Capitolul 32

656 43 4
                                    

Inversiune - Partea întâi

- Cassie! mă trezesc țipând în mijlocul parcului.
– Roșcata se oprește pentru câteva secunde și se întoarce spre mine. Idiotul de Andrew nu face nici o mișcare și pe bună dreptate! După ultimul tratament pe care i l-am aplicat, nu cred că va avea vreodată curajul să o facă. Fac un pas în față, iar ea rămâne nemișcată. Îi prind încheietura și o târăsc după mine, încă odată din brațele lui Andrew.

– Ce naiba crezi că faci, Xander? țipă ea în timp ce se smucește.

– Te duc acasă.
– Nu mă duci nicăieri.
– Nu sunt proprietatea ta, ți-am mai spus.
– Iar eu ți-am spus deja, că ești!
– Du-te dracului!
– Atunci ține-mă strâns de mână, deoarece nu am de gând să merg fără tine, îi spun și mă opresc.


Ea nu mai încearcă să se elibereze de această dată și rămâne în fața mea. Mă apropii și îmi lipesc fruntea de a sa. Își aruncă brațele în jurul gâtului meu și mă îmbrățișează strâns.

– Xander... asta, nu se poate. – De ce nu, Cass?

– Mhm..., nu se poate. Înțelege, eu trebuie să plec.
– Nu mă interesează, nu pleci.
– Nu pot să rămân aici, înțelege! Îmi face rău. Îmi e prea greu să...
– Să? Îți este prea greu să mă ai în preajma ta? Să mă simți aproape? îi spun în timp ce mă lipesc și mai tare de ea. Să mă săruți?

– Xan...

Nu aștept să termine ceea ce are de spus că îmi lipesc buzele de ale ei, iar ea îmi răspunde sărutului. Se desprinde din sărutul pe care ni l-am dorit de prea mult timp amândoi, apoi se cuibărește în brațele mele. Andrew stă ca un prost pe alee și ne privește fără să scoată nici măcar un cuvânt. Telefoanele noastre sună, dar nu avem de gând să răspundem. Cassie se retrage din îmbrățișare și îmi face un semn discret înspre Andrew. Inspir adânc, încercând să mă controlez și aprob ușor din cap, iar ea se întoarce la el. Nu îi spune mare lucru, dar după expresia lui, pare să se fi resemnat. Andrew se întoarce pe călcâie și se îndreaptă spre ieșirea din parc. Cassie rămâne pe loc și decid să mă duc lângă ea.

– Cass, poate nu sunt cel mai potrivit pentru tine, dar nu ți-aș face rău niciodată.

– Ai dreptate, nu ești potrivit pentru mine, dar anumite lucruri nu pot fi controlate.

– Ce vrei să spui cu asta?

– Eu nu pot să controlez faptul că de fiecare dată când suntem în aceeași încăpere, te doresc.

– Nici eu, dar cred că ai observat deja asta.

– Da și dacă vrei să fiu sinceră cu tine, nu este ceea ce îmi doresc. Vreau doar liniște, Xander!

– Tu ești liniștea mea, spun și îmi las capul în pământ. – Asta nu va duce nicăieri.
– Putem încerca...
– Nu știu ce să spun.

– Când pleci în Europa? Îmi oferi câteva ore pentru a încerca să îți dovedesc cine sunt cu adevărat?

– De acord, răspunde zâmbind scurt.

Mă ia de mână, apoi, după ce colindăm întreg parcul, ne urcăm în mașină și conduc direct spre apartament. Cassie se ține de brațul meu și pentru prima dată după mult timp nu mă simt enervat de o femeie care face asta. Deschid ușa apartamentului, iar ea intră înaintea mea și se aruncă pe canapea la fel cum o făcea atunci când locuiam împreună.

– Ți-e foame?
– Mhm..., nu.
– Ce ai vrea să facem ?
– Xander, cum rămâne cu prietena ta din anul întâi?
– Cass, nu este nimic serios între noi. Eu nu am relații serioase.
– Ai început foarte bine.
– Nu asta voiam să spun, tu ești diferită.
– Asta le spui tuturor?
– Nu. Nu am spus asta nimănui.
Cassie mă ascultă cuminte și mă aprobă scurt.
– Ai să te mai întorci vreodată, Cass?
– Nu cred.
– Nu e nevoie să pleci din țară pentru mine. Dacă asta îți dorești cu adevărat, pot să te evit.
– Cred că ar fi penibil, nu crezi?
– Probabil, dar în această seară îți voi dovedi că nu totul este despre sex. Putem să dormim și atât, am mai făcut asta în prima noapte când ai dormit aici.

– Wow, asta da schimbare de planuri.
– Nu-ți face griji, pot să fiu diferit, dar am uitat cum să o fac. Ea nu răspunde. O sărut pe frunte și intru în baie pentru a face duș. 

ȘAH - Regele și Nebunul    (Dark Romance / Erotic, 18+).   Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum