Baran'dan
(Abim ve yenge odada çıkınca yine Dilan ile baş başa kaldık.Ona yaklaştım ve alnını öptüm)-Baran:Güzelim daha iyi misin şimdi bir şey istiyorsun mu,bir ṣeyler ihtiyacın var mı?
-Dilan:Yok aşkım vallah iyim gerçekten , merak edecek bir şey yok gerçekten .Merak etme zaten yeterice beni için endişelendin,artık seni üzülmenin istemiyorum.Benim yüzden sen üzülme olur mu?
-Gülüm ne diyorsun sen,ben sadece senin iyliğini düşünüyorum,yani burda senin suçun değin,sen kendini üzme benim için.Eğer sen iysin ben daha iyim ,eğer sen mutluysun ben daha mutluyum.Tamam mı(O sırada Dilanın gözleri dolmuştu).
Meleğim ne oldu niye ağlıyorsun?
-Baran çok teşekür ederim bana böyle hissetmemi saladın için.Sen benim hayatımda bir mucize gibi girdin ve her zaman öyle kalacaksın,benim için en güzel mucize.Eğer daha önce öleceğim belki bu kadar üzülmezdim ama eğer bu sefer bir şey olsaydı kendimi başka dünyada bile affetmezdim,neden biliyor musun?Çünkü hiçbir zaman cesaret almayacaktım seni sevdiğine söylemek.Iyi kii sen konuṣtun,iyi ki bana sevdin.Sana sonuna kadar teşekür ederim BARAN KARABEY.
-Bende seni çooookkk seviyorum güzelim ama ben sana ne dedim ölümü bir daha azına almayacaksın.Sende bana hayatımı güzelleştin , çok ama çok teşekür ederim iyi ki karşıma çıktın,iyi ki bana sevdin,iyi ki sevgilim oldun.Bende seni çok seviyorum DILAN YILLMAZ .SONUNA KADAR🥹(dedim ve sımsık sarıldım onu)Dilan'dan
(Baranı sarılıyordum,ve birden kapı açtı .Hemen birbirlemizden ayrıldık.Gelen Asya teyzeydi.
-Asya:Dilan güzelim nısılsın?
-Iyim Asya teyze iyim.
-Bize çok korkutun güzelim,Allah seni bize bağışladı.Çok geçmiş olsun güzelim.
-Çok teşekür ederim Asya teyse.(O sırada Asya teyze Barana baktı ve Baran konuştu)
-Anneciğim senin istedin oldu.(Birden Barana döndüm ,şaşkın bir yüz ifade ile görüyordum onu,çok utanmıştım)
-Yaa gerçekten mi çokkkk sevindim gerçekten. Sonunda ikinizide doğru yolunuzu bulduk.(O anda kırp kırımız oldum,Baran ve Asya teyze bunu fark eti)Kızım sen niye utanıyorsun aşk çok güzel bir duygu herkes yaşar ona sen çekinme olur mu ben sizi hep arkanızdayım
-Çok sağol Asya teyze.
-Neyse ben sana daha fazla yormayım kızım.Tekrar geçmiş olsun.(dedi ve çıktı)
-Güzelim sen niye utandırdın az önce?
-Yani bir garip hissetim bilmiyorum bende.Yani biz daha dünden beri arkadaştık şimdi sevgili olduk,belki yalnîş anlar sandım.(Baran gülümsedi)
-Güzelim yok öyle bir şey annem sen çok seviyor bana bunu daha öncede söylemişti.Sen şimdi bunları düṣûnme olur mu.Haa buarada yarın çıkacaz burda.
-Yaaa ohh be sonunda.
-Evet gülüm.(Yine uyuya kalmıştım.Sabah kaltımda hastanede çıktık ve eve gittim)3 hafta sonra
Baran'dan
(Herkes bize iliṣkimize öğrenmiştik.Dilana çok seviyordum ve ona evlenme teklif etmeye karar verdim.Dilan da iyileşmişti.Evden çıktım ve Dilanın evinde gittim.Kapıya çaldım ve kapıyı Kumru teyze açtı)
-Hoş geldin oğlum.
-Hoş buldum Kumru teyze.Şey ben Dilan için geldim bir yere gidicektik de, evde mi şimdi?
-Evde oğlum evde sen salona geç ben onu çağrayım .
-Peki. (Salona geçtim Çağatay amcayı buluştum ve Dilan geldi .
-Hoş geldin Baran.
-Hoş buldum Dilan.Şey Çağatay amca eğer sen de kabul ediyorsan ben Dilanı bir yerde götürmek istiyorum
-Tbi gittin(Evden çıktık ve denize gittik ve Dilana evlenme teklif etim.O da kabul etti.Sımsık sarıldım ve öpüştükNısı oldu arkadaşlar? Yeni bölüm 7 oy ve 3 yorum sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım Anlamı
RomanceDilan ve Baran iki gençler. Onlar bir dügünde tanışacaklar ve bu karşılaşma ilk görüṣme aşk olacak. Peki aşk bu kadar güçlü bir duygu? Baran ve Dilan birbirlerini her zaman aşk bakacaklar?