Baran'dan
("- Dilanı kucağıma aldım ve yata yatım.
O sırada yine çok sert öpmeye başladık. Birbirimize kıyafetleri çıkarmaya başladık . Boynunu öpmeye başladım. Daha sonra göğüslerini öpmeye başladım. Daha da aşağı indim ve kasıklarını öpmeye başadım. Kendimizden geçtik resmen.")Dilan'dan
("Uzun öpüştükten sonra Baranı içime hissetim. Canım çok yandı o yüzden tırnaklar ile Baranın kounu sıktım. Baran canım yakıtı anladı")
-Üzür dilerim aşkım daha dikatli olacağım (dedi ve yine öpüşmeye başladık. Uzun uzun seviştikten sonra beraber duşa girdik ve uymaya yatık. O sırada Barana yaklaştım)
- Aşkım sen demiştin ya bir çocumuz olsun. Hala aynı fikrindesin mi?-Tabi kii ben seninle bir çocum olsun çok istiyorum. Neden sordun ki?
-Yani belki garip gelecek ama bende bir çocumuz olsun istiyorum. O gün başka bir şey söyledim ama şimdi gerçekten bir çocumuz olsun isterim.
-Inşallah meleğim Inşallah (dedi ve bana yaklaştı ve dudağıma küçük bir buse kondurdu)
("Sabah Baran benden daha erken kalkmış ve beni izliyordu)
-Güzelim günaydın .
-Günaydın aşkım.
-Iyi uydun mu gece.
-Iyi iyi ama kendimi biraz yorgun hissetiyorum.
-Evet bende ama geçer.
- Elbette geçer. Neyse hadi bakalım kalkalım şimdi.
-Olur güzelim.
(Tam yataktan kalkacakken kasıklarıma büyük bir ağrı girdi ve yata oturdum. Baran gördü ve hemen yanıma geldi.
-Meleğim ne oldu niye böyle hemen oturdun yataktan. Bir şey mi oldu , bir yerin acıyor mu?
-Bende anlamadım birden kasıklarıma bir ağrı girdi ama geçti ṣimdi.
-Hastaneye gidelim mi? Dün gece seni çok yordum benim suçum , benim yüzümden oldu.
-Aṣkım senin bir suçun yok kii böyle şeyler olur ben Iyim çok iyim şimdi gerçekten.
-Emin misin.
-Evett hemde çok eminim hadi bakalım çıkalım şimdi malum burda son günümüz.
-Peki sen nısıl istersen güzelim.
Baran'dan
(Kahvaltımızı yaptıktan sonra dışara çıktık ve gitmedik yerleri gittik. Tüm gün gezdikten sonra akşam otele gittik ,yemeğimizi yedik ve uymayı yattık.
Sabah kalkınca kahvaltımızı yedik ve Istambula döndük .)Dilan'dan
("- Herkes bizi bekliyordu . Herkes selamleştik ve salona geçtik. Sohbet etmeye başladıkça benim telefonum çaldı. Arayan babamdı . Telefonu açtım.)
-Alo babacığım nısılsın?
(O sırada bir kız konuştu:Alo hanımefendim siz galiba Çağatay beyi kızısınız.
-Evet te.. sen kimsin.
-Ben sizi hastanede ağrıyorum banbanız ve anneniz kotkunç bir trafik kaza geçirmiş. Şimdi hastaneye kaldırdılar burda gelirsiniz daha iyi olur. Amilyata aldılar durum çok kritik.
-Peki taa..tamam hemen geliyorum (dedim ve ağlamayı başladım. Baran bana yaklaştı ve sordu, herkes neyim var sordular bende hemen hastaneye gittme gerekir söyledim. Baran ile hastaneye gittik ve biraz bekledik. Doktor operasyondan çıktı ve bana bir akrabam oldumu sordu. Bende evet dedim . Doktor bana dedi ki ikiside ölmüş. Artık tek başıma kaldım. Yere yığıldım , canım çok aciyordu ve ağlamaya başladım. Tek hatırladım şey Baran beni sarılmasıydı.
Yeni bölüm 20 oy sonra arkadaşlar ♥️♥️.Nısıl olmuş canlarım??♥️🫀🫀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım Anlamı
RomanceDilan ve Baran iki gençler. Onlar bir dügünde tanışacaklar ve bu karşılaşma ilk görüṣme aşk olacak. Peki aşk bu kadar güçlü bir duygu? Baran ve Dilan birbirlerini her zaman aşk bakacaklar?