Bölüm 2(Aşk itrafı mı geliyor?

375 21 1
                                    

Baran'dan(Içeri girdik ve masamızda geçtik o sırda Dilan'la göz göze geldik.O kadar güzeldi ki gözlerimi alamıyordum ondan . Herkes dans etmeye başladıkça biz de baş başa kaldık masada. Ona yaklaştım:
-Baran:Asılnda biz yeni tanıştık biliyorum ,ama sanada uyarsa bu dansı bana lütfedermisin?
-Dilan:Aslında olur.(Dedi ve dans etmeye başladık.O gün sadece o anda kalmak istedim.)
Asya onları birlikte görünce çok mutlu oldu.Dilanın anneside öyle.Dans bitikten sonra dügün de bitti,herkes keni evilerinde gittiler ama Dilan ve Baranın aklı hala o dansta kaldı.Yarın akşam Asya,Dilanın  ailesine yemek içik çagırdı. O yemekte Dilan da vardı.Yemekten sonra herkes idler için konuşuyordu .Ama Dilan ve Baran kenfi lerinin muhabet etmeye başladılar .
-Baran: Sen ne içik olumuştun?
-Dilan:Ben eczacı için okumuştum.
-Baran:Okulunu bitirdin mi ?
-Dilan:Evet bitirdim. Peki sen ne okumuştun?
-Baran:Ben Amerikada okumuştum dpnra geldikten sonra şirkete geçtim.Orda çalışıyorum şimdi.
-Dilan:Aa güzel bir iş aslında ama zor bence .
-Baran:Evet biraz zor ama güzel.Yani her iş kendi sıkıntıları var .
-Dilan:Evet öyledir
Dilandan:Muhabete dalmışken bizimkileri kalktı.Herkes ile vedalaştım sonra sıra Barana geldi. Sarıldıklatan eve gitim yata yatım ama aklım hala Baran'daydı.
Barandan:Yata yatım ve Dilan içik düşünüyordum. Duygularımdan artık emindim.Onu seviyordum❤️.

-Yarin Kumru ve Asya birlikte görüştüler .Ikiside anlamış ki Baran ve Dilan birbirlerini seviyorlardı, ve onlar ile konuşmak karar verdiler .Eve gitikten sonra Bilan ve Dilan ile konuştular ve ikiside aynı cevabı aldılar .
- Alo, Kumru
-Efendim Asya
-Ben Baran ile konuştuk ,sen peki Dilana sordun mu?
-Evet evet konuştum.
-Peki ne cevapı aldın?Çünkü Baran onu seviyor .
-Aa öyle mi, bende ayni cevapı aldım
-Bu çok güzel bir haber gerçekten.
-Evet bende öyle diyorum ama bence biraz kendi halinde bırakmak lazım , eminim ki dayanmayacak ve konuşacaklar.
-Evet en doğrusu bu.
(Biraz konuştan sonra telefonlarını kapatılar.Akşam olmuştu ve Baran eve geldi.Y5emet yedikten sonra çalışma odasına geçti , o sırada içerde Asya girdi
-Oğlum müsait misin?
-Senin için her zaman müsaitim ben annem(dedim ve gülümsedim ,annemde gülümsedi)
-Oğlum ben bugün konuştuklarımızı hatırladım da ,ve anlatamam ne kadar sevindimi.Onu gerçekten çok mu seviyorsun ooğlum?
-Evet anne gerçekten çok seviyorum Dilanı.Ama o bana karşı birşey hissetiyor mu bilmiyorum.Konuşma istiyorum ama korkuyorum.
-Neden yavrum?
-Cevapından korkuyorum.Belki bana sadece bir arkadaş göre görüyor, ne bileyim.(o sırada annem gülmeye başladı)Anne sen neden gülüyorsun bem ciddiyim
-Biliyorum oğlum ama ondan gülmüyorum ,şu halinizden gülüyorum.
-Ne demek şimdi bu?
-Bu demek ki Dilanda sevi seviyor.
-Nı-nısıl , gerçekten mi??
-Vallah
-Sen nerden öğrendin ki?
-Bugün Kumru ile planladık sizi sormaya bu soruyu o da kabul etti. O sorunca Dilam evet demiş yani o da seni seviyor ama utanıyor bunu sana söylemek.Neyse ben sana şimdi yalnız bırakıyorum ,düşünmek daha önemli şeyler var senin şu anda .
-  ( O sırada annem odadan çıktı.Kendilme gülmeye başladım .Çok mutlu olmuştum.Çalışma adasından çıktım ve yatak odama gittim ve yatım ama aklımda hala annem bana söyledi şeylerdi .O konu düşünerek uyuya kalmıştım.Sabah kalktımda Dilan ile konuşmak karar verdim .Aşağı indim ve herkese selam verdim.Yemek bittikten sonra annemi söylemeye karar verdim.
-Asya:Yaa çok sevindim oğlum çok doğru bir şey yapıyorsun .Sen bi ara kızı nerde oldunu belki bir yerlere gidersiniz .
-öyle yapıcam annem.Neyse ben bi Dilana arayım .
-Peki oğlum.
(Dilana aradım ve hemen açtı)
-Alo Dilan nısılsım?
-Iyim Baran sen nısılsın?
-Iyim bende teşekür ederim. Dilan aslında seninle önemli bir şey konuşmak istiyorum ama yü yüze olursa daha iyi olur.
-Peki olur ben şuan  arabadayım denize gifiyorum ,sorun olmasa orda gelir misin?
-peki geliyorum. Görüşürüz.(Tam o sırada büyük bir korkunç ses geldi . Anladım kütü bir şey oldunu)Alo Dilan duyurmusun beni?? Cevap ver bana lütfen ,iyi misin.(Telefondan ses gelmiyordum ve telefonu kapatım ve yola çıktım buluşucağımız yere gitmek için . O sırada telefonum çaldı.)

Sizce Dilana ne oldu?  Yeni bölüm 5 oy sonra 💜❤️

Hayatım AnlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin