Bölüm 17 ( Iyi ki doğudun )

234 29 14
                                    

Baran'dan

(-"Yukarı çıkacaktım ve Dilanın yanına gidecektim. Mervidenlere çıkarken Sibel yenge karşıma çıktı ve kolumdan tutu.)

-Yenge bir şey mi oldu?

-Dilan ile konuştum.  Neden üzüldünü anladım.

-Niye üzülmüş.

-Ee onun doğum günüsü geliyor ya?

-Evet.

-O da sen onun doğum günün unutun düşünüyor.

-Ciddi misin sen?

-Evet Dilan bana öyle söyledi.

-Yaaa kıyamam ben onu.

-E napıcaksın söyleyecek misin?

-Ama sürpriz olsun istemiştim ama eğer Dilan üzülürse ben onun üzümesine dayanamam,kıyamam onu.

-Biliyorum ama bence sürpriz olsun daha güzel olur.

-Doğru diyorsun yenge neyse ben idaedecem,bir yolu bulucağım onu üzmemek için. Çok teşekür ederim yenge.

-Rica ederim Barancığım.

(Dedi ve aşağı indi bende Dilanın yanına gittim. Odaya girdimde yemeğini tam bitirmiş.)

-Aşkım sen yedin mi?

-Yok güzelim aç değilim şimdilik.

-Ama olur mu öyle şey yemen lazım.

-Merak etme gülüm yiyecem ama şimdi değil daha sonra. Şimdi sadece seninle kalmak istiyorum. Çok özlüyorum seni. Bir an bile yanımdan ayrılman istemiyorum.

-Yaa bende aşkım hep senin yanında olmak istiyorum.(Dedi ve bana yaklaşarak sarıldı bana. Bende sarıldım onu. )

-Ne dersin güzelim bi film izliyel8m mi?

-Ya evet süper olur gerçekten. Peki ne izliyelim?

-Bilmem sen seç ne istersen.

-Romantik komedi izliyelim mi yada sadece romantik?

-Hep romamtik komedi bugün sadece romantik izlesek mi?

-Olur izilyelim. ( Ben laptopumu aldım ve filmi açtım . Çok güzel bir filmdi. Dilan da çok beğenmiş. Filmi bittikten sonra Dilan kolarımdan uyuya kalmış. Bende uymaya çalıştım. Sabah bende Dilan uyanmış ve hazırlanıyordu.)

-Günaydın güzelim.

-Günaydın aşkımm (dedi ve bana yaklaştı ve yanaımı öptü.)

-Ooo karıcım bugün hem erkencinuz hem çok enerjiksiniz.

-Evet öyleyim kocacım. Hadi ama sende kalk beraber aşağı inelim.

-Peki hatun kalktık.  (Yataktan kalktım hazırlandım ve Dilan ile aşağı indik.)

-Günaydın herkese.

-Günaydın çocuklar.

Ramo:Dilan abiciğim nısılsın  bebeğimiz nısıl?

-Iyiz ikimizde Rama abi teşekür ederim.

-Iyi olamızı çok sevindim.

Dilan'dan.

(Yemeğimizi yedik ve salona geçtık bir kahve içtik ve daha sonra Baran şirkete gitti. Nerdeyse akşam oluyoru. Çok yorgundum ve odama gittik tam yata yatımda Baran içere girdi . Yataktan kalkıcaktım ama Baran izin vermedi.Elinde bir kutu vardı .)

-Kalkama güzelim kalkma . Sen iyi misin ?

-Iyim sadece biraz yorgunum.

-Güzelim sen bu günler fazla yorgunsun sanki bi hastaneye gidelim mi? Bir kontrol yapalım.

-Yok aşkım gerek yok.

-Ama..

-Iyi aşkım gerçekten gerek yok.

-Emin misin gülüm?

-Eminim aşkım eminim dee.. o kutuda ne var?

-Haa bu senin için.

-Benim için mi??

-Evet . Bi aç bakalım.

-Peki (dedim ve açtım. Içinde birkaç pambuk ṣekeri vardı. Onları görünce çok multu olmuştum.)

-Yaaaaaaa bunlar ,ben bunları çok severim. (dedim ve Baranın boynun sardım)

-Dur kızım dur düşecez dedi. (Ve öyle oldu ikimizide yata düştük.)

-Pardon.

-Soğrun değil.(dedi bende kalktım ve pambuk şekerleri yemeye başladım Baranada verdim.

(Sabah uyandımda Baran yanımda yoktu. Bana bir mektup yazmış. Mektupte şöyle diyordu:"Gülüm ben şirkete geçiyorum bugün heç gelicem. Beni bekleme uyu sen. "
Bunu okudumda çok üzüldüm çünkü bugün doğum günüydü ve o unutmuş
Aşağı indim ve evde sadece Sibeldi.

-Kuzucuğum günaydın niye yüzün gitmiş.

-Baran gitmiş benim doğum günüm bugün oldunu unutmuş akşam geç gelicekmiş.

-Aa öyle mii? Ya üzülme biz beraber çıkalım zaten evden kimse yok. Kahvaltımızı yapalım ,alışverişte çıkalıl ve sonra eylenmeye.

-Vallah mı?

-Vallah.

-Peki (dedim ve kahvaltıdan sonra konaktan çıktık. Ben bir elbiseye aldım ve bir restorana gittik Sibel ile. Restoranda biraz karanlıktı içere girdik ve biran herkes bir ses ile "Sürprizzz"dedile. Çok sevindim. Baran ve onun ailesiydi. Unutmamışlar . Birden gözlerim doldu ve ağlamaya başladım. Baran bana yaklaştı ve sımsık sarıldı bana.)

-Ağlama gülüm ben seni ağlamanı dayanamam

-Ben..ben sen unutun sandım.

-Ben seni doğum gününe unututumuyum hiç?

-Çok...çok teşekür ederim.(Herkes ile sarıldıktan ve hediyeleri verdikten sonra sıra Barana geldi. Bir kolye tasarmış benim adım ile çok güzeldi.

-Çok güzel bu çok teşekür ederim sevgilim.

-Rica ederim güzelim senin için tasırladım. Ama sadece bunu ile bırakıcağım sanma bir yere gidecez daha (dedi kulağıma fıstıryalak ve güldü bende gülümsedim ama kendime vermedim.)

Yeni bölüm 20 oy sonra.❤️❤️😘 Nısıl olmuş arkadaşlar??😘

Hayatım AnlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin