Dilan'dan
-Dilan:Evet sen beni???
-Baran:Dilan , ben sana aşık oldum, seni ilk gördüm an beri seni çok ama çok sevdim.Dilan sen benim en değerli şeyim oldun en güzel hazinem oldun.Biliyorum biz yeni tanıştık ama ben sana aşık oldum hemde çok.
-Dilan: Şey Baran..
-Baran:Bana sadece arkadaşın olarak görüyorsan senin fikrine saygı duyuyorum ama ben bu duyguya daha çok içimde tutamazdım.Neyse sen çimdi çıkıyorum sen dinlen.(Tam çıkıcakken onu seslendim)
-Dilan:Baran dur bir saniye sana birşey söyleyecem.(Geri döndü ve sandalye oturdu)Baran aslında ben seni arkadaşın olarak görmüyorum,hiçbir zaman da öyle görmedim seni.Baran bende seni seviyorum hemde çok seni ilk gördüm an kalbim başka atmayı başladı,bunu sana söylemek çok isterdim ama korktum biraz da utandım.
-Baran:Peki neden korktun güzelim?
-Dilan:Seni cevapından korktum,duygularından korktum,eğer sana bunu söyleseydim belki seni kaybedebilirdim ama yanılmışım hemde çok.(O sırada Baran bana yaklaştı ve sarıldı . Ben de onu sarıldım ama onu sarılırken biraz canım acıdı.)
-Baran:Güzelim iyi misin canını mı acıdım?
-Yok canım çok acımadı de..biz şu an sevgili mi olduk?(dedim gülümseyerek o da gülümsedi)
-Öyle oldu galiba (ve yine bana sarıldı vende sarıldım)Hadi güzelim sen şimdi dilnen çok korkunç bir olay yaşadın .
-Bana tam ne oldunu söyleyecek misin?
-Başka bir zaman güzelim sen şimdi dinlen .(dedi ,yaklaştı ve alnımı öptü)
-Peki aşkım öyle olsun.Baran'dan
-Dilan uyuyordu ve içeri Sibel abla ve abim girdi .
-Sibel:Baran nısıl Dilan?Söyledin mi?
-Daha iyi Sibel abla daha iyi.Evet söyledim.
-Sibel:Yaaa çok sevindim canım.Umarım çok mutlu olursunuz.
-Ramo: Inşallah de..neyi söyledin sen?
-Ben Dilan ona olan aşkımı itiraf etim.
-Ramo:Vallah mı?
-Evet.
-Ramo :Çok sevindim kardeşim,peki Dilan ne dedi?
-O da bana seviyor.
-Ramo:O zaman süper bir haber bu.Dilan iyleşince bir kutlama yapalım mutlaka
-Olur olur yaparız ama en önemlisi Dilan iyi olmasın.
-Sibel:Haklısın canım.
(Dilan gözlerini açmayı başladı ama iyi görünmüyordu)
-Sibel:Dilan güzelim çok şükür iysin demi?
-Iyim iyim ama başım çok ağırmayı başladı.
-Baran:Dilan canım iyi misin nerde acıyor?(dedim ve bana nerde acıdını söyledi).Dur güzelim brkle ben doktoru çağrayım.(Doktoru çağırdım ve içeri girdik .Doktor yarasına baktı,birşey yoktu çok şükür)
-Doktor:Merak etmeyin endişrlenecek bir durum yok .Kafası ağırması çok normal.Dilan hanım çok zor bir amilyat geçirdi.Bem şimdi bir sakinleştirici vericeğim ve daha iyi olacak merat etmeyin
-Baran:Peki doktor beyi sağolun.(Dedim ve doktor dışara çıktı)
-Sibel:Ramo biz de çıkalım Dilanı daha fazla yormayalım ama birşey olursa bize arayın mı?
-Dilan:Olur canım ararız(Abimler odada çıktı ve yinede baş başayız)Nısıl oldu aṣkolarım??Yeni bölüm 7 oy sonra♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım Anlamı
RomanceDilan ve Baran iki gençler. Onlar bir dügünde tanışacaklar ve bu karşılaşma ilk görüṣme aşk olacak. Peki aşk bu kadar güçlü bir duygu? Baran ve Dilan birbirlerini her zaman aşk bakacaklar?