Önüme döndüğümde bir abinin(bir sürü var) bana baktığını gördüm. Bende gözlerinin içine bakınca tek kaşını kaldırdı. Bunun üzerine ben durur muyum? Hayır tabikide gözlerimi kısıp ona bakmaya başladım gözlerini çekmeyince en sonunda göz kırpıp kafamı hayırdır anlamında sallamam ile gülerek başka tarafa döndü ikizlerden biriydi.
Ano hanımın ısrarları sonucunda ufak bir tanışma yaşadıktan sonra yemek yedik ve salona geçtik.
Salonun siyasi görüşü var
SŞŞSÖSMSMSM SALAK YA
Buyrun benim birşey mi dedin?
Tüvbe
Aferin böyle adam ol
Sus be ne boş konuşuyon
He he
Ayağıma tüylü birşeyin değmesi ile irkildim yere baktığımda bana bakan bir bal gördüm. Hemen kucağıma alıp hem sevmeye hemde konuşmaya başladım.
"Kızım balım aşkım sen nerdeydin? Sen buralara nerden geldin yaradana kurban olduğum" Diyip öptüğüm de ayağıma bir pençe darbesi yemem ile inlemem bir olmuştu. Şerro duman avradını öptüm diye cırmalamıştı.Eğilip balı yere bırakırken de homurdanmayı unutmamıştım. "Ulan duman al be karını ne cırmalıyon azgın"demem ile yanağıma yediğim ikinci darbe bir olmuştu. Bip çocuğu duman!! " Aha duman ağzına tükürdüm şimdi senin! "Diye dumanı kovalamaya başladım. Şerronun tırnaklarıda uzundu.
Arkadan anne hanımın bağırtısı geldi" Deniz koşma düşeceksin!! "Demesi ile biraz hızımı
azalttım. Düşmek istemezdim.3 hafta sonra...
Slm cenemeler ben nerede miydim? Ben Hollandadaydım. Okulla birlikte gelmiştik bugünde dönüyorduk. Yeni ailem ile artık daha iyiyidik. Özellikle ablalarım, gurur ve ateş ile çok yakındım. Diğer abiler ile de samimiydik ama ablalarım, gurur ve ateş ile daha yakındık. Bugün değilde yarın gideceğim diye biliyorlardı. Ufak bir şok yaratmak sıkıntı olmazdı.
Düşüncelere dalmışken yanımdaki Aslı Waterbaşının dürtmesi ile daldığım düşüncelerden ayrıldım. Başımı sallayıp"hayırdır waterbaşı aslı? "Demem ile
" Gene daldın gittin be kalkta azcık mağzaları dolaşalım kız"dedi waterbaşı aslıya dönüp"Kalk gidek bari sıkıldım"demem ile kalktık waterbaşı aslının koluna girdik ve gezmeye başladık. Vallahide nasıl pahalıydı. Yani Türk parası ile pahalıydı. Aslıyla baya gezdikten sonra saat uçağın kalkma saatine yakın olunca kapıların oraya gittik.5 saat sonra...
Evin önündeydim çok şükür gelmiştim. Kapıya doğru ilerleyip kapıyı çaldım. Kapıyı evde çalışan Şeyma teyze açtı. İşaret parmağımı dudaklarıma götürüp sus işareti yaptım.
Oda gülerek başını salladı ve kenara kaydı. İçeri geçtim ve salona doğru yürümeye başladım. Salon kapısına yaslanmış ve bana arkası dönük olan Gururu görünce sevimli bir şekilde bağırarak "GURURRRR"dedim.Sese arkasını dönen gurur beni görünce" Denizzz" Diye bağırarak koşmaya başladı ben de koştum ve kucağına atladım. Gurur beni kucağına alması ile döndürdürmeye ve her yerimi öpmeye başladı. En sonunda kafasına vurdum ve "bırak artık be nerde benim ikizim ikizimi özledim" Bunun üzerine beni aldı ve ateşin yanına bıraktı. Ateşe sarılıdım ve ateşte beni sıkı sıkı sardı. Bu seferde ateşin kafasına bir darbe geldi. Babam ateşe yapıştırmıştı. "Bırakın lan kızımı" Diyerek bu sefer o sıkı sıkı sarıldı.
Daha sonra annem, altuğ abim, alaz abim ve derin ablam ile sarıldıktan sonra durul ablama sarıldım tam ayrılacağım sırada karşı koltukda oturan kişilere döndüm. 3 tane birbirlerine tıpatıp benzeyen adam vardı. Konuşmaya başladım"Ya rabim sen akıl ve göz sağlığımı koru aynı adamdan 3 tane görüyom Allah'ım"demem ile herkes güldü. Bense somurttum. Gülünecek bir şey yoktu. Durul ablam"Ablam göz sağlığın yerinde karşındaki kişiler üçüz ama akıl sağlığından emin değilim yavaştan deliriyosun bence"demesi ile ters ters baktım. Durul ablanın dibine girip "abla bunlar kim be"Dedim. Durul ablam"Bunlar amcalarımız Altan Altay ve Atakan amcişlerim kendinizi tanıtın"diyerek döndü ve benide kolumdan sürükleyerek koltuğa oturtu. Koltuğun en kenarındaki konuşmaya başladı. "Ben en yakışıklı en çapkın amcan Altan askerim rütbem Binbaşı 36 yaşındayım Taliplerimi bekliyorum Teşekkürler"demesi ile konuştum" Yanlız üçünüz de aynısısınız yani üçünüz de yakışlıklı yada çirkin oluyorsunuz."dedim.Diğer amcalardan biride dönüp "ZOERT"diye bağırması ile yanındaki amca ona ters ters baktı kulağının dibinde bağrılmasından sanırım hoşlanmıyordu. Laf soktuğum adam dönüp " Alındım gücendim hanımfendi"dedi.
Ortadaki dönüp"Merhaba güzellik ben Altay 36 yaşındayım Savcıyım. "Diyip göz kırptı. Ve en sona koltuğun solundaki adam kalmıştı. O da konuşmaya başladı. " Ben Atakan Doktorum"dedi.Bu da bizim büyükler gibi soğuk nevaleydi. Hepsine tanıştığıma memnun oldum anlamında başımı salladım. Daha sonra üstümü değiştirmek için odama çıktım.
Aşkolarr yeni bölüm geldi kurban verelerrr. Beğendiniz mi?
Nero kaçar bye💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şaka Midurrr??
Teen FictionNe yapacaktım bir taraftan 14 yıldır anne-baba bildiğim kişilerin beni evlatlık almasına mı şaşıracaktım yoksa beni bile istiye yetimhane ye bırakan ailemin beni tekrar istemelerine mi?yada öz sandığım ailenin beni hemen göndermek istemesine mi? Di...