Avans- Partea a doua
Cassie îmi împinge o farfurie de supă pe masă și își aruncă șorțul de bucătărie pe blat. Mă așez la masă și încep să mănânc supa la plic, făcută de ea. Este îngrozitor de sărată și asta îmi dă de înțeles că ea nu știe să gătească. Încă de la început nu mi s-a părut că ar fi o fată obișnuită. Sunt sigur că nu a gătit niciodată. Mă amuz singur pe seama mea și continui să mănânc toată supa, apoi îmi promit mie, că dacă nu voi muri după această mâncare, voi trăi veșnic.
Am o mie de gânduri în cap și nu reușesc să îmi dau seama cine ar fi putut să îl omoare pe Smith înaintea mea. Oricine ar fi fost, există posibilitatea să știe despre mine. Și dacă dușmanul „mult-căutat" este chiar rusoaica? Chiar dacă ar fi așa, sunt curios care ar fi motivele pentru care a făcut acest lucru. Nu obișnuiesc să cred în coincidențe, iar rusoaica începe să își facă un alt dușman. Trent mă informează printr-un mesaj că nu este Vladimir cel care a planificat totul. Mă ridic de pe scaun și las farfuria pe masă, apoi ies din bucătărie. Cassie se uită la un serial dramatic pe Netflix și mă așez lângă ea pe canapea. Mirosul său mă liniștește.
– Îmi pare rău pentru mai devreme. Nu este treaba mea ce faci tu.
– Scuze acceptate, spun, iar ea zâmbește.
– Hai să ne uităm la un film, oricum nu avem prea multe de făcut. Cursurile mele încep abia săptămână viitoare, deci sunt liberă.
– În regulă, îi răspund știind că nu voi fi atent deloc la film.
Cassie se ridică de pe canapea și trage toate draperiile, iar în camera se face întuneric. Din dormitor, aduce o pătură flaușată pe care habar nu am când am cumpărat-o. Mă învelește cu jumătate de pătură și ea se cuibărește sub cealaltă jumătate, apoi pornește serialul. Nu sunt atent la nimic, mă gândesc doar la ea și la mirosul ei atât de înnebunitor. Ea este mai atentă ca niciodată și pare să mă ignore total. Sub pătură se face tot mai cald, iar ea pare să fie tot mai adormită. Pare obosită. Oare a dormit în ultimele trei zile? Nu cred. Își scapă capul pe umărul meu și pare să fi adormit. Încerc să nu mă mișc și deja am înțepenit. Aș vrea să o iau în brațe, dar nu reușesc. Încerc să îmi pun mâna în jurul taliei sale, iar ea se trezește. Acum, că suntem atât de aproape unul de celălalt, nu știu cum să reacționez. Îmi apropii fața de a sa, iar ea pare să nu se opună. Pare să nu mai respire și mă privește direct în ochi. Inima îmi bate cu putere și pentru o secundă decid să nu răspund de ceea ce fac. Îmi lipesc buzele de ale sale, iar ea îmi răspunde cu cel mai dulce sărut posibil.
CITEȘTI
ȘAH - Regele și Nebunul (Dark Romance / Erotic, 18+). Vol. I
Romance" - Trădarea are gust de femeie. În lumea întunecată a mafiei, Xander și Cassie se împletesc într-un vârtej al sexului, crimelor și răzbunării. Pe măsură ce pășesc pe linia fragilă dintre lege și ilegalitate, destinul lor se conturează într-un dans...