Hastane🏥

295 13 15
                                    

Burnumun üzerine inen tencere ile çığlık atmam bir olmuştu. Yerde burnumun ağrısının geçmesini beklerken artması ve kanaması üzerine burnumun kesinlikle kırıldığını anladım.

Benim çığlım ile mutfağa gelen ev halkı bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Alaz abi yanıma çöküp"Ne oldu deniz burnun niye kanıyo? "Diye sordu. Bense tencereyi gösterip" Bütün suçlu şu. Burnumun üzerine düştü. "Demem kendimi bir kucakta bularak arabaya binmiştik acele ile. Çünkü acele etmelerinin sebebi tencere döküm tencereydi.Yani büyük bir ihtimal burnum kırılmıştı. Burnuma değen şey ile bağırdım" Ahh abi çek şu elini"Alaz abi burnuma bakıyordu başını umutsuzca salladı. "Denizcim senin burun hakkı rahmetine kavuşmuş"dedi." Allah rah- neyy"demem ile alaz abi dönüp "kırmışsın burnunu dahada bağırıp ağrıtma sus" Dedi .

1 saat sonra...

Röntgen çekilmişti. Ve tahmin edilen gibi kırmıştım. Ve AMELİYAT OLACAKMIŞIM. HAHAHA BEN ÇIĞLIK REİS BEN. Asla 🙅. Abimgil ve babam bu konuyu konuşuyolardı. En sonunda yattığım yerden doğrularak " Yav ben ameliyat filan olmuyom, siz neyin kavgasını yapıyonuz? "Demem ile Alaz abim kafama vurarak " Yat kız sen aşağı, zaten kırmışsın burnu"dedi."Sanki ben bilerek kırdım Allah aşkına demir döküm tencere ile sürahinin aynı yerde olması ne kadar mantıklı? "Demem ile kafaya 2. Darbeyi yemem bir olmuştu. Tabi bu kaçınılmaz darbe gururdan gelmişti. Alaz abigil konuşmasına geri döndüğünde aralık kapıdan gördüğüm meleğe baktım. Çüşşştü vallahi BİLDİĞİN BU DAŞTI VALLAHİ DE DOĞAL DAŞTI.TÖVBE ANAM didim.Ben çocuğa baya odaklanınca Tugay abide merak edip o tarafa bakarak çocuğu gördü.Sonra bana sen iflah olmazsın adlı bakışlarını atıp başını iki yanına salladı.

Alaz abimlere dönüp "abi ben bir dolaşıp geliyom" Dedim. Altuğ abim başını "hayırdır gardaş nere gidüğün"diyen adanalı abiler gibi sallamıştı. Bende" Bir hava alıp geleyim yahu içim şişti burda"dedim ve yerimden kalkarak kapıya doğru ilerledim. Tam kapıdan çıkarken Gurur abimin sesi geldi. "Kızım o çocuk hayvan gibi valla bir omuz atsa sana sen hakkı rahmetine kavuşursun. " Dedi. Bende Gurur abime dönüp gıcık bir tonda "Gururcum zaten çocukla güreşemeye gitmiyorum farkındaysan iki flört edeceğim. " Dedim ve saçımı elime dolayarak arkamda ki memnuniyetsiz bakışlar eşliğinde odadan çıktım. Çocuk koridorda ilerliyordu hemen takip etmeye başladım.


Lan normalde sende bu cesaret olmazdı nasıl bir anda cesaretlendin?

Valla bende bilmiyore mimati.

Hayır yani seni tanımasak derimki kızda cesaret var, kız sana biri gülünce kızarıp büzüşüyon ne oldu sağa eyy denizzz??!!

Valla bende kendime hayretler edıyorum ama çocuk gerçekten yakışıklı. Baksana yeşil gözlü, uzun dalyan gibi, turuncu saçlı, beyaz tenli birde insan olsun daha ne isteyim lo?

Deniz bu çocuk hayvan mı?

Öyle insandan bahsetmiyorum. Düzgün ahlaklı, saygılı, dürüst anlamında diyom. Tabi cahil cüheyla da olmasında.

Aman aman birde cahil cüheyla ile uğraşamam.

Sen değil zaten uğraşacak kiş benim.

Amann sus ta dön önüne.

Aşkolarr yeni bölüm geldiiii!!!

Nasıl  beğendiniz miiii??

(Oy atarsanız çokkk sevinirimmm)Neho kaçar byeeee😙☺🥰😍😻💞💕💖



Şaka Midurrr?? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin