Bölüm 13 (Hamileyim)

346 32 3
                                    

Baran'dan

("-Sabah uyandımda Dilan hala uyuyordu. Onu izlemeye başladım. Dilan acı çekerken benim kalbim sızlıyordu. Uzun uzun bakınca birden Dilan titremeye başladı ve uykuda konuşmayı başladı. Hala titriyordu. Kolunda hafifçe salladım ama hala uyanmamıştı, taki birden yataktan kalktı ağlayarak. Hemen bana döndü ve sımsık sarıldı bana.

-Ba..Baran burdasın yanımdasın. Ohhh çok şükür çok korkutum çokk.

-Geçti güzelim geçti bak ben yanındayım herzaman da öyle olacağım söz.

-Seni çok seviyorum biliyor musun?

-Bende seni gülüm.

(Tam öpmeye yaklaştımda Dilan eliyle azını kapatı ve hemen lavobayo gitti. Bende peşinden gittim. Lavobayo doğru giiti ve kusmaya başladı. )

- Güzelim ne oldu iyi misin?Hastaneye gidelim mi?

-Yok canım ne gerek var geçer.

-Nısıl geçer be gülüm bak bem beyaz oldun.

-Iyim gerçekten hayatım vallah.

-Peki gülüm sen yat ben seni yemek getirmeye gidiyorum.

-Yok canım soğrun yok ben aşağı inecem.

-Emin misin gülüm?

-Eminin gerçekten.

(Banyoda tam çıkacakken Dilan birden durdu yere düşecekti sanki?)

-Gülüm bu böyle olamayacak hadi hastaneye gidecez.

-Baran bak aşkım ben iyim böyle şeyler oluyor şimdi. Ben  bugünler çok stres yaşadım bunu en iyi sen biliyorsun demi?

-Evet ama..

-Bana seviyorsan gitmeyeceiz ben iyim gerçekten.

-Tamam güzelim tamam öyle olsun.

(Aşağı indik ve yemek yemek için oturduk)

Dilan'dan

("-Yemek masasında oturduk ama ben hiç iştah yoktum. Baran bunu farketi ve bana döndü)

-Gülüm niye yemiyorsun?

-Iştah yokum.

Asya - Kızım sen iyi misin yerngin gitmiş bembeyaz olmuşsun.

-Iyim gerçekten.

-Bu nısıl bir iylik ve gülüm sabah iyi değildin ben orda olamasaydım bayılıcaktın.

-Oğlum niye hastaneye gitmiyorsunuz.

-Dilan istemiyor o yüzden .

-Neden ki kızım. Önemlisi sen iyi olman bi giddin hastaneye

-Yok anneciğim vallah bir şeyim yokum stresten oldu heralde.

-Peki kızım peki inşallah öyledir. Ama sen yine birşeyler ye.

(Bir şeyler yemeye başladım ama yine middem bulanmaya başladı. Baran bunu anladı. Tam masada kalkacaktım baṣım döndü .)

Baran'dan
(Dilan yere düştü. O an çok korkmuştum hemen kucağıma aldım ve hasaneye gittik. Hastaneye gittik , ve Dilana acilde aldılar. Acilden 20 dk sonra çıktı. Serumu takmışlar ve normal odaya aldılar. Dilan hala baygın haldeymiṣ. Içeri doktor girdi analiz sonuçları çıkmıştı .Tam benle konuşacakken Dilan uyandı.)

-Baran nerdeyim ben.

-Geçti gülüm geçti hastanedeyiz.

-Ne oldu bana?

-Bizde anlamadık birden bayıldı bende hastaneye getirdim. Şmdi öğrenicez ney oldu.

(O sırada doktor konuştu.)

-Doktor:Analiz sonuçları çıktılar .Endişeleyecek bir durum yok aksine güzel bir haberim var sizin için.Dilan hanım 2 haftalık hamile. Tekrar geçmiş olsun.

(Doktor odaya çıktı)

(Dilana döndüm ve onu bakmaya başladım. O da bana bakıyordu. )

-Güzelim..

-Ba..Baran biz şimdi annebaba oluyoruz?Ben hamileyim?

-Evet gülüm (dedim ve sarıldım onu. O da bana sımsık sarıldı bana. Baṣtan çok mutlu olmuştu bende öyle ama sonra yüzü düştü sanki.)

-Güzelim ne oldu niye üzüldün?

-Yok üzülmedim sadece biraz endişeyim.

-Neden ki güzelim ?

-E şimdi ben hamileyim ,9 ay sonra çucuk doğucak ama ben korkuyorum. Ya bana ya bizi birşey olursa bebek yalnız mı kalacak?

- Gülüm ben seni korkunu anlıyorum sen anneni ve babana olanlardan korkuyorsun ama bana güzen hiçbirşey olamayak hiçbirimizi gerçekten. Bana güven.

-Sana güveniyorum (dedi ve sarıldı. Eve döndük ve herkes bizi bekloyoru. Haberlerizi verdik . Herkes çok sevinmişti.)

Yeni bölüm 18 oy sonra❤️

Hayatım AnlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin