Anneme sudan çıkmış balık gibi bakar gibi bakıyordum
"Kızım sana şimdi açık ve net soruyorum onlarla tanışmak istiyor musun? Eğer istemezsen seni onlara vermemek için elimizden gelen herşeyi yaparız. Ama seni yanlarına almayı çok istiyorlar. "
"B-ben sizinle kalmak istiyorum. Hem onlar beni bile isteye bırakmamışalar mı? Ben onları istemiyorum. Hem ben onları seçersem size haksızlık olur size ben 14 yıldan beri anne-baba diyorum beni siz büyüttünüz. "
"Hayır kızım bile istiye bırakmamışlar hem nasıl istersen kızım onlarla konuşurum gerekirse dava açılır. "
"Teşekkürler baba"
"Aa bir daha duymayayım insan babasına teşekkür eder mi? Hımm kızarım bak"
"Tamam babişko"
"Hadi biz çıkalım sende uyu"
"Tamam"
Lan ŞAŞALALSLSL nasıl bok gibi kaldın
....
Gerçekler ağır mı geliyor? He 14 yıl boyunca yedin içtin ve şimdi gerçek ailen bulunmuşken hayla onlara yük mü olucaksın? Tamda senden beklenen hareket.
Sus konuşma
Niye üzüldün mü gerçekler ağır mı bastı
....
Kendini kandırmaya devam et
Sus
Sus
Şu
S
5 saat sonra
Ağhy anamm heryerim tutulmuş. Lan nasıl yatmışım.
Ne yapacaktım? Aileme gerçekten yük oluyordum. Gitmeli miydim? Yoksa gitmemeli miyim? Yada bunca yıl sonra niye beni istiyorlar? Hiçbir şey anlamıyorum
Tak tak
"Deniz konuşalım mı"
"Olur baba"
"Kızım denizim gerçek ailen seni istiyor. Bende senin gitmeni istemiyorum fakat avukat ile konuştum"
"Ne dedi"
"Sen ne kadar istesende istemesende hakim 18 yaşından küçük olduğun için seni onlara verirmiş. "
"Ne? "
"Evet doğru duydun şimdi sana soruyorum baba ben hiç zorlamadan gerçek aileme gidicem mi diyosun yoksa zorla baba mı"
Ne diyecektim ne yapacaktım bilmiyorum. Artık bu insanları masrafa sokmak bana kötü hissettirecekti biliyordum. Ama gerçek aile işinede sıcak bakmıyordum. Ne yapacağım ben?
Git insanlara dahada yük olma
Lan sen hep ıyi komikken şimdi mi kötü olacağın tuttu?
Sorun bu mu? Git artık kabul et. Hem bak belki hayat daha ekşınlı geçer.
SDŞLDKDJEJE sus be
Hah işte gül artık.
Gidim m-
"Kızım artık cevap mı versen"
"Baba.. "
"Söyle bir tanem"
"Ben artık size daha da yük olmak istemiyorum. "
"O nasıl laf deniz"
"Baba ben... Tamam gerçek ailem ile yaşayacağım... "
Nasıldı bölümmmmmm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şaka Midurrr??
Novela JuvenilNe yapacaktım bir taraftan 14 yıldır anne-baba bildiğim kişilerin beni evlatlık almasına mı şaşıracaktım yoksa beni bile istiye yetimhane ye bırakan ailemin beni tekrar istemelerine mi?yada öz sandığım ailenin beni hemen göndermek istemesine mi? Di...