Üstümü değiştirip aşağı inmiştim.Ve şuan ne mi yapıyorduk kart oyunu yani bir nevi kumar oynuyorduk. Ben kartlara bakarken yandan bir üfürme sesi geldi. Yana döndüğümde bir adet gurur gördüm bir kendi kağıdına bir benim kağıdıma bakıyordu. "Höst la dön önüne" Dedim. Ve gurur eksik kalır mı?Asla "Ne senin kartına bakacam be Allah Allah manyağa bak tıhğ tığh" Dedi sonra devam etti. "Bu gençlik nereye gidiyor tövbe anam".Onur abinin konuşması ile ona döndüm. " Deniz, abim vur şu salak gururun kafasına. "Dedi.Aslında vururdum. Fakat bir masaya baktım bir gurura öyle bir masada oturuyorduk ki masa şampiyonlar ligi gibiydi.Annem, babam, soğuk nevale abiler, amcalar ve ablalar vardı yapıştırsam nası zoert olurdum. Onur abide bakışlarımı görünce " Öff aman tamam be vurma devam et hadi. "dedi.Oynu bitirdik paralar çok karmaşık olmuştu valla giren cebe girmiş çıkan çıkmıştı.
Herkes odasına çekilmişti. Amcalarda bizde kalıyordu.Saat 00.45 civarı bir şeydi . Bende sıkıldığım için gruba yazmaya karar verdim. Bu bir kaç kız arkadaşım ile aramızda olan bir gruptu
Analar sözünü tutar hako😜✌
Siz:Nörüyonuz Allah'ın adamları
Salvasel:vayy deniz bacı sen buralara uğrarmıydın beya
Siz:tabi olm ne sandın
Karadelen kardelen:Seleme ceneme deniz
Siz:SELAMM
Begombil bengisu :sanada selam denis
Siz:denis ne ya
Saygılı kasap Ayşerose:knk yabancıların denizi
Siz:Vay canına
Şakşakçıbaşak:ln yrn ödv vr mı
Siz:knk sen klavye özürlüsü müsün?
Şakşakçıbaşak:YOK KNK YA
Siz:KIZIM SENİN BİR AYARIN YOK MU!!?
Şakşakçısı:Var deniz oldu mu
Siz:Oldu.
Asena fatoş:gidin zıbarın be gece gece
Siz:ok bye😘
Salvasel:ıyy atma şunu be
Siz:asel seni özellikle çok öpüom😍🥰😘😛😛😜😝😛🤩😻😽😸☺😊🙂🙃😉😌
Salvasel:öğk
Yazması ile mesajlaşmadan çıktım. Yukarıdan mesaj gelmişti baktığımda
Nazlıcan serin yayla çiçeği🌿🌱
Yarın okula kulaklığını getir okulda kalak
Siz: Ok
Kulaklığımı da çantaya koyup uyudum.
Yerimde hissettiğim sıcaklık ile kalktım. Hava daha aydınlanmamıştı. Telefona uzanıp saate baktığımda saat 04.03 geçiyordu. Ama sıcaklık gitmemişti. Yorganı üstümden çektikten sonra üstümün ve yorganın ıslak olduğunu gördüm. Elimi alnıma atınca elime ter gelmesi ile terlediğimi anladım. Valla kalkınca duş yapardım şimdi uğraşamazdım.Su almak için yerimden kalkarak mutfağa doğru adımladım hiç bana göre değildi gece evde gezmek. Yavaş yavaş merdivenlere doğru ilerlemeye başladım.
Tırsmıyorda değildim şimdi bir şey çıksa tahtalı köye kavuşurdum. Yavaş yavaş merdivenlerden inerken arkamdan adım sesi gelmesi ile oraya döndüm ama kimse yoktu. Ayağıma değen şey ile geriye kaçınca az kalsın düşüyordum. Meğersem bu bizim küçük hamiş tavşanımız baldı.Balla birlikte merdivenlerden aşağı inmeye başladık. Aşağı indik ve mutfağa girdik. Mutfak dolabıma doğru ilerledim. Dolaba baktığımda sürahi üst taraftaydı. Yan tarafında ise tencere vardı. Ama sorun şu ki boyum yetişmiyordu. Çünkü en üstteydi. Etrafıma baktığımda adanın etrafındaki sandalyelerden aldım ve üstüne çıktım ama hala görünmüyordu. İyice uzamaya çalıştım.Elimi rafa koydum ve sürahiyi bulmaya çalışırken. Elimin tencereye çarpması ile burnumun tam üstüne tencere düşmesi ile kendimi yerde buldum.
Bölüm nasıldı cenemlerrr(oy verirseniz sevinirimmm) ben kaçar bye😙💖💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şaka Midurrr??
JugendliteraturNe yapacaktım bir taraftan 14 yıldır anne-baba bildiğim kişilerin beni evlatlık almasına mı şaşıracaktım yoksa beni bile istiye yetimhane ye bırakan ailemin beni tekrar istemelerine mi?yada öz sandığım ailenin beni hemen göndermek istemesine mi? Di...