Tatil?Tatil.

65 10 4
                                    

Kimse okumadığına göre ben de kendi kafama göre yazacağım dhdk.Birkaç okuyan varsa söyleyeyim.Baya zaman geçti ve okulların açılmasına 3 hafta kalmıs.

Eve geldiğimde uzunca bir süre Batu'nun ne demeye çalıştığını düşündüm.Ben aşık olsam bile sen olma ne demekti şimdi?Bana aşık mı acaba yada benim ondan hoşlandığımı anladı mı?Bu arada evet hoşlanıyorum.Mert'i unutturuyor,gözlerine bakınca içime şefkat işleniyor.Kokusu huzur,varlığı huzur,yanımda olması huzur.Aslında iyi ki Mert'e aşık olmuşum.Cunku eğer olmasaydım yakınlaşamayacaktık.Her neyse bu duygularımdan haberi yok olmayacak da.Bir kere daha reddedilmeyi hazmedemem.Kızlara bile söylemedim sevdiğimi o derece korkuyorum.Aslında bu reddedilmekten değil...Onu kaybetmekten.

****
Batu'nun ağzından
Ağzıma sıçayım.Cidden sıçayım ama böyle en beterinden.Aşık olma nedir ya?"Bin işik ilsim bili sin ilmi".Bu ne mk bu ne?!Bildiğin sana aşığım ama sen beni sevme çünkü ben mazoşistim,acı çekmeyi seviyorum dedim ya.Kız anlamadı tabii arasam mı ya?Yada bokunu çıkarmadan sevdiğimi mi söylesem.En iyisi Burak'ı aramak.(Telefonunun rehberinden Burak'ı bulur ve arar)

-Kardeşim naber nasılsın

-İyilik sağlık aynesten iyilik sağ-

-Bitirirme bence ya hiç gerek yok.

-Kusura bakma kardeşim alışkanlık işte.Bi sorun mu var?

-Cemreyi biliyorsun dimi anlatmıştım.

-Biliyorsun mu?Mk kızın ırzına geçtim her arayışında anlatıyorsun.

-Ne işin var lan Cemre'min ırzında?

-Ee Batu nolmuş kardeşim Cemre'ye

-Bi bok olmadı sorun da o hiçbir şey yapamıyorum açılmak istiyorum ama bana güvenebilir mi bilmiyorum.

-Bak yemeyenin malını yerler kardeşim kız güzel şimdi Allah var dünya ahiret bacım ama güzel yapcak birşey yok.Açılmazsan kaparlar onu söyliyim ben.

-Ama ben kıza ben sana aşık olsam bile sen bana olma dedim

-İyi bok yedin kardeşim helal sana.

-Napsaydım göt bana bakmaktan çaldığım şarkının farkına bile varamadı.

-Daha ne istiyon mal.

-Ulan göt o bana bakıyo ben ona bakıyorum.O kadar çok baktım ki kafamı gitara çevirmesem öperdim kalırdı öyle.

-Öpseydin sonra da seni seviyorum deseydin

-Ya o beni sevmiyorsa en azından arkadaşlığımız bitmesin.

-Hangi arkadaş arkadaş bildiği insana bakıp diğer herşeyi unutur?

-Mantıklı aslında açılıyım ben o zaman.

-Açıl ulan.

-O zaman 2 gün sonrası için plan yapalım hayır diyemeyeceği bir ortam olmasını istiyorum.

-Sen orasını kardeşine bırak ben hallederim sen sadece nasıl bir yer istediğini söyle.

-Aslında tatil yeri olsun.Yazın kar olsun kayak merkezine gidelim bir otelde kalalım 1 hafta ilk gün arkadaş olalım.Akşam açılıyım sonraki 6 günün meleğimle tadını çıkarayım.

-Orası kolay bulurum ben bi yer de teklif ortamı nasıl olacak.

-Düşüneyim biraz.Ben sana mesaj atarım.Şimdi bitanemi arayıp ikna etmem lazım.

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin