Bölüm 8(Doyamıyorum)

421 25 1
                                    

"Baran'dan"

(Kahve içiyorduk Dilan ile ve bir an kapı çaldı.Gir dedimde içerde annem ve yenge girdi)

Asya:Oğlum eğer müsaitsiniz,tabi eğer Dilan kızım da istiyorsa biz bu gün kızlar ile dışara çıkalım mı,birşeyler  alarız.

Dilan:Vallah ben çok isterim.

Sibel:E süper o zaman,sen ne diyorsun enişten,karını bize verecek misin bi iki sat yada üç.

Baran:Tamam olur gidin,ama çok geç kalmayın.Bende şirkete gidicem şimdim

Asya:Peki oğlum merak etme.

Dilan:Peki o zaman ben çantamı alıyorum ve geliyorum.

(Dilan ile odamıza çıktık ve hazırlandık.Dilan tam oadadn çıkacaken kapıyı kapatım ve Dilanî fuvara yaslandım)

Dilan:Ne yanıyorsun acaba.
-Ne yapıyormuşum.
-Bunu işte.
-Ne işte(dedim ve dudaklarına bakmaya başladım o da dudalkarıma baktıkça küçük bir buse kondurdum)Seni çok özlicem.
-Yaa bende seni özlicem ama çok geç kalmayacağım söz,ama sende geç kalma olur mu?
-Olur aşkım.
-Çıkalımı şimdi daha fazla bekletmeyelim.
-Olur çıkalım(dedim ve çıktık)

Dilan'dan
(Sibel ve Asya anne ile alışverişe çıktık.Bir kaç kıyafetlerimiz aldık,sonra bir kahve içtik ve eve gittik.Eve gidince odama çıktım, ve yata yatım)

Baran'dan
(Eve döndümde Dilan salonda değildi.Odaya çıktım ve kapıyı açtım.Içeri girdimde Dilan uyuyordu.Yata oturdum ve saçlarını okşamaya başladım.Birden hareket etmeye başladı ve gözlerini açtı.
-Aşkım hoş geldin.
-Hoş buldum meleğim.Bugün çok yoruldun mu?
-Yok yorulmadım ama ben de anlamadım nısı uyuya kaldım.Neyse kalkalım mı?
-Olur yemekte az bir zaman kaldı sonuçta.
-Peki aşkım ben bi lavobayo gideyim,sonra ineriz.
-Olur güzelim
(Dilan çıktıktan sonra aşağı indik.Yemek yedik ve yine odamızda gittik.)

-Meleğim bir gelirmisin?
-Tabi ne oldu aşkım?
(Cekmeceden  bir kutuyu çıkardım ve Dilana uzandım)
-Bi bak bakalım beğenecek misin.
-Bu ne?
-Aç bakalım nedirn.
(Dilan kutuyu açtı.Içinde kolyeyi ve biletleri gördü.)
-Baran bunlar ne bu bu çok güzel. Çok teşekür ederim.
-Lafı bile olmaz.Biletleride gör.(Dilan biletleri açtı.Çok sevinmişti.)
-Baran bunlar Mardine gitmek için.
-Evet beğendin mi?
-Hemde çok.
(Dilan beni sıkıca sarıldı ve sonra dudağıma öptü,bende karşılık verdim.

Arkadaşlar biliyorum,bu bölümü uzun yazıcam dedim ama başım çok ağrıyor o yüzden bu kadar oldu.Umarım beğenirsiniz.Yeni bölüm 12 oy sonra♥️♥️

Hayatım AnlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin