Oportunități - partea a doua
Odată ajunși acasă, Trent își scoate laptopul și își deschide programul de localizare. Aștept răbdător să îmi spună ceva și telefonul începe să îmi vibreze. Omul lui Vladimir mă sună insistent și decid să răspund.
– Xander.
– Privet, Sasha.
– Prefer Xander.
– Sasha, diseară nu încerca să faci nimic. Fedorova a aflat deja că suntem pe urmele ei și nu se va mai duce pe plajă.
– Și atunci ce naiba vrei să fac?
– Pentru moment îți voi trimite o altă misiune, unde există o posibilitate mai mare de a o întâlni.– Mai exact?
– Un informatician din oraș, Maplewood 57.
– OK. Același tratament ca de obicei?
– Da.
– Bine, răspund sec și închid apelul.Trent așteaptă curios să vadă despre ce este vorba. Nu știu cum să îi spun cine urmează să fie următoarea ținta.
– Trebuie să mă ocup de tatăl lui Andrew.
– Ce?
– Mda, cică rusoaica îl va căuta diseară.– Ce treaba are el cu rușii?
– Nu știu, dar voi afla.
– Intră în telefonul lui și află ce planuri are.
– Bine, îmi răspunde, apoi începe să se uite în calculator și, după mai puțin de o jumătate de oră, deja am o listă cu tot programul informaticianului din această după amiază.La ora nouă are o rezervare la hotel și sunt foarte curios cu cine. Trent îmi dă un stick USB pentru a lua informații suplimentare din laptopul informaticianului și încep să mă pregătesc pentru misiune.Înainte de lăsarea serii, deja am o cameră de hotel rezervată cu numele Francesco Moretti, vizavi de cea rezervată de tatăl lui Andrew. Când ceasul indică ora nouă fix, două voci se aud pe hol și blestem în gândul meu faptul că nu am un vizor. Este prea multă gălăgie și nu reușesc să îmi dau seama cine vorbește, dar pot să spun cu siguranță că ușa din fața mea se trântește. Îmi iau mănușile și deschid ușa, apoi scot capul pentru a mă asigura că nu este nimeni pe hol. Din cameră se aud râsete și pot să jur că aud un râset cunoscut. Îmi pun gluga pe cap și încerc să deschid ușa, dar în momentul în care să reușesc, tot coridorul se umple de fum. Îmi acopăr gura și nasul, apoi mă întorc în camera mea.
Rusoaica asta nenorocită este întotdeauna cu un pas înainte. Iau o gură sănătoasă de aer și ies încă o dată prin toată agitația de pe coridor. Nimeni nu mă bagă în seamă, toți sunt grăbiți să ajungă afară. Intru în camera de hotel a bătrânului Harrison și singurul lucru pe care îl văd este corpul lui întins pe podeaua din lemn lăcuit. Din buzunar îi iese o bucățică de dantelă și, cu două degete, o trag afară. Spre surprinderea mea, bătrânul ținea în buzunar o pereche de chiloței din dantelă Victoria's Secret. Dacă sunt ai rusoaicei, trebuie să recunosc că am o adversară destul de sexy. Lenjeria ei îmi aduce aminte de cea a lui Cassie, din prima noapte în care am întâlnit-o, și numai Dumnezeu știe cât mi-am dorit să îi dau jos acei chiloței din dantelă fină.
Laptopul lui Harrison nu pare să fie în camera de hotel și sunt sigur că Fedorova a luat totul cu ea. Îi trimit contactului meu un mesaj scurt, în care îl anunț printr-o cifră că rusoaica ne-a luat-o înainte și cer încă o dată o întâlnire cu Ivan, apoi ies în stradă unde sunt așteptat de Trent.
– Cum a mers?
– Nici nu vrei să știi, îi răspund în timp ce îmi aprind o țigară.
CITEȘTI
ȘAH - Regele și Nebunul (Dark Romance / Erotic, 18+). Vol. I
Любовные романы" - Trădarea are gust de femeie. În lumea întunecată a mafiei, Xander și Cassie se împletesc într-un vârtej al sexului, crimelor și răzbunării. Pe măsură ce pășesc pe linia fragilă dintre lege și ilegalitate, destinul lor se conturează într-un dans...