Baran'dan
(-"Herkes odadan çıkınca Dilanı yanıma yaklaştım,ve şöyle dedim: )
- Güzelim sen kendini ne yapıyorsun böyle?
- Napıyorum ben aşkım?
- Bak canımın içi ben olanları öğrendim. Sen perişan olmuşsun benim yüzünden. Ben sen asla üzülmek isterken seni çok kırdım bu gün.
- Aşkım senin bir suçun yok ki hem senin yüzünden değil,ben sensiz yaşayamam o yüzden böyle oldu.(dedi ve gözlerinden yaşlar akmaya başladı.)
-Güzelim sen çok mu korktun bana bir şey olacak diye?
-Hemde çok. Baran ben senzin yaşayamam ölürüm.
-Şşş bunu duymamam olayım o lafı birdaha azından çıkarma ben seni hep yanında olacağım hiçbirimiz ölmeyecek anlaşıldı mı?
-Peki bir daha söylemeyeceğim söz. Baran..
-Söyle meleğim.
-Iyi ki varsın ,iyi ki yanımdasın ,iyi ki kocamsın.
-Sende gülüm sende iyi ki karımsın. Aşkım sen dışardayken doktor geldi iyim oldumu söyledi ve yarın çıkacak burda.
-Tamam aşkım ben ilgilenerim seni için evde.
-Yok sen zahvet etmeyeceksin hem bebeğimiz için düşeceksin.
-Ya merak etme ben merak ederim sizi ikiniz için.
-Ama..
-Aması yok anlaştık.
-Peki ama kendini yormayacaksın yoksa bozuşsuruz ona göre.
-Peki peki yormayacağım.
Dilan'dan
(-"Saat dokub buçuktu ve Baran uyuyordu ben ise gözümden uyky gelmiyordu. Bir an annem ve babam öldü günü hatırladım. Bu sefer Baranıda kaybedemezdim yaşayamazdım. Sesizce ağlamaya başladım. Baran yavaşca gözlerini açmayı başladı ve ben hemen gözlerimi sildim ve aya kalktım.)
- Aşkım sen iyi misin niye uyandın bir yerin mi ağrıyor.
-Yok canımbenim iyim ben ama sen iyi değilsin.
-Ben iyim canım sen nerden çıkardın bunu.
-Ben seni tanımıyorum be güzelim hem seni anlıyorum. Sen anneni be babanın olanları düşünüyorsun ama ben sana söz veriyorum bana hiçbirşey olmayacak biz hep iyi olacağız ama sende bana sözünü vereceksin bir daha ağlamayacaksın .
-Ama..(derken bana bakıyordu ama sonra peki dedim ve sarıldım onu. Kapı çaldı ve içeri Ramo abi Kudret baba ve Sibel girdi içeri.)
-Hoş geldiniz.
-Hoş bulduk kızım. Oğlum nısılsın peki sen kızım nısılsın daha iyi misin şimdi.
-Baran: Iyim baba merak etmeyin daha iyim.
-Iyiz Kudret baba merak etme. Asya anne iyi mi?
-Iyi kızım ama biraz üzgündü burda gelmek istemedi çünkü senide üzülmek istemedi Baranıda bu halde görmeye istemiyordu. Neyse sen onu için düşünme sen kendi ve bebeğini için düşün kızım. Sen çok iyi biliyorsun durumunu.
-Evet ama elimde değil.(dedim sesim titriyerek.)
-Biliyoruz kızım ama sen böyle yaparsan sonu kötü olur Allah korusun.
-Peki Kudret baba anladım ben daha dikatli olacağım.
-Olur kızım sen şimdi eve geç Sibel ile o yüzden geldik biz . Siz gidin ben Ramo ile burda kalırız alkıb burda kalmasın.
-Ama..
-Babam doğru söylüyor bebeğim sen eve git güzelce dinlen yarın sabah gelirsin yada evde beklersin beni.
-Ama yanlız bırakamam seni.
-Güzelim merak etme bak abim ve babam yanımda hem ben yarın gelicem.
-Peki öyle olsun.
(Hastaneye çıktık ve eve döndük .Bir duş yaptım ve yata yatım ama aklım hala Barandaydı. Kapı çaldı ve içeri Sibel girdi.)
-Kuzum nısılsın?
-Iyi değilim Siboşum.
-Ne oldu canım karnın ağrıyor mu?
-Yok aklım Baranda.
-Bak canımıniçi Baran iyi zaten Ramo ve Kudret baba orda merak etme.
-Siboş Ramo abi benim için arayacak mısın. Onu rahatsız etmek istemiyorum.
-Peki gülüm.(dedi ve Ramo abi aradı. Baran uyuyordu iyidi. Buna gördümde daha rahatladım ve Sibeli teşekür etim Ramo abiyi aradı için. Daha sonra Sibel odada çıktı ve ben uymayı yatım. Sabah erken kaltım ve Kudret babayı ağradım Baranın durumu öğrenmek için. Baan daha iydi . Arabaya bindim ve hastaneye gittim. Baran o zaman hazırlamıştı.)
-Meleğim hoş geldin.
-Hoş buldum aşkım daha iyi misin.
-Iyim gülüm çimdi çıkacaz.(dedi ve öyle oldu hastanede çıktık ve evimize döndük. Odamıza gittik ve Baranı sımsık sarıldım .)
Nısıl oldu arkadaşlar?? ❤️♥️Yeni bölüm 25 oy sonra❤️😘🙏💜🫶🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım Anlamı
RomantizmDilan ve Baran iki gençler. Onlar bir dügünde tanışacaklar ve bu karşılaşma ilk görüṣme aşk olacak. Peki aşk bu kadar güçlü bir duygu? Baran ve Dilan birbirlerini her zaman aşk bakacaklar?