Baran'dan
-(Dilanın cevabını duyunca çok sevindim. Onu anneye olmayı çok yakışırdı. Bende çok istiyordum bir çocumuz olsun ama Dilan utandını anladım ve daha çok utanmasını istemedim. Bir şey demedim.
O sırada Leyla konuştu.)- Dilancığım eminim ki sen çok güzel ve çok iyi bir anne olacaksın .
- Teşekür ederim canım sende çok iyi bir annesin hata benden daha mükenmelsin.-Asya: Çok ta yakışıyor gelinime.
(Dilan utanmaya başladı bende bunu anladım o yüzden bu sohbeti kestim ve dedim.)-Eminim öyle olacak beni karım bu dünyaya melek gibi gelmiş,ama o ne zaman isterse o zaman olacak. Biz şimdi sizin müsadinini istiyebilirmiyiz,bizim bir kaç bavulumuz hazırlanmamız gerekir
- Tabi oğlum müsade sizin.
(Dilan ile odaya gittik ve konuşmayı başladık.)-Gülüm bir soru sorabilirmiyim?
-Tabi aşkım söyle.
-Sen gerçekten bir çoucumuz olsun istiyor musun?
-Yani bilmiyorum daha erken ama ben çocukları hep severdim hala da severim. Peki sen gerçekten seviyormusun? Orda dedin için sordum bende yalnış anlama lütfen.
-Yok gülüm ne yalnış anlaşıcam ben. Bende çok istiyorum bir çocumuz olsun.
-Yani biraz erken değil mi sence?
- Güzelim merak etme eğer sen kendini hazır istemiyorsun ben sana zor durumda sokmam merak etme olur mu?
-Sen çok güzel bir insansın,teşekür ederim aşkım.
-Gülüm benim için en önemlisi sen iyi ve mutlu olmasın ben o zaman çok mutluyum. Ben senin hazır olmanı belkeyeceğim ve o gün gelene kadar sabırsızla bekleyeceğim.(Dilan bana yaklaştı ve öptü)
-Habi bakalım o zaman valizlerimizi hazırlayalım. Yarın erken çıkacaz.
Dilan'dan
-(Valizlerimizi hazırlandık ve aşağı indik. Yemek vaktinde biraz zaman kalmış. Yemek masasında oturduk ve yemeimizi yedik ,bir kahvede içtin ve odamıza gittik. Yata yatık ve uyuduk. Sabah benden önce Baran uyanmıṣ, hazırlanmış ve benim saçlarımı okşuyordu. Gözlerimi açtım.)
-Günaydın meleğim.
- Günaydın aşkım. Erken kakmışsın.
- Evet öyle oldu.
-Bende kalkayım hazırlanırım ve çıkarız.
(Hazılandım ve aşağı indik herkes ile vedalaştık ve evden çıktık. Uçağa bindik ve Mardine gittik. O kadar güzel bir şehirdi kii büyülenmiştim. Otele gittik valizlerimizi bıraktık ve yürmeye çıktık.)
-Baran'dan
(Dilanı öyle mutlu görünce bende mutlu oluyordum. O kadar güzel gülüsüyordu ki gözlerimi alamıyordum ondan. Dilan bunu fark etti ve bana döndü.)-Aşkım bir şey mi oldu? Niye öyle bakıyorsun?
-Çok güzelsin o yüzden.
-Yaaaa yerim seni,sende çok yakışıklısın.
(Dilana döndüm ve dudağına küçük bir buse kondurdum o da karşılık verdi. Çok yerlere gezdik ve yine otele döndük. Otelde o akşam parti vardı Dilan bana döndü ve sordu.
-Aşkım biz de katılsak mı?
-Eğer istiyorsan tabi kii.
-Çok istiyorum.
-Peki güzelim.
(Odamıza çıktık hazırlandık ve parti olacağın yete gittik.)
- Güzelim sen hiç sahroş oldun mu?
-Yani daha önce içtim ama sahroş olmadım. Peki sen?
-Bende senin gibi ama istersen bu gece beraber sahroş olalım mı?
-Bana uyar en azında sen yanımdasın.
(Dedi ve gülümsedi bende gülümsedim ve içmeye başladık.Çok içtik ve o sırada Dilan bana şöyle söyledi.)
-Baran biliyor musun ben daha hic bir zaman aşık olmadım sen benim ilk aşkımsın. Her zaman yanımda olmanı istiyorum. Seninle her şey yapmak istiyorum sadece seni istiyorum.
-Bende seni çok seviyorum seni. Sen benimsim (dedim ve öptüm o da karşılık verdi ve sonra benden ayrıldık.)
-Bence bunu yukarı devam etsek mi?
-Bende tam şimdi soracaktım.
( Odamızda gittik,kapıya kapatım ve çok sert öpüşmeye başladık. Dilanı kucağıma aldım ve yata yatım )
Yeni bölüm 18 oy sonra♥️♥️😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım Anlamı
RomanceDilan ve Baran iki gençler. Onlar bir dügünde tanışacaklar ve bu karşılaşma ilk görüṣme aşk olacak. Peki aşk bu kadar güçlü bir duygu? Baran ve Dilan birbirlerini her zaman aşk bakacaklar?