlar istiyosa ben de istiyorumdur."
"Peki o zaman gidin kaydınızı yaptırın hadi."
****
Ve şuan halk eğitim merkezindeyiz.Kayıt için elimize kağıtları tutuşturdular.Her neyse soruları da pohum gibi zaten.Ben böyle kendimle mal mal konuşurken kadının ani konuşmasıyla yerimden sıçradım."Gençler gitarlarınızı kendiniz alacaksınız.Formlar doldurulduysa alayım (formları alır)Yarın saat 12:00'da burada olun ben sizi yönlendireceğim.Bu arada eğitmeninizin adı Cenk.İyi günler.
Halk eğitim merkezinden çıkar çıkmaz hepimiz elimize telefonlarımızı aldık.Annemi aradım.
"Anne biz kayıt yaptık.Gitar almamız gerekiyor çarşıya çıkacagız ben parayı babamın sekreterinden mi alayım?
"Al kızım ben haber veririm."
"Peki anne öptüm by."
****
Gitarlarımızı aldık hepimizinki klasik gitarken Mert'in klasik gitarı olduğu için elektronik olandan aldı.Çok havalı lan.Her neyse gitarları alır almaz meydana gittik.Orada tabii patenciler var.Abi bişey dicem de her patencinin bu kadar yakışıklı olması patenin kutsal bir araç olduğunun göstergesi derken söylediğime tövbe ettim.O kadar yakışıklının arasında bir tane daha yeni paten sürmeye başlayan inek bir veled."Lan shsjj ben bundan daha iyi sürüyom mk."
Bu arada beni paten sürerken gören arkadaşlar şimdi paten süremi geliştirdim.Baya hemde.
"Olum dalga geçmeyin çocukla çocuk cesaretli ki gelmiş burda paten sürüyo.Saygı."
Derkene fikrimi değiştirdim çunku bu inek bana bakıp göz kırptı.
"Hayir bu kadar özgüven fazla değil mi ama."
"Çocuk buraya geliyor Cemre."
"Sus Sude döverim."
"Peki apla."
Derken çocuk harbi geldi lan sjdjsjs.Tipe bak.Her neyse Allah yarattı sonuçta dalga geçilmez.
"Mefhaba güfel kız.Bafa baktıfını fark effim.Fanışmak isfedim."
Bide konuşabilsen.Yüzüm tükürük gölü oldu.
"Ne bakcam be sana manyak mısın git başımdan."
"Kalfimi kıfıyofun ama gel benfe."
"Ya bırak kolumu sapık mısın ya."
Dememle Mert'in olaya atlaması bir oldu.Shh!He is my hero.
"Bıraksana kızı gelmiycek işte sıkma."
"Safa ne oluyof kız befi isfiyo."
"Ben istiycem şimdi seni."
Dedi ve çocuğa bir kafa attı varya ahey ahey yaw böylesi görülmedi.Çocuk yere düştü tabi.Mert de çocuğa sert bakış attıktan sonra olay yerinden uzaklaştı.Biz de peşinden tabii.
"Şey Mert teşekkür ederim gerek yoktu."
"Vardı.Teşekküre gerek yok."
"Peki."
Aslında bu "peki kocacım sen ne dersen olur." anlamında söylenen bir peki ayık olun.
Yol boyunca Mert'in ağzını bıçak açmadı.Gerçi bıçakla açmayı da denemedik zaten shsjsjs.Tm sustum.Her neyse işte mahalleye varınca herkes evlerine dağıldı.Ben de eve hızlı adımlarla geldim.Anneme gitari fln gösterdim ve odama gittim.3-5-10-15 dk fln bugünü düşündükten sonra uykuya daldım.Ayh kendi yazdığım karaktere kendim aşık oldum sjdjsjsj.Hern neyse byü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
HumorBatu ile Cemre; Zıt iki insan.Tatlı bir ikon oluşturdular.Fakat işleri hep iyi gitmeyebilir.Ancak zorluklarda birbirlerinin yanında mı olacaklar yoksa tüm desteklerini birbirlerinden çekecekler mi?Desteklerini birbirlerinden çeker iseler bu GERÇEK...