Baran'dan
(-"Odamıza çıktık ve Dilan bana sımsık sarıldı bende ona öyle. )
-Sen için çok özledim gülüm.
-Bende seni için çok özledim aşkım. Sen ṣimdi burdasın yanımdasın en önemlisi bu benim için. Sen şimdi yat dinlen ben mutfaktan birşey alacağım ve gelicem aşkım.
-Peki gülüm (dedim ve bana yardım etti yatmak için ve odadan çıktı. Buçuk saat geçmişti ve Dilan gelmemişti. Tam yataktan kalkıcaken aşağı inmek için, odada Dilan girdi elinde bir tepsi ile.)
-Aşkım kusura bakma biraz geç kaldım.
-Soğrun değil güzelim merak etim sadece sana bir şey oldu.
-Yok yok iyim sana çorba yaptım sadece o yüzden biraz geç kaldım.
-Ama niye zahvet ediyorsun be güzelim.
-Ben yormam sen merak etme.(dedi ve gülümsedi.)
Aşkım yanıma geç (dedim ve yanıma oturdu ve ikimize çorba içtirmeye başladım.)-Ama ben bunu seni için yaptım.
-Bende, senide yemeni istiyorum.
-Ama...
-Aması yok. (dedim ve çorbayı içtik. Dilan yorgun gibi görünüyordu.)
Güzelim yorgunmusun sen?-Yok canım yorgun değil.
-Bak yine yalan söylüyorsun.
-Tamam tamam birza yorgunum.
-Sen dün gece uyudun mu?
-Şey ..ıhı uyudum.
-Yalan söyleme bana.
-Iyi peki uymadım çünkü uyuyamîyordum. Gözümden uyku gelmedi. Oda bomboştu. Çok kötüydü.
-Ben kıyamam seni.
-Bende seni.
-Bebeğimiz nısıl annesi.
-Iyi babası. Bu arada 1 hafta sonra kontrolum var hem bebeğimizi cinsiyetini öğreneceğiz.
-Ge..gerçekten mı?(heycan bir ses ile)
-Evettt.
-Ben çok mutu etin be sevgilim bu günü çok bekledim gerçekten.
-Bende sabırsızla bekliyorum.
(Nerdeyse akşam oluyordu. Yemeğimizi yedik ve uymayı yattık.)
1 Hafta sonra
Dilan'dan.
(-"Sabah erken kalktık ve kahvaltımız yaptık daha sonra evden çıktık ve hastaneye gittik. Kontolumuzu yaptık ve bebeğimizi kap atışlarını duyduk. Daha sonra doktor bebeğimizi cinsiyetini söyledi bizi. Kızımız ile opacaktık.)
-Yani biz şimdi bir..kız mı....olacak.??
-Ee..evettt kızımız olacak.(dedi ve sarıldı bana Baran bende onu sarıldım ve sonra hastaneden çıktık ve evimize gittik. Herkesi haberimizi verdik ve herkes çok mutlu olmuşlar.)
Yeni bölüm 25 oy sonra❤️Bölüm biraz kısa oldu ama hasta oldum için yorgundum. Sizi bu kadar bekletim için çokkk ama çok üzür dilerim umarım beğenirsiniz.❤️😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım Anlamı
RomanceDilan ve Baran iki gençler. Onlar bir dügünde tanışacaklar ve bu karşılaşma ilk görüṣme aşk olacak. Peki aşk bu kadar güçlü bir duygu? Baran ve Dilan birbirlerini her zaman aşk bakacaklar?