Ev Hayatıım

466 26 7
                                    

Drew... Beni bırakmaaaa!!!

Kulağımda çınlayan ses ile uyandım. Bir daha tövbe yatmadan önce bir daha kendimi böyle etkisi altına alacak kitap okumicam bune be korktum diye düşünürken kapı tıklatıldı. Kimdi bu lo

"Girebilir miyim? "Gelen gurur bey abiydi. Valla onu sevmiştim aynı benim kafa.

" Girrr"

Gurur abim konuşmaya başladı. "Yemek saati geldide uyandırmaya geldim. " Dedi

"Kalkmıştım zaten"dedim

Kızım sen var ya tam bir hanzosun.

Sensin be hanzo

" Gel hadi" Dedi gurur abi

"Tamam üstümü giyinip geliyorum "

"Tamam sen giyin gel"

Ay valla çok mutluyum hiç wattpad deki kitaplar gibi ön yargılı değillerdi. Ama merak ettiğim bu yurt dışındaki abilerdi acaba nasıl biriydiler?

Aman eninde sonunda öğrenicen boşver hem valla normal watty kitabı gibi değil bence en büyük fark sen 14 yaşındasın tabi abilerde şöyle ise watty kitabı olmaya hak kazandınız

1. Abi mimar ön yargılı değil sert biri( michele morronedir)

2.abi oda mimardır. Abisinin yerini almaya çalışan bir kıskanç kardeştir. Ön yargılıdır.

3.abi olmazsa olmaz doktor. Ön yargılı değildir. En sakindir.

4.abi genellikle avukatdır. Ön yargılıdır.

5. Abi 19 yaşındadır ama bir sene sınıfta kaldığı için 12. Sınıftır

Ve olmazsa olmaz bir ikizin ve bir kardeşi olmalıdır. Yani siz watty kitabı olamazsınız canım ailenin tek kızı değilsin 14 yaşındasın ve kardeşin yokk!!!

Anladım saol. Neyse hemen hazırlanıp inmem lazım. Hemen banyoya girdim günlük işlerimi hallettim. Ve aşağı indim. Gurur abi merdivenlerin aşağısında beni bekliyordu hemen yanına gittim.

"Sonunda geldin be ne yaptın tuvalete mi düştün? "Diye sorduğunda ona ters ters baktım bir kızın hazırlanma süresini bilmiyor muydu? Konuşmaya başladım.

" Pardonda yine erken geldim sen kızların hazırlanma süresini bilmiyor musun? "Diye söylendim. Gurur bey durur mu lafı yapıştırdı.

" Dilde papuç gibi"demesi ile ben daha da sinirlendim ama bir şey söylemedim.

"Öff seninle tartışmayacağım hadi gidelim" Diyip yürümeye başladım. Nereye gittiğimi bende bilmiyordum. Bir anda kendimi bir kucakta bulunca irkilerek çığlık attım. Çığlık atmamla bir çığlık yükseldi ve arkasından çok tiz bir çığlık. "kulağımmm kim çığlık attı be? " Demem ile koridora doluşan anne hanım ve baba beye baktım.anne hanım konuşmaya başladı.

"Ay kızım ne oldu bir yerini mi incittin bir yerini mi kanattın niye gururun kucağındasın nereye ne oldu çok mu kötü annemm cevap versene? Diye beni soru yağmuruna tutması ile ben tüm salaklığımla cevap verdim. " Yoo birşey olmadı bu manyak oğlunuz beni kucağına alınca bir anda korktum özür dilerim korkuttum"dedim bunun üzerine anne hanım konuştu"ay bir şey olmamış şükür hem ne özür diliyorsun senin bir suçun yokki hepsi bu eşek oğlum yüzünden sen üzülme annemm"dedi.

O sırada evin baboğ ağasi konuşmaya başladı. "E birine bir şey olmadıysa niye ayaktayız? Haydi sofraya çok acıktım" Dedi. Bunun üzerine hanım ağa "sen ne zaman doydun ki" Demesi ile uzun bir sessizlik oldu tabikide ben bunu bozana kadar. "PUHAHA PUHAHAHHAHAH" evet gene denizliğimi konuşturmuş gülmüştüm ne çok gülüyordum bu aralar ben valla hi. Benim gülmem ile yanımda kendini gülmemek için sıkarken domuz sesi çıkartan bir adet gurur vardı.

Bizim halimiz gören  anne hanım da gülmeye başladı  babo ağa hanımı gülmeye başlayınca o da gülmeye başladı. Ben ve gururun gözümüzden yaş gelmeye başlaması ile babo ağa konuştu "geçin sofraya geçin hadi eşek sıpaları" Demesi üzerine gurur beyden tabikide laf geldi" Yanlız baba biz eşşek sıpası isek... "Dedi ve baba beyden laf kaçmadı. " Ulan seni döverim sen bana eşek mi diyorsun? "Dedi anamm kaos çok severimm. Gurur bey de durur mu " Estağfurullah baba ayıpsın ben atamaa babamma öyle der miyim ben tanımamışsınız. "Dedi.Ve hep birlikte sofraya geçtik. Sofrada sanki bir şey eksikti ama ne her yere baksam da ne eksik anlamamıştım.

ikizin eksik ikizin.

Haaaa doğru sorsa mıydım ki

Sor kardeşin nede olsa

Ok

" Şey ateş nerde" Demem ile gurur "oy oy sen ikizini mi merak ettin yerim seniii. "Demesi ile göz devirdim. Anne hanım " Ateş spora gitti kızım kendisi ileride asker olmak istiyor onun için şimdiden çalışmaya başladı. "Dedi" Ne güzel"dedim.O sırada baboğ ağa konuşmaya başladı. "Kızım senin kimlik ve okul işini en kısa sürede halledelim" Diyince kafa salladım acaba bizim sınıftakiler ne yapıyordu? Özlemiştim engellileri bir ara gruba yazmayı aklıma not ettim.

Bölüm nasıldııı (oy vermeyi unutmayınnn)?? 💗













Şaka Midurrr?? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin